Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giz

MF veteraan
17 sep 2002
5.036
1
Almere
Topic titel zegt het al. De meeste sleutelaars onder ons zullen netzo geilen op een goed stukje gereedschap als op hun motorfiets, dus laat eens zien wat je in je garage liggen hebt aan uitrusting :P
 
300 stuks, zeg inderdaad die 60 euro, dan is dat 20 cent per stuk. Nu heeft geen mens 300 linksdraaiende boren nodig, dus dan is 60 nog veel geld, maar als hier veel mensen interesse in hebben kan ik ze misschien wel opkopen en dan per stuk verkopen. Los kunnen ze in een envelop dus vracht zal de kop niet kosten.
 
Ik zoek een afbeelding van :

Een CO meter (afstelapparaat)

Ik doe dat nu met colortune, bougie's lezen, de grote kast, en op gevoel, en dat werk allemaal.

Maar er is een kastje ter grote van een multimeter op de markt met een sensor eraan die steek je in de uitlaat, en thats it, erg handig.

Wie kan daar een plaat van scoren (en waar te koop?)

Zoiets?

http://www.gunson.co.uk/item.aspx?cat=439&item=1835
 
:P Hier ook maar ff posen dan :Y :Y

Eerst de kasten....

full


Kasten zijn 75x75cm en de lades zijn volledig uittrekbaar :P :9

Heb er een werkblad van 260x80 op gemaakt (en nog ruimte gebrek :( ) :+

Voor de vulling heb ik dit er extra bij aangeschaft...

full


full


full


En op de beurs een vacuummeter gekocht:

full


Die stelschroevendraaiers in de eerste posts lijken me ook wel wat :Y :Y
 
Ja ik ben al lang opgehouden met terug rekenen naar guldens, als je dat overal doet ren je tegenwoordig gillend de winkels uit.

Maar ik koop altijd wel graag kwaliteitsspul, kost wat maar ik wil er mijn hele leven nog graag plezier van hebben.

Die CO meters vind je overal wel op internet alleen dan zonder sensor die je in de uitlaat kan hangen. Ik ken ze inderdaad wel maar ik weet ook niet waar je die kan vinden. Voor die gewone CO meters moet je even googlen op CO meter of Carbon Monoxide Meter.

En die duitse gereedschaps-vertegenwoordiger, is die niet van Würth? Komt ook zo nu en dan bij ons langs, over het algemeen hebben die goed spul.
 
:P Hier ook maar ff posen dan :Y :Y

Eerst de kasten....

(Afbeelding)

Kasten zijn 75x75cm en de lades zijn volledig uittrekbaar :P :9

Heb er een werkblad van 260x80 op gemaakt (en nog ruimte gebrek :( ) :+

Voor de vulling heb ik dit er extra bij aangeschaft...

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

En op de beurs een vacuummeter gekocht:

(Afbeelding)

Die stelschroevendraaiers in de eerste posts lijken me ook wel wat :Y :Y


Dit set je mag wat gekost hebben of niet??!! |( Maar ziet er erg super uit!

vertel eens wat was je kwijt?
 
:P Hier ook maar ff posen dan :Y :Y

Eerst de kasten....

Kasten zijn 75x75cm en de lades zijn volledig uittrekbaar :P :9

Heb er een werkblad van 260x80 op gemaakt (en nog ruimte gebrek :( ) :+

Voor de vulling heb ik dit er extra bij aangeschaft...

Arnold doe poser :P Errrrrg mooi spul :} :}

Ik was gisteravond zo content met mijn nieuwe kast, ik heb vanmorgen direct een belletje gepleegd, en dus nu:

full


2 kasten :+

Moet nu wel ff ruimte maken in de schuur :X
 
Laatst bewerkt:
En dan nu nog zón mooie hefbrug maken! zoals ik die gezien heb op het forum! tering je eigen pitstopgarage om het maar ff zo te noemen!

Had ik nie gezegd da'k al een hefbrug heb dan :P

Was ff vergeten te vermelden dat elke kast op 8 zwenkwieltjes staat. dus ook al gereedschapswagen te gebruiken ;)
 
Ik heb ook een heftafel van 300 cm lang (mijn langste motor is 290 cm, dus heb ik hem naar aangepast)
En 5 van die gedore gereedschapswagentjes, en die zitten tjok vol. De wagentjes komen van mijn werk, elk jaar kopen ze nieuwe en de oude gaan dan weg.
Als compressor gebruik ik een kleine schilderscompressor, erg handig.
En een 220 lasapp, elec. en co2 en een autogeen, heel de schuur heb ik hier tot de nok aan toe vol.
En in de grote schuur heb een 380 lasaparaten, TIG kar, draaibankie, freesbank, spuitcabine, etc etc (20 x 8 meter 2 verdiepingen, doe ik samen met mijn 7 broers/zwagers etc, rijden allemaal)
 
:P Hier ook maar ff posen dan :Y :Y

Eerst de kasten....

(Afbeelding)

Kasten zijn 75x75cm en de lades zijn volledig uittrekbaar :P :9

Heb er een werkblad van 260x80 op gemaakt (en nog ruimte gebrek :( ) :+

Voor de vulling heb ik dit er extra bij aangeschaft...

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

En op de beurs een vacuummeter gekocht:

(Afbeelding)

Die stelschroevendraaiers in de eerste posts lijken me ook wel wat :Y :Y

Heel mooi spul allemaal alleen die vacuum meters zijn echt kutdingen.
Probeer wanneer je alle carbs synchroon hebt gesteld maar eens wat meters te wisselen dan zul je zien dat ze maar wat aanwijzen. -O- -O-
 
Heel mooi spul allemaal alleen die vacuum meters zijn echt kutdingen.
Probeer wanneer je alle carbs synchroon hebt gesteld maar eens wat meters te wisselen dan zul je zien dat ze maar wat aanwijzen. -O- -O-
Daar ben ik het nou helemaal mee eens ik heb die krengen ook maar het is alleen maar een grove indikatie.
Als je ze even laat leggen moet je 'weer een stukkie rubber van die slangetjes afknippen anders doen ze helemaal niks meer.

Gewoon een digitale of een kwik kolom aanschaffen..... :Y :Y :Y
 
Ik heb ook een heftafel van 300 cm lang (mijn langste motor is 290 cm, dus heb ik hem naar aangepast)
En 5 van die gedore gereedschapswagentjes, en die zitten tjok vol. De wagentjes komen van mijn werk, elk jaar kopen ze nieuwe en de oude gaan dan weg.
Als compressor gebruik ik een kleine schilderscompressor, erg handig.
En een 220 lasapp, elec. en co2 en een autogeen, heel de schuur heb ik hier tot de nok aan toe vol.
En in de grote schuur heb een 380 lasaparaten, TIG kar, draaibankie, freesbank, spuitcabine, etc etc (20 x 8 meter 2 verdiepingen, doe ik samen met mijn 7 broers/zwagers etc, rijden allemaal)


Kun je ook nog een beetje lassen hulzie?
Zoek nog iemand die voor mij mijn achterbrug willen repareren!

Ships je komt uit staphorst! B|

Bijlage: achterbrug1002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan