Show hier je tent naast de motor

Toch terug gegaan vandaag 😃 in begin ff wennen maar ging prima. Top sluip route 😉
 

Bijlagen

  • 20210908_130023.jpg
    20210908_130023.jpg
    409 KB · Weergaven: 79
B
Bekijk bijlage 1674283
Ik heb ook weer een mooi plekje gevonden hoor: Camping Savoie Maurienne Le Domaine du Trappeur in Saint-Sorlin-d'Arves. Vrij uitzicht op de skipistes en -liften.

Ik ben benieuwd naar de temperatuur vannacht, de camping is op 1500 meter hoogte.
Om dit verhaal nog even af te maken: ik denk niet dat ik nog terug ga omdat het sanitair wel heel erg beperkt is: één toilet zonder bril voor iedereen op de camping levert wel eens een onplezierige verassing op.

Maar koud was het niet en het eten was lekker.
 
Om dit verhaal nog even af te maken: ik denk niet dat ik nog terug ga omdat het sanitair wel heel erg beperkt is: één toilet zonder bril voor iedereen op de camping levert wel eens een onplezierige verassing op.

Maar koud was het niet en het eten was lekker.
Ik neem aan dat je een hurk-toilet bedoelt?
Dat zijn nu juist de toiletten waar ik met de minste weerzin naar toe ga. (als ik echt moet)
Je komt binnen en dan hoef je niets, dus helemaal niets, aan te raken. Hurken is ook de optimale houding om je pakketje af te leveren.
Ga je naar buiten dan zijn alleen je schoenzolen met viezigheid in contact geweest.
Voor mij op iedere camping een hurk-toilet! Mogen ze ook in NL invoeren.
 
Ieder natuurlijk zijn eigen favoriet vwb een klein tentje. (maar goed ook, want anders had iedereen dezelfde)
Maar een dwars-slaper zou ik zelf niet willen. En al helemaal niet als je met 2 in de tent gaat slapen.
Verder lijkt met dit tentje dat de regen eenvoudig naar binnen kan druppelen.
Daarom is voor mij altijd de wens van een stuk overdekt bij de ingang. Een mini-luifel of voorportaaltje.
 
Voor de eerste keer wezen kamperen met de motor, even uitproberen qua bagageruimte op een 600F zonder zijtassen. In eigen land gebleven in de omgeving van Doetinchem. Volgend jaar maar eens de grens over!
 

Bijlagen

  • 20210916_094521.jpg
    20210916_094521.jpg
    603,5 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:
Hulde! :}

Ten eerste voor de prachtige weerfoto!

Ten tweede dat je alles meekreeg, incl vriendin!
Dankjewel! We zijn wel vaker verwend geweest met prachtige wolkenpartijen met de zon erop, of in nevelen gehulde bergen (helaas niet aan gedacht om de motor daar ook op te hebben, dus kan ze niet plaatsen in het wolkenjagerstopic ;))

Voor de vriendin de eerste keer op motorvakantie. Het was vooraf wel een beetje spannend, maar gelukkig is het voor ons allebei heel goed bevallen, op de lange haal door Duitsland en Denemarken na.
 
@yoshua3012 zei:
helaas niet aan gedacht om de motor daar ook op te hebben, dus kan ze niet plaatsen in het wolkenjagerstopic ;)

Hoeft ook niet, zie de uitzondering in de OP van het wolkenjagerstopic.

Ik wil graag een keer met m'n zoon kamperen, maar ik had voor mezelf al een extra rugzak nodig naast de koffers en topkoffer om alles voor mezelf mee te krijgen. Nu heb ik de indruk dat jij met je vierkante koffers daar meer in kwijt kunt in de koffers die ik heb (met ronde vormen).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan