Show hier je tent naast de motor

Eerste toer dagje zit erop. Heerlijk gereden. Nu in Ovre Eidfjord camping Myklatun.
 

Bijlagen

  • 20220701_221729.jpg
    20220701_221729.jpg
    159,9 KB · Weergaven: 92
Thx, @Tmanneke
Camping Vassbakken.
Vandaag de 7 gevolgd tot Hagafoss daar de 50 opgedraaid tot Aurlandsvangen. Niet de tunnel genomen maar over de fjell ( frisjes 8 gr.) richting Laerdal de 53 op naar Ovre Ardal, Tindevegen tot Turtago daar klein stukje westelijk naar de camping. Geweldige dag !!
 

Bijlagen

  • 20220702_211100.jpg
    20220702_211100.jpg
    251 KB · Weergaven: 68
Thx, @Tmanneke
Camping Vassbakken.
Vandaag de 7 gevolgd tot Hagafoss daar de 50 opgedraaid tot Aurlandsvangen. Niet de tunnel genomen maar over de fjell ( frisjes 8 gr.) richting Laerdal de 53 op naar Ovre Ardal, Tindevegen tot Turtago daar klein stukje westelijk naar de camping. Geweldige dag !!

Ik kreeg ook de tip om niet door die lange tunnel te gaan maar via de fjell. Superlekker rijden daar!

Geniet ervan!
 
20220703_183311.jpg

Camping Andalsnes.
Vandaag van Fortun de F55 naar Lom gereden waar we iets voor Lom de afslag Juvashytte ( sommerski Galdhoppingen) mee gepakt hebben. Aanrader, zowel de weg ernaar toe als de wafel met jam.
Daarna stukje E6 ,afslag E136 naar Andalsnes.
Weer een top dag !! Qua weer alles gehad zelfs 5 gr met lichte sneeuw en nu beneden in het dal 19 gr.
 
De chili con carne adventure food van Bever was overigens niet te vreten. :9
Vind ik juist een van de betere 😂
Ik gebruik ze eigenlijk alleen met wandelen, maar met de motor heb ik er al altijd wel een paar voor nood onderin de koffer zitten. Als het opeens weer ergens een nationale feestdag is waar ik niet vanaf weet en alles dicht is.

Maar ik dacht dat je de Appie geplunderd had ;)
 
Vanochtend vertrokken om half 6 en om half 5 in Zell am See, vond 1000km wel prima voor één dag. :)

De chili con carne adventure food van Bever was overigens niet te vreten. :9

Bekijk bijlage 1778720

Welke camping sta je? En is het wat? Ik verwacht zelf namelijk ook over twee dagen in die hoek te zitten. Morgen namelijk de Silvretta en Timmelsjoch, hoewel t serieus klote weer wordt dus ik twijfel nog. En dan waarschijnlijk de dag erna de Grossglockner.
 
Vind ik juist een van de betere 😂
Ik gebruik ze eigenlijk alleen met wandelen, maar met de motor heb ik er al altijd wel een paar voor nood onderin de koffer zitten. Als het opeens weer ergens een nationale feestdag is waar ik niet vanaf weet en alles dicht is.

Maar ik dacht dat je de Appie geplunderd had ;)
Had 5 pakjes meebesteld met wat ander spul omdat in de aanbieding was, ben nu wel heel benieuwd hoe de andere smaken zijn...

Klopt heb nog genoeg snacks, ik verhonger niet. Kon op de camping overigens ook gewoon pizza bestellen voor een tientje.

Welke camping sta je? En is het wat? Ik verwacht zelf namelijk ook over twee dagen in die hoek te zitten. Morgen namelijk de Silvretta en Timmelsjoch, hoewel t serieus klote weer wordt dus ik twijfel nog. En dan waarschijnlijk de dag erna de Grossglockner.
Panorama camp Zell am Zee, kwaliteit is moeilijk te beoordelen gezien dit mijn eerste camping ooit is. :9

Maar werd vriendelijk ontvangen (ben ook zeker niet de enige motorrijder hier), mocht eerst m'n tentje opzetten voor het inchecken. Kosten 20 euro, douchen prima voor mekaar en geen gedoe met muntjes ofzo.
 
@JBi Welkom in de motorkampeerdersclub dan. 8-)
Wat dat adventure voedsel betreft: heb ik ook één keer gekocht, ook omdat het in reklame stond. Nooit meer. 😝
 
Bekijk bijlage 1778600
Camping Andalsnes.
Vandaag van Fortun de F55 naar Lom gereden waar we iets voor Lom de afslag Juvashytte ( sommerski Galdhoppingen) mee gepakt hebben. Aanrader, zowel de weg ernaar toe als de wafel met jam.
Daarna stukje E6 ,afslag E136 naar Andalsnes.
Weer een top dag !! Qua weer alles gehad zelfs 5 gr met lichte sneeuw en nu beneden in het dal 19 gr.

Leuk om te zien 😀 6 weken geleden stond ik op precies diezelfde plek 😀
 
Dalen Gaard Familiecamping tussen Geiranger en Dalsnibba langs de 63. Mooie omgeving,hoog camper gehalte.
Vanmorgen eerst toch de Atlantic Ocean Road meegepakt was idd niet heel spectaculair maar wel mooie weg er naar toe. Toen terug naar Andelsnes, de 63 op Trollstigen,Geiranger inclusief 3x ferry. Heel de dag droog met flauw zonnetje; weer een top dag.
20220704_181445.jpg
 
Vandaag in de regen de tent ingepakt om vervolgens in de regen de Silvretta te rijden. Geweldig mooie route, maar wat n rot weer. De planning was om de Timmelsjoch nog te pakken maar daar stond me nog meer regen te wachten. Dus maar besloten lekker op tijd een camping te zoeken. Daar aangekomen was er een mooi zonnetje zodat alles lekker kon drogen op het droorek van de buren.
DSC_2694.JPG


Ondertussen regent het weer 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan