Show hier je tent naast de motor

CB1EC702-1149-41F0-AF2F-52782CFB0105.jpeg

Ons kampement in de Dolomieten. Tarp was gisteren wel even nodig, verder prima weertje *O*

0E463333-6C2D-49FF-9626-9322B94DFC08.jpeg
 
Paar weken geleden. Camping in Lanslevillard, foto genomen richting het zuiden. Lanslevillard ligt aan de zuidkant vd col iseran. Camping met restaurant en bar met 50 soorten bier. Ook op loopafstand (ca 200m) begint dit leuke dorp. Aan de voet van col Cenis/Italië.
IMG_20210812_182415928_HDR.jpg

Ik heb de kleinste Coleman tent (2,8kg) en lig daar diagonaal (daar raak je de schuinte vd tent niet zeg maar) in met mijn 1,80m. Ik heb geen kookspul bij mij en ga max 7 dagen. Verslag volgt.
 
Laatst bewerkt:
Mocht je de naam van de camping nog weten dan ben ik wel benieuwd.
50 soorten bier op een camping in dat gebied komt wel heel dicht bij Utopia 🙂
 
Hieronder de camping. Geen zwembad, gewoon prima. 9€ per nacht. Veel alpenliefhebbers daar: wandelaars, mtb-ers, motorrijders enz. Dus veel aanspraak omdat je iets gemeenschappelijks hebt. (Ik was solo onderweg). En Lanslevillard ligt ver weg van dat "vieze lucht dal" van St Jean Maurienne.

Screenshot_20210826-230417.png
 
Ik heb daar vaak in de winter gestaan. Met de camper. Ski pistes liggen op loopafstand aan de andere kant van de weg.
 
Bergische land..ik ga volgende week 4 dagen toeren en op jouw aanraden ga ik wrs deze camping (1nacht) aandoen puur alleen om het vuur wat je daar mag maken.(wordt 10gr dus dan is een vuur lekker)
Hoe was het terras/restaurant?
 
Paar weken geleden. Camping in Lanslevillard, foto genomen richting het zuiden. Lanslevillard ligt aan de zuidkant vd col iseran. Camping met restaurant en bar met 50 soorten bier. Ook op loopafstand (ca 200m) begint dit leuke dorp. Aan de voet van col Cenis/Italië.
Dit jaar ook geweest tijdens onze vakantie in Frankrijk. Hele mooi camping, erg schoon sanitair. En inderdaad hele lekkere biertjes daar!
20210623_203808.jpg
 
Bergische land..ik ga volgende week 4 dagen toeren en op jouw aanraden ga ik wrs deze camping (1nacht) aandoen puur alleen om het vuur wat je daar mag maken.(wordt 10gr dus dan is een vuur lekker)
Hoe was het terras/restaurant?
Restaurant wordt gerund door ruig uitziende Harley Davidson bikers en het zou schoner kunnen. Maar de schnitzel en de grote hamburger was echt lekker. :P
Restaurant en terras is open van 17.00 tot 21.00 uur.
Veel plezier!

Als iemand zich afvraagt welke camping het is:

 
Terug
Bovenaan Onderaan