Show hier je tent naast de motor

Dan zou ik het alsnog niet altijd durven! :X
Paar weken terug op camping in Ardennen. Grond was zo zacht dat ik uiteindelijk een stoeptegel onder mijn standaard heb moeten leggen.
 
Nog nooit last van gehad, werkt perfect .
Ik kampeer al jaren met de motor, met deze Ajs gebruik ik altijd een plankje en bij mijn leger Matchless hoeft dat niet want daar zit een plaatje onder speciaal voor parkeren op zachte ondergrond.
Zakt nooit weg zelfs niet als het water over de camping stroomt.😲

P.s. Mean Machine ben jij toevallig een docent? 🧐
 
Laatst bewerkt:
Ik kampeer al jaren met de motor, met deze Ajs gebruik ik altijd een plankje en bij mijn leger Matchless hoeft dat niet want daar zit een plaatje onder speciaal voor parkeren op zachte ondergrond.
Zakt nooit weg zelfs niet als het water over de camping stroomt.😲

P.s. Mean Machine ben jij toevallig een docent? 🧐

Die plaatjes zijn gewoon te koop voor een paar euro. Tenzij je ze bij Touratech ofzo koopt dan betaal je zo 80+ euro.
 
Ga naar de Supermarkt. Loop naar het broodbelegschap en pak een pot met jam. Eet deze leeg, gooi de pot bij het oud glaswerk en bewaar het deksel.
Mocht je een luxe versie willen dan boor je er een gaatje door en doe je er een touwtje aan. Natuurlijk niet zo stoer bij de andere bikers die pronken met hun touratech spul maar net zo efficient.
 
Oplossingen zat, deksel of plankje werkt ook prima. Toch vind ik het wel erg makkelijk dat hij er bij mij gewoon vast onder zit. Tegenwoordig zijn er zat fabrikanten die ze maken, hoeft niet meer te kosten dan 2 tientjes. Dat heb ik er wel voor over.
 
1403778
IMG_20190622_175544841.jpg Emmerlev Denemarken
 
In Brugge op het zijspan treffen, onze slaapplaats op wielen.
 

Bijlagen

  • FB480430-2403-4542-9D7B-4602B7DFF9EE.jpeg
    FB480430-2403-4542-9D7B-4602B7DFF9EE.jpeg
    18,2 KB · Weergaven: 32
Heimbach, Duitsland
Hoewel hier niks aan de hand lijkt toch hartstikke FOUT!!
NOOIT je motor zodanig neerzetten dat ie op de tent kan vallen.
Op de foto te zien is er ruimte meer dan zat, om 'm goed neer te zetten.

Een dronkelap die tegen jouw motor aanloopt. Plotseling toch storm.
Het is niet de eerste motor die door storm toch blijkt te kunnen omvallen.

Als de motor boven op je valt, dan is er weinig te lachen!!
 
in heimbach zijn geen zuiplappen te vinden en licht in een diep dal dus stormt het bijna nooit
als de moto wegzakt dan gaat die toch andere kant op voor mij staat die goed zo 🍻🍻 zumwohl
 
Terug
Bovenaan Onderaan