Show hier je tent naast de motor

Ik heb ook gebroken stokken gehad bij mijn Vango Omega 450. Zelf vervangen door Mostert stokken waarvan je overal leest dat dat de beste stokken zijn die je kunt krijgen. Toch is er afgelopen vakantie weer eentje gebroken. Gewoon, terwijl de tent stond en ik overdag weg was. Geen noodweer gehad, geen harde wind.

Ik denk dat de kromming van de stokken te groot is of iets dergelijks.

Overigens is eergisteren ook een buis van mijn Helinox Camp Chair gebroken en die zouden zo goed als onverwoestbaar zijn. Eens kijken hoe goed hun garantie is.
Helinox stoelen moet je halen bij meneer Alie. Dezelfde kwaliteit en voor een mooi prijsje. Dat doet letterlijk wat minder zeer als hij het vuur in waait:t
 
Nu heeft een vriend van mij al een paar jaar deze en is daar heel tevreden over,ik heb er vorig jaar twee nachten in geslapen.
Hij was overal uitverkocht,maar volgend jaar heeft de Wit hem weer in het assortiment hebben ze mij verteld,want het is één van hun best verkochte tenten van afgelopen jaren,dus dan wacht ik daar nog even op voor ik verder ga kijke.
https://www.dewitschijndel.nl/safarica-sioux-piramidetent/
 
camping Arina -Strada en Engiadina Zwitserland
3F0F7189-00F6-4F6C-B5AC-9E3137B80325.jpeg
 
Nu heeft een vriend van mij al een paar jaar deze en is daar heel tevreden over,ik heb er vorig jaar twee nachten in geslapen.
Hij was overal uitverkocht,maar volgend jaar heeft de Wit hem weer in het assortiment hebben ze mij verteld,want het is één van hun best verkochte tenten van afgelopen jaren,dus dan wacht ik daar nog even op voor ik verder ga kijke.
https://www.dewitschijndel.nl/safarica-sioux-piramidetent/

Die tent heb ik al jaren en bevalt prima
DSCF3621.JPG
 
Overigens is eergisteren ook een buis van mijn Helinox Camp Chair gebroken en die zouden zo goed als onverwoestbaar zijn. Eens kijken hoe goed hun garantie is.

Na wat op en neer gemail met Helinox, waarbij het probleem was dat de Camp Chair uit het assortiment is, hebben ze een prima oplossing verzonnen. Ik kreeg geheel gratis een Chair One XL in camo-kleur opgestuurd. Kan ik wel weer 5 jaar mee verder :-)

1568228548442.png
 
Vorig jaar mei, kamperen bij Drie. Na de foto, op verzoek van de boswachter, de motoren verplaatst naar de parkeerplaats. En wijn.
Bekijk bijlage 1488740

Vind ik altijd het nadeel van natuurkampeerterreinen, dat je motor er niet bij mag staan. Op andere campings die autovrij zijn maken ze voor motoren nog wel eens een uitzondering, mits je niet de hele dag heen en weer rijdt uiteraard, maar bij Sbb zijn ze redelijk strict op dat gebied.
 
Vind ik altijd het nadeel van natuurkampeerterreinen, dat je motor er niet bij mag staan. Op andere campings die autovrij zijn maken ze voor motoren nog wel eens een uitzondering, mits je niet de hele dag heen en weer rijdt uiteraard, maar bij Sbb zijn ze redelijk strict op dat gebied.

Nja, het argument van de boswachter was: 'mooie fietsen, maar mocht er toch iets uitlekken dan liever niet op het camping terrein'. Vind het wel begrijpelijk. Het was voor mij (en de vriendin) de eerste keer dat we op een SBB camping stonden en hadden de regeltjes niet helemaal uit ons hoofd geleerd. Gelukkig was de boswachter een vrindelijke baas. De natuurcamping bij Drie vind ik echt een aanrader trouwens. Je kunt er in de buurt leuk rijden en de camping heeft prettige faciliteiten en je kunt er fikkie stoken.*O*
 
Het is alleen jammer dat het daar elk weekend vol staat met gezinnen met krijsende kinderen en lui die tot in de late uurtjes bij het vuur zitten te zuipen waarbij de hele camping kan meegenieten. Vroeger had je nog wel rust op dat soort terreinen maar dat is tegenwoordig ver te zoeken.

Ik ben nog steeds lid maar ik kom eigenlijk alleen in de winter nog op campings van Sbb, dan meestal met de auto.
 
Het is alleen jammer dat het daar elk weekend vol staat met gezinnen met krijsende kinderen en lui die tot in de late uurtjes bij het vuur zitten te zuipen waarbij de hele camping kan meegenieten. Vroeger had je nog wel rust op dat soort terreinen maar dat is tegenwoordig ver te zoeken.

Snap wat je bedoelt. Ik probeer me daar niet aan te ergeren. Daarnaast snurk ik als een stationair lopende Russische gevechtstank met achterstallig onderhoud, daar mag iedereen ook van meegenieten.
 
Haha, nee. Maar dat had jij in jouw reisverslag staan. Toen ik mijn trip opschreef dacht ik daaraan, vandaar. Was wel hetzelfde jaar.
Zo heeft ook iemand hier op mf geschreven dat-ie zijn tent in het mini-kinderspeelplaatsje mocht opzetten....

Bij de beheerder mag/kan je (nou ja, bij mij dan) pas na 17u cash betalen. Geen bon en de controleur zal dan wel niet meer komen.👍.

Och, ik zou dolgraag daar in augustus nog even willen staan......
(Wil col bayasse proberen, de Africatwin is weer inzetbaar). (En nog lgks zuidelijk deel (niet dat 0,5m brede paadje wat je op youtube ziet. Brrrrr. ).

Hieronder de camping in Pont d'Ain, na een volle dag peages met houten komt. S-morgens daar weer om 730u weg, om 9u bij Grenoble en het feest kan beginnen!

20180814_202334.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan