Show je tent naast je motor poll 2023

Heb je interesse in weekendje show je kampeer uitrusting?


  • Totaal aantal stemmers
    62
Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha. Dat kun jezelf. Met bewerken/edit. Haal je bijv de inhoud weg. Dat kleine grijze pijltje wat omlaag wijst, die moet je hebben.
 
Kan er iemand van het beheer mijn 3 posts met foto van de motor naast mijn tent verwijderen aub?
Titeltopic gelezen en wat overhaast beginnen posten zonder te lezen! *D
Jeugdig enthousiasme zeker? 8-)
Druk onder jouw post op 'pennetje'= bewerk.
Daarna delete-delete-delete...........:9
 
Druk onder jouw post op 'pennetje'= bewerk.
Daarna delete-delete-delete...........:9
Zover was ik mee maar delete doet hij niet. Klik ik op het vuilbakje verdwijnt mijn foto, wis ik mijn bericht verdwijnt mijn bericht, klik ik dan op opslaan neemt hij het niet aan. Moest het zo simpel zijn was het me al wel gelukt. Ik zit op verschillende fora en daar bestaat de functie "verwijder" deze mis ik of vindt ik hier niet.
 
Jongelui , de motoren mogen, mits ze niet voor overlast bij de mede kampeerders zorgen, bij de tent staan.

Dus deze camping gaat het worden?
 
Voor mij ok, hoe gaan we nu boeken? Ieder voor zich en onder eigen naam of met vermelding link naar het Motor-Forum???
Ik weet niet of er een forum rekening is, bedrag naar daar storten en verantwoordelijke doorstorten naar camping? Dit lijkt me voor de minste misverstanden te zorgen laat maar weten. Wij arriveren al op vrijdag en gaan zaterdag rijden in de buurt.
We hebben er nu al zin in!
 
ik denk dat het handig is dat ieder voor zich boekt op eigen naam en met hoeveel pers. je kunt er dan bij vernoemen mf. is met betalen handig ook met eventuele afmeldingen/ annuleringen ligt alles gewoon bij de camping eigenaar en is het een ontlasting voor sommige forum leden die er anders een hoop mee te doen hebben.

maar goed ik hoor het wel wat het wordt. wil ook vrijdag gaan twee nachten blijven.
 
Lijkt mij ook het handigste. Bij aankomst melden en betalen bij de receptie. Of wil de camping dat we vantevoren reserveren en betalen?
 
Oei, werk aan de winkel.

Beginpost aangepast en begonnen met lijst. Bij reservering graag een PB naar mij, het wordt wat lastig anders. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn reserveringsaanvraag verstuurd. Zorgen zij nu dat we een beetje bij elkaar in de buurt komen te staan of wordt dat straks een speurtocht? 8-)
 
Helaas kan ik er niet bij zijn .....maar ik zie de fotos graag tegemoet met een een foto met wie wie is🤪 en alle andere leuke zaken.
 
Ik heb mijn reserveringsaanvraag verstuurd. Zorgen zij nu dat we een beetje bij elkaar in de buurt komen te staan of wordt dat straks een speurtocht? 8-)
Ik heb bij mijn reservering specifiek gevraagd om iedereen die in naam van Motor Forum een reservatie plaatst bij elkaar te zetten. Heb er nog wel geen antwoord op gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan