Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giz

MF veteraan
17 sep 2002
5.036
1
Almere
Topic titel zegt het al. De meeste sleutelaars onder ons zullen netzo geilen op een goed stukje gereedschap als op hun motorfiets, dus laat eens zien wat je in je garage liggen hebt aan uitrusting :P
 
Ik zit hier vaak te kijken naar al het mooie spul. Vond dat het hier tijd werd om eens een goeie schroevendraaier set aan te schaffen. Zit nu bij mototravel te kijken.
Maar ik twijfel tussen:
[afbeelding]
3 sleufschroevendraaiers en 3 Philips kruiskopschroevendraaiers
voor 22,50

of

[afbeelding]
Sleuf: 3x100 mm – 5,5x75 mm – 5,5x150mm – 6,5x150mm – 8x150mm – stubby 6,5x38mm
Phillips kruiskop: PH0x75mm – PH1x75mm – PH2x100mm – stubby PH2x38mm
Pozidriv kruiskop: PZ1x75mm – PZ2x100mm
voor 39,50

Is het die meer prijs waard? Die extra schroeven draaiers, gebruik je die wel met bijvoorbeeld klussen aan de motor? Die 2 kleintjes heb ik volgens mij ook nog nooit echt gemist :+

meteen de meer complete kopen zou ik zeggen,
schroeven worden 9 vd 10x rot gedraaid doordat er een net niet goed passende schroevendraaier in gezet wordt. met de juiste schroevendraaier draai je ze echt niet zo gemakkelijk rot, ik zou dus de completere pakken zodat je eigenlijk altijd wel een juist passende hebt. 3 kruiskopschroevendraaiers is niet genoeg
 
Ik gok dat je aan de bovenste 'genoeg' hebt. Maar... denk dat je met de andere wat duurdere set wat nauwkeuriger kunt werken omdat je meer keuze hebt... (o ja jóh? jáh!). Kortom, ik zou direct voor de grotere gaan. :)

Die nog geen 2 tientjes kom je ook wel overheen...

Je kunt alles in principe ook met jou doppenset doen, het is alleen makkelijker om een leuk asorti schroevendraaiertjes te hebben ;)

Dan doen we dat maar :+


meteen de meer complete kopen zou ik zeggen,
schroeven worden 9 vd 10x rot gedraaid doordat er een net niet goed passende schroevendraaier in gezet wordt. met de juiste schroevendraaier draai je ze echt niet zo gemakkelijk rot, ik zou dus de completere pakken zodat je eigenlijk altijd wel een juist passende hebt. 3 kruiskopschroevendraaiers is niet genoeg

Thanx.
 
Laatst bewerkt:
En dan te bedenken dat sommige leveranciers beweren dat het kwalitatief kan wedijveren met Snap-On.... _O- _O-

Nou heb ik dat nog nooit iemand horen zeggen, maar ook van Gedore hoor je dat de schroevendraaiers niet echt goed zijn...

Vroegah toen was alles beter, mijn pa die heeft nog schroevendraaiers die nog door mijn opa zijn gekocht en die zijn nog goed!
 
Ik heb ook het kleine setje en geen enkel probleem... en als je ze kapot draait kan je altijd een belletje doen naar de importeur voor de garantie :Y

Ik vind het super spul dat Teng tools *O*

Denk niet dat dat bij deze opgaat, de "tanden" zijn al ingekort, maar niet gebroken. Zal onder slijtage vallen heb ik het idee.
 
8-) Weer een nieuw speeltje, Afkortzaag voor staal. €89,-

full
 
Komt bij Herman weg zekers?
Ben benieuwd of je er daadwerkelijk een beetje staal mee kan zagen en vooral hoe lang een zaagblad mee gaat en wat zo'n blad kost om te vervangen...?

:9 Hij gaat perfect door RVS, en er zit dus een slijpschijf in met een diameter van 355 mm.
Ben zelf ook wel benieuwd hoelang het duurt voor deze vervangen moet worden.
Slijpschijf kost ongeveer €9,- per stuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan