Show hier je tent naast de motor

IMG_20200730_200007.jpg
 
Die camping heb ik volgens mij ook eens gestaan, al herken ik het op jou foto niet direct terug

Nee kan ik me voorstellen, hij is ook een beetje uit een bijzonder hoek genomen. Moest over best wat stenen aan de waterrand klauteren voor het shot. Dit zegt je misschien meer (vanaf het toiletgebouw genomen):
IMG_20200728_190311.jpg
 
Nee kan ik me voorstellen, hij is ook een beetje uit een bijzonder hoek genomen. Moest over best wat stenen aan de waterrand klauteren voor het shot. Dit zegt je misschien meer (vanaf het toiletgebouw genomen):
Bekijk bijlage 1528694

Dat is wel herkenbaar inderdaad, dit was een aantal jaar geleden, uit iets andere hoek

DSC04583.JPG
 
Wij ook nog steeds

Hoe druk is het? Kun je nog gewoon aan komen rijden en een plekke zoeken, of moet je echt wel iets bespreken vooraf?

Over 3 weekjes eindelijk vakantie, en die wilde ik aftrappen met een weekendje kamperen met de motor. Maar aangezien dat nog wel augustus is, geen id of dat op de bonnefooi kan in de huidige situatie
 
Volgens mij moet je reserveren, voor de vorm. Zodat men weet wie er is. Al moet ik wel zeggen dat de camping nu vol zit. En dat was vorig weekend ook al zo.
 
Afgelopen weekend ben ik telefonisch wel afgewezen door een aantal campings in de Eifel. Na een beetje aandringen, heb ik ergens een plekje direct naast de speeltoestellen toebedeeld gekregen :+

Ook in België en Luxemburg was het op de campings opvallend druk.
 
Afgelopen weekend ben ik telefonisch wel afgewezen door een aantal campings in de Eifel. Na een beetje aandringen, heb ik ergens een plekje direct naast de speeltoestellen toebedeeld gekregen :+

Ook in België en Luxemburg was het op de campings opvallend druk.
Het staat hier helemaal nokkievol met Nederlanders in Beaufort, Luxemburg...
 
20200810_120851.jpg

Hier met de FZ op de camping in Florac (Frankrijk-Cévennes)
Direct aan riviertje de Tarnon die weer uitstroomt in de Tarn. (oa Gorge du Tarn)

Ja-ja, het ruitje is nog steeds stuk.
Dossier is in behandeling bij de verzekering. (van die gast die mij van de weg af reed)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan