Show je gereedschappen IX "Dat zeg ik"

Status
Niet open voor verdere reacties.

king-roy

MF veteraan
9 sep 2006
6.180
0
Noord Limboland Beringe.
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​


Gereedschap gerelateerde Links:


Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:







screwdriver-and-wrench-icon-hi.png

d25314k.jpg

gereedschap.gif
 
Dan is het deel negen....


'Show hier je (nieuwe,oude,enz) Gereedschap VIII "Dat zeg ik"' > 'Show hier je (nieuwe,oude,enz) gereedschap IX "Dat zeg ik"'
 
Ben een beetje aan het rondkijken geweest voor een gereedschapskar.

Aangezien ik geen kar van 1500€ + hoef, kwam ik na wat zoeken op benson terecht , lijken me vrij compleet, en de duurste zit op zo'n 600 euro.

Iemand ervaring mee? "Rustbuster" in Veenendaal geeft er 5 jaar garantie op.
 
Benson%20Automotive%20rustbuster.jpg


Als je eerlijk kijkt wat je daadwerkelijk gebruikt, dan vallen er al 5 à 6 modules af. Zaken die je heel veel gebruikt in de praktijk en die ook duurder zijn om te maken (dop-bits, Torx T-sleutels, Dop T-sleutels, etc.) zitten er niet in. Houdt er rekening mee dat als je een uitgebreide 1/4" dop- bitset in foam module erbij koopt, je voordeel direct verdampt (losse modules zijn in verhouding schreeuwend duur).

Met een Mannesmann Mammut koffertje van €145,-, een set schroevendraaiers en 2 tangen krijg je m.i meer gedaan dan met deze gevulde wagen.

Tenzij het er echt om gaat dat je een mooie kar hebt staan, dan is het een prima zet natuurlijk. Ik zou een vollere wagen overwegen (liefst ook van net wat betere kwaliteit) ;) .
 
Rond die prijs lijkt de Mannesmann 321-delige kar me een mooie set. Daar zit wel torx gebeuren, kniesleutels en bv. circliptangen in. Vind het wel erg spijtig dat daar geen 3/8e doppenset bij zit, want ik vind dat zelf een erg fijne maat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan