Show hier je tent naast de motor

Heidelberg! Mooie stad, goede herinneringen aan.
Grote medische universiteit waardoor er een vrouwen overschot in de stad is.
Mooiste is bij cafe Rossi in het centrum op het terras. Best bijzonder om iedere keer aangesproken te worden met de vraag of je al plannen hebt voor de avond.
Mijn diensttijd doorgebracht. Overschot aan studentes. Reichsapfel: mijn vaste kroeg. :)
 
Twee weken geleden, ff klein rondje NL gedaan, wat kennissen opgezocht, en toch lekker ff drie dagen gekampeerd :t

1e dag, nog geen regen, oude Marmot Early Light deed het nog prima.
20220905_203303.jpg

Maar na de tweede nacht giga onweer en stortbuien bleek ie toch niet zo waterdicht meer te zijn...

Toen ff een uitstapje naar Bever Houten ingelast, dd Marmot in de recycle bak gedumpt en een diepte investering gedaan in de vorm van een Jack Wolfskin Exo Light-2 (en 50% korting ivm showroom model *O*)

Plaatje vanuit de JW ivm het weer.. waterdichtheid is in ieder geval goed getest in die week :+
20220908_103009.jpg
 
Wow... zeer mooie deal. Laag gewicht, vrij ruim, nylon i.p.v. polyester, lekker grote deuren die ook van gaas zijn. Echt mooie tent. Koopje.
Klopt! €275,- voor zo'n tent die enkel maar binnen heeft gestaan is een koopje. Het enige wat ik mis is het zakje voor de stokken, die konden ze niet meer vinden.. nouja, daar kan ik mee leven 8-)
 
Klopt! €275,- voor zo'n tent die enkel maar binnen heeft gestaan is een koopje. Het enige wat ik mis is het zakje voor de stokken, die konden ze niet meer vinden.. nouja, daar kan ik mee leven 8-)
Jack wolfskin eens mailen. Goede kans dat je er zo nog aan kan komen. Ik heb bij die tent van mij zo van die stokelastieken gefixt. Gratis overigens.
 
Fijne tent van Esvo.
Bij topic 'zak op de mat' wordt ook Esvo gemeld. Katoenen tent met lange levensduur en stevig prijskaartje. (vergeleken met nylon)
Verder is een motor met span wel heel handig om 'm mee te nemen. Op een gewone motor heb je een heftig pakketje!
 
Hij moet hier een DeWaard Bosuil gaan vervangen. Laatste vakantie is die toch wat royaal gebleken aangezien zoonlief liever in een eigen tentje slaapt. En wilde wel iets met slaapcabine voor de "grote" vakanties.
Heb voor solo gebruik een High Peak Kite 3 bij besteld die dit weekend ook opgezet word om te kijken of dat wat is met mijn lengte.
 
De highpeak kite 3 naast de esvo.
Heb gisteren pas laat de slaapmat ering gegooid mijn zoon heeft hem vanacht getest, ik twijfel of die wel lang genoeg is voor mij, straks even proefliggen.

IMG_20221007_191426.jpg
 
@superrobke nee afgezien van een half uurtje bij mij op schoot voor de tv.
Ze, nog geen 2 jaar, was een beetje ziek de afgelopen dagen. Heel veel hangen dus.
Mijn vrouw ligt ook met 40 graden koorts op bed. Dus elk beetje fatsoenlijk slapen dat mijn dochtertje pakt (in haar eigen bedje) kan ik even achterover zitten.

Zondagochtend TV kijken vanuit de tent 😍
20221120_113559.jpg

Uit de oude Doosch.. Mijn 6de verjaardag (nu 40 jaar geleden) kreeg ik mijn eerste tentje.
Mijn vader had het ding gewoon met spijkers in de vloer geslagen opgezet.
image.jpg

Sorry voor de foto's zonder motor.. :o
 
Laatst bewerkt:
Blijf ook altijd kijken na tentjes maar da's vooral omdat ik nóg lichter en een nóg kleinere pakmaat wil.

Uiteraard zonder aan comfort in te boeten O-) dus ik blijf nog wel ff kijken en niet kopen :P
 
Hoi, wij hebben dezelfde tent (voor samen op pad).
Ik zie bij jou iets van een binnentent?
Als ik vragen mag, waar heb je die vandaan en hoe zet je die vast?
Dank!
De binnen tent komt van Ali af, daar zitten clipje aan de hoeken van het grondzeil van de binnen tent.
ik heb kleine ringetjes aan gebracht in het grondzeil van de buiten tent, wel zo hoog mogelijk natuurlijk, zodat er geen water binnen komt.
daar door heen zit een ronde stiek, met aan de binnen kant een lusje waar het clipje door heen gaat, ik heb nog nooit water binnen gekregen.
Voor mij werkt het prima, hier nog een foto van de ali binnentent. breedte tent is geloof ik 120, voor mij alleen prima.
 

Bijlagen

  • binnentent.jpg
    binnentent.jpg
    183,2 KB · Weergaven: 50
Terug
Bovenaan Onderaan