Show je tent naast je motor poll 2023

Heb je interesse in weekendje show je kampeer uitrusting?


  • Totaal aantal stemmers
    62
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is niet het : show je tent naast je motor topic.
Het lijkt er wel op en is ook daar ontstaan.
Dus is er bedacht om een kampeer weekend te organiseren. Nou dat hebben we dus gedaan en was kei gezellig. Nu zijn er een aantal mensen hier ook gaan posten en dat vinden we helemaal niet erg, misschien hebben deze personen volgend jaar ook wel zin om te komen naar het kampeer weekend.

Maar om nu te roepen bericht verwijderen, dat vind de rest een beetje te ver gaan.

En boven elkaar pagina staat duidelijk de volgende tekst.
Screenshot_20230923_120557_Samsung Internet.jpg
 
Waar hebben jullie gekampeerd?

Ik wil ook graag mee maar, ben al zo veel weg. Nu ook al weer in Spanje 🇪🇸 (vliegen)

Dan weekendje thuis, weekend er na al weer in Duitsland met de motor naar de moezel:)

Heb speciaal beugel / rooster gelast voor op de hayabusa voor kampeer spullen:)
 
Waar hebben jullie gekampeerd?

Ik wil ook graag mee maar, ben al zo veel weg. Nu ook al weer in Spanje 🇪🇸 (vliegen)

Dan weekendje thuis, weekend er na al weer in Duitsland met de motor naar de moezel:)

Heb speciaal beugel / rooster gelast voor op de hayabusa voor kampeer spullen:)
Foto graag, die willen we wel eens zien
 
Foto graag, die willen we wel eens zien
Haha is maar klein rekje hoor;)
Een verlengd rekje. Wil liever niets aan de zijkant ivm tussen auto’s door rijden.

Verdient ook geen schoonheidsprijs, maar voorlopig wel functioneel;)

Nu past er een grote weekendtas op, waar alles in zit. Tent kleding en slaap materiaal enz.
 

Bijlagen

  • IMG_8965.jpeg
    IMG_8965.jpeg
    370,4 KB · Weergaven: 2
  • IMG_8968.jpeg
    IMG_8968.jpeg
    257,5 KB · Weergaven: 1
  • IMG_8969.jpeg
    IMG_8969.jpeg
    331,5 KB · Weergaven: 5
Heren en dames,

Nu we weer richting eind januari gaan, begint het weer te kriebelen. Je zou zeggen, ff krabben. Maar dat soort kriebels zijn het niet, het is meer zo iets van de motor pakken, tent er op en ik ben er van tussen.

Dus wordt het ook weer eens tijd om weer oude bekenden en nieuwe gezichten te ontmoeten.

Dus wanneer gaan we, en waar heen deze keer.
Misschien ook een nieuw topic openen.
Iemand een idee.
 
Persoonlijk vind ik die camping van vorig jaar een heel fijne camping en plek. Goede centrale ligging, mooi en groot tentenveld, vuur maken, snackbar dichtbij... Alles vond ik daar ideaal.
 
Na het winterweekend is dit natuurlijk een leuk vervolg!

20/21 april is een aardige datum denk ik, ver genoeg van schoolvakanties, koningsdag en bevrijdingsdag.

Hebben jullie je vorig jaar een beetje gedragen op de camping en zouden we daar weer welkom zijn?
 
Na het winterweekend is dit natuurlijk een leuk vervolg!

20/21 april is een aardige datum denk ik, ver genoeg van schoolvakanties, koningsdag en bevrijdingsdag.

Hebben jullie je vorig jaar een beetje gedragen op de camping en zouden we daar weer welkom zijn?
We zijn daar zeker welkom, we waren heel rustig en beschaafd. Echte motorrijders. 💪🏻
 
N
Na het winterweekend is dit natuurlijk een leuk vervolg!

20/21 april is een aardige datum denk ik, ver genoeg van schoolvakanties, koningsdag en bevrijdingsdag.

Hebben jullie je vorig jaar een beetje gedragen op de camping en zouden we daar weer welkom zijn?
Net even gekeken, dat is inderdaad een mooie datum, hierna komt de voorjaarsvakantie voor de jeugd, toen konden er al een x aantal niet mee ivm deze vakantie, en hier na komen hemelvaart weekend en het pinkster weekend .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan