Show je ontspanningsmoment

Nitrotjee

Rookie
31 jan 2019
11
4
Goedemiddag allemaal,

Ik ben nog niet heel actief hier op het forum maar ik ben wel benieuwd naar beelden van jullie bike.
De reden dat ik nieuwsgierig ben is omdat ik vele uren kan kijken naar youtube filmpjes van andere die lekker aan het touren zijn !

Ik heb na wat zelfverzekerheid op te bouwen toch een filmpje maar gemaakt met mijn weekend ritje.
aanmerkingen zijn altijd welkom natuurlijk.


Thanks en een goed weekend toegewenst !
Misschien dat we elkaar hier vaker tegenkomen.
 
Ik vindt hem ook goed ge-edit, niet te lang dus verveeld niet om naar te kijken. Wat voor 'n camera gebruik je?
Thanks voor het compliment !
Als camera heb ik een GoPro Hero 7 in mijn bezit ! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
Mijn ritjes worden automatisch bijgehouden en de laatste 2 uurtjes worden bewaard (soms stop ik de camera eerder maar dat vergeet ik vaak) en die zet ik dan hier neer motor tochten: motor tochten - YouTube.
Ik neem geen geluid op want ik heb geen microfoon dan zal je alleen veel wind horen en muziek van de motor die vervolgens door YouTube wordt gemute ivm royalty kosten.
 
Goedemiddag allemaal,

Ik ben nog niet heel actief hier op het forum maar ik ben wel benieuwd naar beelden van jullie bike.
De reden dat ik nieuwsgierig ben is omdat ik vele uren kan kijken naar youtube filmpjes van andere die lekker aan het touren zijn !

Ik heb na wat zelfverzekerheid op te bouwen toch een filmpje maar gemaakt met mijn weekend ritje.
aanmerkingen zijn altijd welkom natuurlijk.


Thanks en een goed weekend toegewenst !
Misschien dat we elkaar hier vaker tegenkomen.
laat de muziek eens weg.
 
Ok, ik spoelde wel door. Ik kijk toch meer voor mooie (bergachtige of bijzondere) omgevingen en leuke bochten e.d. daarnaast vind ik het fijn als je je camera wat meer omhoog zet. 80% van het beeld is asfalt en ik merk dat ik de neiging heb om ver vooruit te kijken en dat voelt best vervelend zo. Je hebt een heel beeldscherm en kijkt naar de bovenste 10 mm. Ben overigens wel blij met de kwaliteit van de beelden :)
Niet bedoeld om af te zeiken maar gewoon om aan te geven wat ik leuk/ storend vind.
 
ik had eerst ook nooit muziek eronder, ik zei dan als je muziek wilt dan open je een ander tabblad, maar er waren in mijn omgeving juist mensen die wel muziek wilden... en als ze dat niet willen dan kunnen ze gewoon op mute drukken :)
 
ik had eerst ook nooit muziek eronder, ik zei dan als je muziek wilt dan open je een ander tabblad, maar er waren in mijn omgeving juist mensen die wel muziek wilden... en als ze dat niet willen dan kunnen ze gewoon op mute drukken :)

Je weet toch van te voren niet of iemand nog iets gaat zeggen verderop in het filmpje of dat er andere audio behalve muziek in voorkomt?
Dus moet je het aan/uit zetten of verplicht de muziek horen.
Als je muziek wilt kan iedereen dat toch gewoon zelf opzetten.
Precies andersom dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan