Show hier je tent naast de motor

Prachtige foto's hier, fantastisch.
.
Heb wel een motor maar geen tent. Een paar vragen:

- wat is de meest eenvoudig (lees op te zetten) 1 persoons tent?
- wat zijn goede zadeltassen voor een Yamaha fzs600 (fazer600)?

Hoor het graag. Bij voorbaat dank.
Zie de foto van mijn tentje hierboven. (vorig jaar €50 bij coolblue)
Ik gebruik dit tentje voor trekken van camping naar camping ivm heel makkelijk opzetten. 6 haringen prikken en klaar.
(al die bijgevoegde scheerlijnen (6) heb ik verwijderd/ alleen bij harde wind bevestig ik ze eraan met een muskaton)
Voor kamperen met niet/ minder verplaatsen heb ik een grotere tunneltent met veel meer binnenruimte. Ook maak ik dan gebruik van evt een tarp.
Als ik nog langer op 1 plek blijf en ik ben met de auto dan is die tent nog een maatje groter, zodat je er gewoon met tuinstoel in kan gaan zitten.
(extra pakvolume en gewicht zijn dan niet meer een probleem)

Ga niet zeggen dat tent op foto de beste is. Maar zoals hierboven gemeld is tentje 2p alleen voor mijzelf.
Als ik met een maat ga toeren hebben we toch allebei liever gewoon ons eigen tentje. Heb je ook geen last van zijn rotzooi!
Deze tent heeft ook een klein voorportaaltje waar je van alles (bijv laarzen) neer kan zetten. Daarbij met regen heb je niet direct vocht in je binnentent.
 
Mijn slaapplaats voor vannacht. Camping Winneburg bij Cochem.
IMG_20190810_180119_1.jpg
 
Geweldige foto..die lege flessen drank voor de tent...getuigen van waarschijnlijk een leuke avond.
 
Het was tijdens MF mega tour in 2007.
Heb het tarpen geïntroduceerd maar geloof dat nog weinigen het durven.
De flessen waren geïnsinueerd door clown geloof ik en door hem gefotografeerd.

Het was sowieso een fijn weekend.
 
Proef slapen op mijn thuis camping 😂👍
Bekijk bijlage 1420262
Hoi,
Op afstand te zien heb jij ook een VStrom? Met de koffers wat hoger en dus uitstekend boven je zadel. Dat heb ik ook.
Met een roltas overdwars met tentje / hetzelfde stoeltje ;), ligt deze met uiteinden op de koffers en zweeft dan boven het zadel. Vastgemaakt met spanbanden.
Ik heb de ruimte nu maar opgevuld met een 5L Kriega tasje met klein spul, maar ik peins nog over een meer elegante/stevigere oplossing. Heb jij nog suggesties? Dank!
 
Hoi,
Op afstand te zien heb jij ook een VStrom? Met de koffers wat hoger en dus uitstekend boven je zadel. Dat heb ik ook.
Met een roltas overdwars met tentje / hetzelfde stoeltje ;), ligt deze met uiteinden op de koffers en zweeft dan boven het zadel. Vastgemaakt met spanbanden.
Ik heb de ruimte nu maar opgevuld met een 5L Kriega tasje met klein spul, maar ik peins nog over een meer elegante/stevigere oplossing. Heb jij nog suggesties? Dank!

Dit tentje is z’n klein pakje 45x15 cm dat het tussen de koffers past en het stoeltje gaat daar boven op,mijn roltas doe ok op het rek,daar heb ik wel een foto van.
09D965F7-64D7-4D5F-81EE-CCF7C1443A69.jpeg
 
1566461040563.png


Weekje luxemburg met 4 motoren. Mijn motor staat dan net weer niet op deze foto. Campingbaas was wel verbaasd over de hoeveelheid "zut" er van die motoren af kwam :p

Gedurende de week hadden we het halve veld gekoloniseerd...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan