Show hier je tent naast de motor

Afgelopen weekend bij Le Moulin in Luxemburg geweest. Wat een mooie camping! Gezellige sfeer en prachtige locatie. Voor herhaling vatbaar.

Vanuit daar een mooie tour gereden. Heel, heel veel bochten. Voor wie wil: die heb ik wel als gpx track beschikbaar.

Over het asfalt waren wij zéér te spreken!

Helaas niet in een tentje, maar een blokhut. Volgende keer wel weer gewoon tent.

1396698
 

Bijlagen

  • 20190524_182509.jpg
    20190524_182509.jpg
    338,5 KB · Weergaven: 9
Moulin.....?

Neem aan Le Moulin in Heiderscheidergrund?
Ben wel eens vlakbij op camping geweest bij Im Aal.(Esch s/Sure) Ik begrijp Le Moulin is aanbeveling? Mss next time???

Komend weekend ook naar camping Moulin. (als tenminste het weer een beetje oke is)
Maar in dit geval Camping Du Moulin in Malmedy.
 
Le Moulin zit ik dit weekend weer! Leuke camping met degelijke bbq!

Foto is vorig jaar
 

Bijlagen

  • 20180512_091234.jpg
    20180512_091234.jpg
    443,4 KB · Weergaven: 36
Ik zit nu in de kantine op het werk naar deze mooie plaatjes te kijken en het begint echt te jeuken. Over ongeveer 5 weken mag ik ook.
 
Daar heb ik wel eens gestaan, leuk plekje is dat. Dorpje is ook wel leuk, echt zo'n oud Frans dorp.

Vergeet ook het motormuseum in het dorp niet te bekijken. Heel klein hoor, meer een privé collectie, entree is gratis.
 
hemelvaart weekend maar eens in ons eigen landje weggeweest om de kampeerspullen uit te testen. Een coleman coastline 3+ omdat ik toch nog wel een beetje ruimte wil.

1399088
 
Hemelvaart weekend maar eens in ons eigen landje weggeweest om de kampeerspullen uit te testen.
Een coleman coastline 3+ omdat ik toch nog wel een beetje ruimte wil.
Ja, een tent met flink ruimte is prettig. Ik heb in zelfde uitvoering de Vango Omega 350.
Toch dit (lange) Hemelvaart-weekend in de Ardennen mijn andere tentje gebruikt: Vango Alpha 300. Ook test...................

Verder nog andere nieuwe kampeerspullen uitgeprobeerd.
Een Coleman brander 442 en een Exped Megamat 12LXW

Alles is klaar voor een lange trip!!! :]
 
Ja, een tent met flink ruimte is prettig. Ik heb in zelfde uitvoering de Vango Omega 350.
Toch dit (lange) Hemelvaart-weekend in de Ardennen mijn andere tentje gebruikt: Vango Alpha 300. Ook test...................

Verder nog andere nieuwe kampeerspullen uitgeprobeerd.
Een Coleman brander 442 en een Exped Megamat 12LXW

Alles is klaar voor een lange trip!!! :]


En ? de Exped Megamat 12LXW meegevallen ?
 
Ja, die lag prima.:t
Maar dan moet ie niet te hard zijn opgepompt. Halverwege nacht iets lucht uitgelaten. Dat sliep al veel beter.:z
Over de schnozzel-zak weet ik nog niet of ik daar tevreden over ga worden. Het werkt, maar toch niet super!

Vwb kou in Malmedy heb ik niet goed kunnen testen. Laagste temp was 8'C
In mijn zomerslaapak was dus fris. Toen toch maar mijn fleece-binnen-slaapzak erbij gepakt.
Maar zeker geen kou uit de grond bemerkt!!
Dat was vorig jaar in Prüm wel anders! Toen kwam de kou vooral uit de grond.

Ellende met kou is vooral dat ik dan meestal midden in de nacht moet plassen. (ouderdomskwaal?)
Daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, om de kou in te moeten.☃
Mss kan iets minder bier 🍺 drinken ook helpen?? Maar dat is eigenlijk geen optie.......:W
 
Is inderdaad die camping Frazer.
Je hebt 500m verder op ern auberge maar verder is er nada..dus zelf bier meenemen e.d.
 
Terug
Bovenaan Onderaan