Show hier je tent naast de motor

Hmm daar wordt die wel wakker van van een schuiver.balen maar idd wees blijdat het niet de 700is.
 
Laatste weekend van september nog een rondritje van twee dagen langs landmarks. Foto's van zijspan met landmarks staan hier.
IMG_5811.jpeg
 
@>>>Berry<<< ik heb ook een Darwin 3+ en voor het geld vind ik het wel een fijn tentje.
Niet bijzonder, niet heel klein verpakt, niet heel echt minimaal gewicht.
Maar indien met een goede aanbieding gekocht een okay tentje.
Ik betaalde bij bol. com €74

Vraag me nu trouwens af wat en of er veel alternatieven zijn voor dit tentje in dit budget.
Maar evengoed, misschien is dat een discussie voor in het met je zak op de mat kampeer topic.
 
Ja, wel een mogelijk alternatief, ik heb (oa) een Vango Alpha 300
Ik heb getwijfeld tussen deze 2 tentjes. De kwaliteit van de Vango leek mij iets beter.
Verder staat de Coleman Darwin bij regen aan de ingang meer open. Sneller inregenen?

Maar ik werd helemaal overtuigd toen Coolblue de Vango te koop had voor slechts €50
Toen hoefde ik niet verder meer te zoeken. (maar waarom een electronica bedrijf tentjes verkocht ???)
Een maat van me heeft er ook direct 1 gekocht.

Voor mensen die nog goedkoper willen, kijk eens bij Obelink.
Het koepeltje (ca €30) die op zich prima voldoet hebben ze niet meer (?) in assortiment.
Zoals ik nu inschat lijken tentjes wel (flink) duurder geworden?
 
Jiffy staat in het gras. Ook geen plankje eronder. Grond hard genoeg?
Zal niet de 1e motor zijn die omvalt.
Zo te zien staat ie heel dicht bij de tent. Kan ie er op vallen?

Mijn motor plaats ik altijd zodanig dat ie NOOIT op de tent kan vallen.
 
Dit lijkt een Coleman Darwin tent te zijn, klopt dat? Als het zo is, hoe bevalt de tent? Ik ben ook opzoek naar een tent en een Darwin 2+ of 3+ lijkt mij wel geschikt.
Klopt is een 3+

Beetje overkill voor alleen

Aangeschaft om evt aangeschaft voor 500 euro challenge

Voor is inderdaad vrij open met soort luikje wat je omhoog hangt

Vorige week en zeil er onder gehad de punten omhoog gehangen dat heeft wat meer bescherming

Bij obelink gekocht
Keuze voor 3+ ipv 2+ was de verpakking maat wat korter was.

Paste in koffer maar als ik zelf verpak lukt dat niet meer...
 
Nix overkill!
Mijn Vango is circa even groot als de 3+
Op vakantie ben ik maar wat blij met de beschikbare ruimte. Zeker ls 't een keertje niet zo'n lekker weer is.
 
Jiffy staat in het gras. Ook geen plankje eronder. Grond hard genoeg?
Zal niet de 1e motor zijn die omvalt.
Zo te zien staat ie heel dicht bij de tent. Kan ie er op vallen?

Mijn motor plaats ik altijd zodanig dat ie NOOIT op de tent kan vallen.
Je ziet hem niet maar hij zit er wel onder, beeld vertekent ook iets, hij zou niet op de tent vallen, maar bedankt voor de zorgen ;)
1645364931998.png
 
Bij slecht weer, zou ik liever zelfs een grotere tent willen.
Maar dat geeft tijdens een trek-vakantie problemen met nóg meer bagage en iedere dag langere opzet-/ afbreektijd.

De Vango Alpha staat al met 6 haringen in de grond.
Als moet kan je met enkele minuten droog binnen zitten.
Maar als het weer echt slecht is, dan pak ik wel een hotelletje of zoiets.
 
Bij mijn tent loopt het grondzeil door in het voorportaal. Wel zo lekker als je je tent in het natte gras opzet. Anders heb je meteen natte knieën als je in of uit je tent wil gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan