Show hier je tent naast de motor

Dat is aardig noordelijk. Maaruh 4gr..dat slaapt wel het lekkerst vind ik dan..:Y .
Goeie reis nog:W
 
Dat is aardig noordelijk. Maaruh 4gr..dat slaapt wel het lekkerst vind ik dan..:Y .
Goeie reis nog:W

Daar had ik normaal ook nooit zo'n moeite mee, maar deze tent ventileert eigenlijk iets te goed, het waait bijna continue en ik denk dat mijn slaapzak zijn beste tijd een beetje gehad heeft. Af en toe merk ik wel goed dat het koud is, niet dat ik er wakker van lig hoor, maar ik heb er meer last van dan met mijn vorige tent.
 
In Obernai, Noord oost Frankrijk. Na lange dag in het zadel.

IMG_20200910_192033611.jpg
 
Daar had ik normaal ook nooit zo'n moeite mee, maar deze tent ventileert eigenlijk iets te goed, het waait bijna continue en ik denk dat mijn slaapzak zijn beste tijd een beetje gehad heeft. Af en toe merk ik wel goed dat het koud is, niet dat ik er wakker van lig hoor, maar ik heb er meer last van dan met mijn vorige tent.
Had ik ook laatst in Frankrijk...kou vanaf de bovenkant..Mammut slaza misschien wat teveel gewassen..de volgende slaza zal ik met meer liefde behandelen lees liner erin en uithangen als ik hem niet gebruik.
 
Had ik ook laatst in Frankrijk...kou vanaf de bovenkant..Mammut slaza misschien wat teveel gewassen..de volgende slaza zal ik met meer liefde behandelen lees liner erin en uithangen als ik hem niet gebruik.

Te vaak gewassen kan het bij mij in ieder geval niet aan liggen, misschien moet ik hem eens wassen _O- Ik heb er wel altijd een liner in die ik uiteraard wel was, en ik bewaar hem altijd buiten de zak.
 
Ik heb t al gezien.....................
Eind sept kan je beter in het zuiden verkeren dan bij de poolcirkel.
Hoewel de stek op #811nog niet zo verkeerd lijkt.

Onderste foto van #812 doet me denken aan Cornwall. Daar was door mist en miezer en regen ook als op de foto.
Zo ongeveer net achter de caravans was toen de rand van de clif met daaronder de zee.
Je hoorde wel de misthoorns van de schepen, maar de zee die kon je niet zien.
Ergste vond ik toen dat na enkele dagen letterlijk ALLES klam en vochtig werd...............'(
In de ochtend na hevige regen maar hopen dat de motor gewoon wil starten. Dat ging gelukkig steeds goed!
 
Dat klamme vind ik ook waardeloos, daarom wijk ik nu ook uit naar campings. Ze hebben hier meestal prima ruimten om binnen te kunnen zitten, spullen te drogen, stookhutje met brandhout, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.

Het is vooral de laatste 2 dagen slecht, daarvoor was het op zich prima, alleen koud.
 
IMG_20201004_195531.jpg


In het gedoe met spullen uitpakken en tent opzetten schiet het maken van een foto van het geheel, er vaak bij in.
Tent staat net rechts van de 2 grote bomen die een V vorm maken, jaja.
22 euro om op een saai leeg veld te staan tussen de half vergane en weggewaaide tenten.
De volgende dag was het allemaal al wat mooier en leuker ;)

Inmiddels ook een aardig stuk Spanje in, de foto die in de volgende post komt kwam eerder, net over de grens :)

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan