Show hier je tent naast de motor

Zo jammer, dat ik daar allemaal aan voorbij ben 'geraasd'!

Maar mijn indruk was wel dat het leuk is in die regio van Duitsland. (wat zeg ik nu dan weer?)
Wellicht ga ik er nog wel eens heen???
 
Zeker doen.
Ik kom graag in de voormalige DDR.
Vaak een beetje vergeten dorpjes, vriendelijke mensen, erg goed, eenvoudig maar zeer goedkoop eten, goed bier en betere snelwegen dan in de rest van Duitsland. En de wegen door de bossen slingeren zo heerlijk.
 
Zeker doen.
Ik kom graag in de voormalige DDR.
Vaak een beetje vergeten dorpjes, vriendelijke mensen, erg goed, eenvoudig maar zeer goedkoop eten, goed bier en betere snelwegen dan in de rest van Duitsland. En de wegen door de bossen slingeren zo heerlijk.
......................en lekker!!

Niet altijd eenvoudig.
Bij ons was er bij een lopend buffet een bak met asperges. Verrassing!!
Mijn groente-keus was toen niet moeilijk meer. Lekker!!
Waar anders bij een buffet vind je zoiets??
 
IMG_4291.jpeg
Ergens in Schotland met heel veel midges
 
Laatst bewerkt:
Op de terugweg vanuit Schleiz sta ik nou op campingplatz Spitzer Stein in Grünberg.
Ongelooflijk mooie rit gehad.
Hier moet ik zeker nog eens naartoe
Bekijk bijlage 1887637
De supermarkten zijn dicht op zondag dus ik heb mijn noodrantsoen opgegeten.
Bruinebonensoep
Waar naar toe??? ik rij morgen van het zwarte-woud naar Sauerland. En dan Vrijdag weer naar huis.
 
Morgen weer naar huis, via de Eifel denk ik.
Ik zal zometeen de route eens gaan verzinnen
Nee ik bedoelde eigenlijk de rit die je vandaag gereden hebt, ik ben een paar weken geleden voor het eerst in Sauerland geweest, nu zit ik morgen een stukje noordelijker net boven Marburg, jij zit daar net weer onder. Maar ik vogel het wel uit.
Waar ik wel gek van wordt in het Zwarte-Woud zijn de 30 km zones op de door gaande weg in de dorpen en dan met zo'n flitspaal er bij. Daar is een motor niet voor gemaakt om 30 te rijden ook die CB500 niet ;(
 
Nee ik bedoelde eigenlijk de rit die je vandaag gereden hebt, ik ben een paar weken geleden voor het eerst in Sauerland geweest, nu zit ik morgen een stukje noordelijker net boven Marburg, jij zit daar net weer onder
Screenshot_20230604_214738_MyDrive EU.jpg
Ik had een route van Schleiz naar Boeles Place uitgezet.
Maar dat werd teveel dus ik ben in de buurt van Fulda van de route afgeweken naar de camping.
Maar het maakt geen bal uit waar je rijdt, het is allemaal mooi hier
 
Is nu een gewone familie camping geworden. Netjes, dat wel, maar in het hoogseizoen vol en heul veel kinderen
Op de oude camping wel geweest. Ik vond het niet veel. Zeurende, zure, eigenaren enzo
Ooit tijdens een oefening met dienst hebben we met een hele kudde tanks in het dorp gestaan.
De laatste keren dat ik er was ben ik door gereden naar hutterscheider hof.
 
Op de oude camping wel geweest. Ik vond het niet veel. Zeurende, zure, eigenaren enzo
Ooit tijdens een oefening met dienst hebben we met een hele kudde tanks in het dorp gestaan.
De laatste keren dat ik er was ben ik door gereden naar hutterscheider hof.
Vroeguh was het een leuke plek om met grote groepen te feesten, de laatste jaren met de oude eigenaar idd geen ene zak meer aan. Eten maken was al teveel moeite. Die zijn te lang doorgegaan en hadden er duidelijk geen zin meer in.
 
Vroeguh was het een leuke plek om met grote groepen te feesten, de laatste jaren met de oude eigenaar idd geen ene zak meer aan. Eten maken was al teveel moeite. Die zijn te lang doorgegaan en hadden er duidelijk geen zin meer in.
Klopt wel.
Zij ziek.
Paar jaar te koop gestaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan