Show je poetsspullen

Purple Haze

MF veteraan
24 apr 2007
1.611
0
Heemskerk
Kon geen topic vinden over poets zooi dus bij deze.
Ik zelf gebruik spullen van smartwax en hoop binnekort te kunnen uitbreiden met wax van chemical guys. Ik hoop dat er mensen zijn die deze passie delen.

Gr
full
 
Effe serieus nu, vanmorgen zeek het van de regen. Vanmiddag naar het werk voor de herfst-barbeque... Dan pak ik een gewone handdoek van de waslijn om het zadel droog te maken en pak meteen de tank, kappen en kont mee. Glimmen dat ding, ongelooflijk.
Meer is toch niet nodig :? Einde van de straat ligt een flinke plas, zijn meteen de velgen schoon *O*
 
Tja, af en toe ontkom ik er niet aan de fiets ff te poetsen, dan doe ik heus wel mijn best als ik toch bezig ben.
Maar om dat een "passie" of zelfs maar leuk te noemen vind ik toch wel lichtjes masochistisch..........
 
Foto-A8K8Y8VS.jpg

Foto-SI3ETIOT.jpg

Foto-GLJFMM48.jpg


Dasty en lampolie voor schoonmaken van de wielen en het blok.
Valma insectenreiniger voor de lijkjes op de voorzijde :P
Turtle wax shampoo zoals op pagina 1 icm microfibre washpad.
Drogen met Meguiars dry towel en perslucht voor de kieren en gaatjes.
Dan sponsje met PTFE wax van Cartec.
Cockpit spray en wd-40 voor netjes maken van blok en plastic delen.

:)
 
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dasty en lampolie voor schoonmaken van de wielen en het blok.
Valma insectenreiniger voor de lijkjes op de voorzijde :P
Turtle wax shampoo zoals op pagina 1 icm microfibre washpad.
Drogen met Meguiars dry towel en perslucht voor de kieren en gaatjes.
Dan sponsje met PTFE wax van Cartec.
Cockpit spray en wd-40 voor netjes maken van blok en plastic delen.

:)
Wow nice goed bezig. :Y
 
- Een bescheiden bergje poetsdoeken
- Zachte spons
- Zeem
- Vliegen spons

- Insectenverwijderaar
- Autoglym Shampoo + Conditioner
- Autoglym super resin polish
- Turtle kleur wax (rood)
- Kroon poets olie (velgen, blok etc.)

Ik heb er geen foto's van...

Vind het zeker niet gek dat je het leuk vind om te poetsen, doe het ook graag!
Is toch mooi als je na een paar uurtjes bezig zijn met een muziekje op je motor aan alle kanten glimt!
 
Ik maak af en toe mijn motor schoon met wat huis tuin en keuken materiaal lees emmer spons wax glassex wd-40, een vriend van mij vertelde een keer na wat bier over hoe hij dacht over mensen die schoonmaken als hobby hebben en sindsdien kan ik het woord "detailen" niet meer horen zonder in te broek te kakken van het lachen.
 
Ieder zijn ding he. Ik doe het redelijk uitgebreid omdat ik het goed wil doen. Daarom gebruik ik ook 2 emmers. Kan ik het zand uit de spullen krijgen zodat ik mijn kappen niet voorzie van krassen. Detailen tsjah tis weer een apart woord. Ik maak gewoon mijn motor schoon :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan