Show hier je tent naast de motor

Camping Westerwolde. Dankzij dit topic.
Wat een top tip!

Ondertussen heb ik samen met m'n dochter hout gesprokkeld, brand de vuurschaal, wordt het rooster al warm en staat de biefstuk en worstjes klaar.
IMG_20210814_175351.jpg
 
Camping Westerwolde. Dankzij dit topic.
Wat een top tip!

Ondertussen heb ik samen met m'n dochter hout gesprokkeld, brand de vuurschaal, wordt het rooster al warm en staat de biefstuk en worstjes klaar.Bekijk bijlage 1665447
Was ook mijn plan voor dit weekend, maar gisteren voor de zekerheid even gebeld, vol ;( Ik zag dat ze nog wel redelijk wat lege ruimte hadden, maar begrijpelijk dat ze er een grens aan stellen, ook ivm capaciteit van het sanitair. Over een paar weekjes zal de rust wel weer terug zijn.

Vandaag wel de hele middag daar in het bos gewandeld, motor stond geparkeerd bij Halte Assel
 
Laatst bewerkt:
Camping Westerwolde. Dankzij dit topic.
Wat een top tip!

Ondertussen heb ik samen met m'n dochter hout gesprokkeld, brand de vuurschaal, wordt het rooster al warm en staat de biefstuk en worstjes klaar.Bekijk bijlage 1665447
Leuk is dat hè. Met de kleine meid weg. Ik heb het vorig jaar ook gedaan. Ze is 19 maar gaat nog graag met pa op stap. Dit jaar wil ik ook nog een paar dagen met haar weg. Westerwolde staat ook hoog op de lijst. Veel plezier daar
 
209405AE-B50E-4E87-B9E7-35C96353AAB8.jpeg

Vrijdag naar Limburg afgereisd. (in den Hof)

Zou met een maatje gaan maar die kon niet mee, dus dan maar alleen. Het was nog even zoeken want mijn Garmin Zumo vond onderweg spontaan geen satellieten meer, en dacht dat ik een ongeval had gehad?? 8)7

In den Hof is een prima camping, maar ik heb niet kunnen slapen. Wat een herrie ‘s nachts (buiten de camping) daar!

‘s ochtends maar vroeg alles ingepakt en huiswaarts, de lol was er voor mij af. Ook omdat mijn zumo na een reset en update er nog steeds geen in in had.

Vandaag maar hier in de regio een rondje met de fireblade gedaan. En ik pak voortaan wel een hotel.. :+
 
Bekijk bijlage 1665750
Vrijdag naar Limburg afgereisd. (in den Hof)

Zou met een maatje gaan maar die kon niet mee, dus dan maar alleen. Het was nog even zoeken want mijn Garmin Zumo vond onderweg spontaan geen satellieten meer, en dacht dat ik een ongeval had gehad?? 8)7

In den Hof is een prima camping, maar ik heb niet kunnen slapen. Wat een herrie ‘s nachts (buiten de camping) daar!

‘s ochtends maar vroeg alles ingepakt en huiswaarts, de lol was er voor mij af. Ook omdat mijn zumo na een reset en update er nog steeds geen in in had.

Vandaag maar hier in de regio een rondje met de fireblade gedaan. En ik pak voortaan wel een hotel.. :+
Een hotel kan ook rumoerig zijn kan ik je vertellen!

Ik hoop over 2 weken een weekendje zuid Limburg te doen, met van daar uit een rondrit door de ardennen, mogelijk tot in Luxemburg (vianden), maar ik ben daar nog niet zeker van qua afstand (~375km rondrit). Mogelijk dat ik m wat inkort.
 
Bekijk bijlage 1665750
Vrijdag naar Limburg afgereisd. (in den Hof)

Zou met een maatje gaan maar die kon niet mee, dus dan maar alleen. Het was nog even zoeken want mijn Garmin Zumo vond onderweg spontaan geen satellieten meer, en dacht dat ik een ongeval had gehad?? 8)7

In den Hof is een prima camping, maar ik heb niet kunnen slapen. Wat een herrie ‘s nachts (buiten de camping) daar!

‘s ochtends maar vroeg alles ingepakt en huiswaarts, de lol was er voor mij af. Ook omdat mijn zumo na een reset en update er nog steeds geen in in had.

Vandaag maar hier in de regio een rondje met de fireblade gedaan. En ik pak voortaan wel een hotel.. :+
In het hoogseizoen zijn alle campings wel wat luider dan normaal. Ik stomd van de week praktisch naast een terras. Ik kan daar weer heel goed mee slapen. Ik probeer een gesprek af te luisteren en voordat ik doorheb waar ze het over hebben lig ik al te pitten. Enige wat ik niks mee kan is krijsende kinderen
 
Klopt , maar dan zit je in het verkeerde hotel.. :+

Ik hoef dan geen kampeer spullen mee te nemen en kan ik dus met een van mn andere motoren op stap.

vrijdag heb ik iig oordoppen in gedaan, maar toen was het al een uurtje of 4:00, dus is je nachtrust al naar de klote. Dus vervolgens sliep ik nog niet, en om 5:19 ineens sirenes ivm een ongeval in de buurt..

Maar wie weet probeer ik dat Westerwolde ook nog wel. Moet toch wat in de weekenden
 
Klopt , maar dan zit je in het verkeerde hotel.. :+

Ik hoef dan geen kampeer spullen mee te nemen en kan ik dus met een van mn andere motoren op stap.

vrijdag heb ik iig oordoppen in gedaan, maar toen was het al een uurtje of 4:00, dus is je nachtrust al naar de klote. Dus vervolgens sliep ik nog niet, en om 5:19 ineens sirenes ivm een ongeval in de buurt..

Maar wie weet probeer ik dat Westerwolde ook nog wel. Moet toch wat in de weekenden
Grote nadeel van hotels vind ik dat je moet plannen. Met een klein tentje kan je overal wel terecht. Van de week ook. Camping zat al vol, maar ze hebben toch ergens een plekje gemaakt.

En daarbij vertrouw ik bedden in hotels niet zo qua hygiene.
 
In het hoogseizoen zijn alle campings wel wat luider dan normaal. Ik stomd van de week praktisch naast een terras. Ik kan daar weer heel goed mee slapen. Ik probeer een gesprek af te luisteren en voordat ik doorheb waar ze het over hebben lig ik al te pitten. Enige wat ik niks mee kan is krijsende kinderen
De herrie had niets met de camping te maken.

Gewoon auto’s die burnouts maken met keiharde muziek. Motorscooters vol gas, politie er achteraan… brommertjes over het fietspad. etc..

ik slaap licht, dus hoor dan alles.
Volgende keer meer bier en eerder oordoppen in dan..

et zal er vast rustig zijn.. in de winter :+
 
De herrie had niets met de camping te maken.

Gewoon auto’s die burnouts maken met keiharde muziek. Motorscooters vol gas, politie er achteraan… brommertjes over het fietspad. etc..

ik slaap licht, dus hoor dan alles.
Volgende keer meer bier en eerder oordoppen in dan..

et zal er vast rustig zijn.. in de winter :+
Ja. Winterkamperen is heerlijk. Beetje het alleen op de wereld idee.
 
Manmanman, ik ga ~1 september nachtje Luxemburg, drie nachten La Mouche (denk ik) bij de Vogezen, nachtje Luxemburg en weer thuis met m'n Darwin 2+ en de 690 Enduro R. Het kriebelt nu al zo enorm.
 
Dit jaar een trip gemaakt naar de Noordkaap. Van Nederland naar Kiel, Zweden, Finland. Noorwegen, Noordkaap via Noorwegen afgezakt en weer terug via Zweden en Kiel. Hier een foto van een kampeer plek te Jokkmokk in Zweden.

Bekijk bijlage 1667167
Wow! Dat vraagt eigenlijk om meer foto's hoor :)
Ben je alleen geweest? / Heb je nog op de Noordkaap geslapen? En hoe lang heb je erover gedaan?
...wil het ook nog een keer gaan doen. Ben er 20 jr geleden geweest met de auto, maar wil er weer heen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan