Show hier je tent naast de motor

Dit was het uitzicht daar.. heerlijk. Verslag stuur ik thuis door na jaren jullie verslagen lezen is het mijn beurt.
20190604_163325.jpg
 
Dat is niet kamperen maar glamping!
Dat is in een hotel zitten met wanden van tentdoek.:X

Soms bij slecht weer ga ik ook naar een hotel, maar of ik daar blij van ben.............................:?
Ja glamping kan daar ook maar daarvan staan er maar 2 verders is het gewoon echt kamperen met een tentje
 
Hier ook maar een keer onze Strom's met tent, dit jaar net een kleintje gekregen dus deze situatie hebben we voorlopig even niet :) Voordeel is wel van 2 motoren, je kan alles makkelijk meenemen, maar we hebben wel geleerd om klein in te pakken inmiddels, dat merk je goed als je weer eens met de auto gaat kamperen.

FietsenTent.jpg
 
Iemand een suggestie voor een leuke plek tussen eifel / ardennen (3 auto uren rijden van midden van het land) voor een bungalow / huisje waar de vrouw met de auto heen kan en ik met de motor.

- in de middag een terras bij het huisje zodat de vrouw kan zonnen / lezen (en ik rijden ;-))
- in avond een stadje in de buurt om lekker te eten
- gewoon een bed, douche en alles compleet.
 
Iemand een suggestie voor een leuke plek tussen eifel / ardennen (3 auto uren rijden van midden van het land) voor een bungalow / huisje waar de vrouw met de auto heen kan en ik met de motor.

- in de middag een terras bij het huisje zodat de vrouw kan zonnen / lezen (en ik rijden ;-))
- in avond een stadje in de buurt om lekker te eten
- gewoon een bed, douche en alles compleet.

In het tententopic vragen naar een huisje of een bungalow is misschien niet helemaal de juiste plek, maar ik zou het persoonlijk zoeken in Luxemburg. Daar heb je veel campings waar ze ook stacaravans of huisjes verhuren. Bijvoorbeeld in de buurt van Diekirch, Echternach of Larochette. 350km vanaf Utrecht, dan zit jij midden tussen de mooie stuurwegen, direct naast de deur, maar je zit ook zo in de Eifel of de Belgische Ardennen. Op loopafstand van die stadjes zijn er campings waar ze ook huisjes verhuren.

Iets dichterbij huis kan je ook kijken bij La Roche en Ardenne, Houffalize of Malmedy, ook leuke plaatsjes waar ze dichtbij ongetwijfeld ook huisjes verhuren.
 
Iemand een suggestie voor een leuke plek tussen eifel / ardennen (3 auto uren rijden van midden van het land) voor een bungalow / huisje waar de vrouw met de auto heen kan en ik met de motor.

- in de middag een terras bij het huisje zodat de vrouw kan zonnen / lezen (en ik rijden ;-))
- in avond een stadje in de buurt om lekker te eten
- gewoon een bed, douche en alles compleet.

Ik ga er van uit dat je gewoon een takkewijf hebt dat je op de eerste dag van de vakantie al het huisje uit stuurt zodat je in een tentje naast dat huisje moet slapen... en zodoende dus een foto kan maken van je tent naast je motor? Anders is airbnb misschien beter een plek om te zoeken dan in dit topic.
 
  • Haha
Waarderingen: Horn
De kokers zijn super.
Ik heb 1 lange dikke. Hierin gaan de tentstokken, een busje benzine van de brander en een flesje olie.
Ciska heeft 2 dunne korte. Hier gaat van alles in. Een 1,25 liter fles past precies en werden dus veel gebruikt voor drinken.
 
1400808

Alexraceteam.nl in full fx. Is een rsv 1000 r met een racekuip. Het tentje is een polo motorrad tentje van 20 euro die het eigenlijk kei goed doet;)
 
Was afgelopen zondag nog in Bouillon, leuk plaatsje om even een bakkie te doen. Ik stond op een camping een kilometer of 15 verder, in Herbeumont.
 
Ja ik zie het: Retro camping 'Champ le Monde'
Snel gevonden en herkenbaar door de boogbrug.

Camping van mijn foto hierboven is camping Halliru.
Onder het kasteel door ca 1km weg omhoog volgen en dan aan rechtse kant flink afdalen naar de rivier.
Lopend vanaf het dorp hoef je niet te klimmen want er loopt een kasseipad langs de rivier waarmee je zo op de camping komt.
Vanaf je kampeerplek aan de rivier naar de openbare weg is een stevige klim.
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er mooi uit..welke van drie campings is dat? Camping biggensee of 1 van die andere 2.
 
Terug
Bovenaan Onderaan