show je speel foto"s!

Remember Zolder..lange afstand... "Pascal heeft gewonnen" .. :+

hihihi.. :P

Maar oke oke..Jij owned de 12 0'clock weer. O-)

ja maar dat was vals spelen..

HIj ging op zijn streetfighter en had een 200 achterband..
en nam meer risico.. :X

Ik wil een Rematch..

Afsluitdijk
 
Mwa er zijn er hier maar weinig die echt langer dan 5 km op 1 wiel blijven nonstop,zonder ook maar 1 x de grond te raken...(van de semi profs dan)... :P

De enige die ik heb zien zien doen zijn Max (Mihlad) en DeathWish (Pascal).. 8-)

Wij halen als rest een mooie gemiddelde.. O-)


Ik weet niet wat zijn naam is (misschien staat hij wel hierboven) maar die kerel op de mega meeting met zijn rode tl1000 kon het ook redelijk aardig, goede balans iig.
 
staan_fazer.jpg


full
 
waar is die parkeerplaats kaaszje..

mooie ruimte zo te zien..
niet veel gezeik daar met pl?
Silverdome in Zoetermeer.
Niet echt hele lange ruimte maar toch lang genoeg om wat leuke dingen voor de foto te doen.. :)

En niet veel gezeik met politie, tot nog toe geen :)
En anders gaat ik door naar industrie treintje, waar ik ook 1 en ander leuks kan doen :D
 
dit is een vriend van mij, we waren wat aan het spelen op peulwijk west,en hebben best wel leuke foto's nu

110295


Dat stuk van de maasvlakte is trouwens ook echt een mooi stuk of wat wheelies te oefenen. Als je door rijdt tot het eind krijg je een bocht waar je moet keren, daar kan je goed knietjes oefenen daar heb ik mijn knie voor het eerst aan de grond gereden.
 
Laatst bewerkt:
Silverdome in Zoetermeer.
Niet echt hele lange ruimte maar toch lang genoeg om wat leuke dingen voor de foto te doen.. :)

En niet veel gezeik met politie, tot nog toe geen :)
En anders gaat ik door naar industrie treintje, waar ik ook 1 en ander leuks kan doen :D


keer die kant op komen denk
 
Echt heel veel ruimte heb ik hier in de buurt niet..

Stuur ff mailtje als jullie komen, kom ik ook ;)


O, dan hoor ik jou daar o.a. oefenen als ik in de huiskamer zit. Je zit er dichter bij de bewoonde wereld dan je denkt. Als je daar dus met meer motoren gaat hobbyen is het wachten op controle. Of zeg je dan dat je rijles hebt en bijzondere verrichtingen aan het oefenen bent, want dat gebeurt daar immes ook dagelijks :+
 
future deze foto was ik op internet tegengekomen en vond hem leuk om te posten als jy er zo over denkt is dit myn antwoord
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan