Show je cockpit..

Ander koppel, ander vermogen, andere toeren, ben je lui of wil je rijden.

Circuit rijden is echt met een 600 sneller kwa ronde tijden.

Het meeste word in de bochtjes weg gesnoept............


:] :] :]

waarom dan het verschil tussen tussen de 600cc en 1000cc bij teams als ten kate
;) als ze sneller waaren met de 600cc reden ze wel mee met een 600 in een 1000cc klasse.
 
Gixtellers1.gif

Gixtellers2.gif
 
En dit is mijn uitzicht!

full


Zelf gemaakt, ben er super trots op :Y

full


Straks effe de wijzers zwart verven en dan is het helemaal af *D
 
neeeeeeeeeee niet zwart die wijzers.
GROEN moet je ze maken met fluorserende :? nagellak.
Met die nagel-lak geven je wijzers in het donker ook nog licht :Y
 
ik heb geen idee. nog geen meter met deze gereden. Ligt hier nog sneeuw.... :(

Ja klote ja. Nou het hoeft niet per se zo te zijn. Kan best zijn dat als ze beide compleet zijn ingedraaide, de moeten niet exact in een zelfde stand staan. Dit zou denk ik meer toeval zijn dan bedenk ik net.

Dus het zal wel goed zijn zo. En anders kan je altijd even kijken(meten).

Staat alleen beetje vreemd die 2 dingen in verschillende standen.
 
thx idon
Hij staat nu bij een suzuki dealer en krijgt nieuwe vloeistoffen. (remstof, motorolie bla bla bla) Hij heeft maar 9600km gereden maar lijkt me gewoon beter.
En ik zal het daar eens navragen. Normaal hebben ze die blauwe dingetjes helemaal niet. zie ik op verschillende foto's van Sradjes.

Vraagje, Kan die spiegelbeugel er af???
Ik vind het een lelijk beugeltje over het stuur. Wat is net nut er eigenlijk van?
 
thx idon
Hij staat nu bij een suzuki dealer en krijgt nieuwe vloeistoffen. (remstof, motorolie bla bla bla) Hij heeft maar 9600km gereden maar lijkt me gewoon beter.
En ik zal het daar eens navragen. Normaal hebben ze die blauwe dingetjes helemaal niet. zie ik op verschillende foto's van Sradjes.

Vraagje, Kan die spiegelbeugel er af???
Ik vind het een lelijk beugeltje over het stuur. Wat is net nut er eigenlijk van?

Gewoon laten zitten, dat is ook versteveging van je voorkuip, anders scheurt die er zo af volgens mij...
 
Gewoon laten zitten, dat is ook versteveging van je voorkuip, anders scheurt die er zo af volgens mij...

Precies. Dat ding heeft anders alleen ondersteuning op je andere kuipen en daar bij je voorlicht. Nee ik denk dat na 2 drempels je voorkuip in 2en licht.

Vind het zelf wel stoer staan.

Je hebt gelijk wat betreft die blauwe adjusters. Die zitten nooit standaard op fietten, dus moet je klooien met steeksleutels, terwijl deze dingen juist superhandig en mooi zijn.
Je kan ter plekke je veervoorspanning aanpassen.
 
sooow.....kheb zondag ff mijn GPS op de blade gezet en omdat ik toch naar een verjaardag moest lekker een stuk op de motor gereden :]

cockpitfeauteaux :)

pimp my fireblade :P
img02814wb.jpg


cockpitview :)
img02821wl.jpg


zijkantje
img02836lh.jpg


close-up....kabeltje en rechterspeakertje
img02849dj.jpg



en ut werkt ook nog :+
 
dit is (nog) mijn cockpit

full


toerenteller is wel beetje overbodig.... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan