Show je tent naast je motor poll 2023

Heb je interesse in weekendje show je kampeer uitrusting?


  • Totaal aantal stemmers
    62
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijlagen

  • Motor-Forum kampeerweekend.png
    Motor-Forum kampeerweekend.png
    343,6 KB · Weergaven: 49
Misschien dat ik er 2 nachtjes van maak.
Was afgelopen weekend in de omgeving en op weg naar Radio Kootwijk reed ik langs de camping.
Is prachtige omgeving daar.
Vrijdag einde ochtend die kant op, vanaf Utrecht binnendoor oid.
 
Met dat lekkere weer van vandaag, heb ik al zin om nu al met de motor op pad te gaan :Y

Maar eerst woensdag eens een stukkie rijden door het Limburgse land . :]:]
 
Mijn FZ mag pas per 1mrt op de weg. Overgangsregeling MRB.
Verder zijn mijn beide motoren allergisch voor ZOUT.
Ik zie nog veel witte plekken langs de weg van pekel. Als je toch gaat rijden, goed afspuiten!
 
Ik zou ook wel willen rijden, maar na monteren van nieuwe remleidingen krijg ik mijn achterrem niet ontlucht...
De nieuwe remvloeistof die er boven in gaat komt er bij ontluchten troebel uit.

Ga de achterremklauw maar reviseren.
 
Dag lieve mensen, 💕om even het topic weer wat nieuw leven in te blazen en voor mischien net wat meer animo weer ff een berichtje.
Heb er zin in. *O* Ondertussen heb ik mijn ( tentje ) ⛺ voor de eerste keer op kunnen zetten. supper snel en makkelijk op te zetten ( een echte aanrader dus) en dikke kwalliteit. wel wat keine haringen.
Aan de grote kant dat wel maar daar heb ik hem voor gekocht. 1 pers. met tentje kun je bijna niet meer maken als er weinig plaats is whahahahah 😇😅 ( gaan we toch wel doen ) Ben er blij mee en kan niet wachten om te gaan kamperen.
krijg vandaag hopelijk de olie filter en de olie binnen om de grote beurt uit te voeren en het seizoen kan beginen.
Voor de mensen die ook de kriebels krijgen/hebben 28/29 lekker komen voor een dagje gezelligheid en plezier.
groeten.

tent.JPG
 
.............................. en dikke kwalliteit. wel wat kleine haringen.
Aan de grote kant dat wel maar daar heb ik hem voor gekocht. 1 pers. met tentje kun je bijna niet meer maken
Fijn zo'n nieuwe tent.
Tent altijd (veel) groter kopen dan aantal gemeld in de winkel.
Voor een motor-trip is een 3p tent meestal prima voor 1p.

Tip:
Vervang alle meegeleverde mini-haringen door bergspijkers. (Gooi die oude gelijk maar weg/ heb je nix aan)
In berggebied kom je met die ijzerdraad-haringen nog geen cm de grond in.
 
Het zijn niet echt ijzerdraad haringen hoor maar zijn gewoon aan de korte kant vindt ik. Gelukkig heb ik vorigjaar voor mijn sentiment tentje nieuwe gekocht en zal ik deze toevoegen aan deze tent set.
 
Dag lieve mensen, 💕om even het topic weer wat nieuw leven in te blazen en voor mischien net wat meer animo weer ff een berichtje.
Heb er zin in. *O* Ondertussen heb ik mijn ( tentje ) ⛺ voor de eerste keer op kunnen zetten. supper snel en makkelijk op te zetten ( een echte aanrader dus) en dikke kwalliteit. wel wat keine haringen.
Aan de grote kant dat wel maar daar heb ik hem voor gekocht. 1 pers. met tentje kun je bijna niet meer maken als er weinig plaats is whahahahah 😇😅 ( gaan we toch wel doen ) Ben er blij mee en kan niet wachten om te gaan kamperen.
krijg vandaag hopelijk de olie filter en de olie binnen om de grote beurt uit te voeren en het seizoen kan beginen.
Voor de mensen die ook de kriebels krijgen/hebben 28/29 lekker komen voor een dagje gezelligheid en plezier.
groeten.

Bekijk bijlage 1853982
Wat voor merk en model tent is dit?
Ziet er goed uit. 👍
 
@Esta, redverz atacma motorcycle tent.

Voor de rest olie filter is binnen, maar de krone olie welke ik via internet besteld had kreeg ik vandaag een bericht van binnen dat de leverancier deze niet kon leveren, en zou pas 31-03 geleverd kunnen worden ( pfff ) order maar ingetrokken en morgen ff bij de bmw dealer olie ophalen en zondag alles even verversen. Hoopelijk zondag een beetje droog zodat ik nog een rondje kan tuffen.
 
Laatst bewerkt:
Whhahahah dat frituren ga ik doen met de restand olie die er uitkomt haal ik het eerst door de filter. :+ heb ik er twee keer plezier van.
Maar goed vandaag dus olie ververst, het seizoen kan beginen, nu nog een achterbandje ( is ook nodig ) bestellen( en ja voor de slimmerikken ook erop leggen ) en we kunnen ook weer veilig de weg op.
 
Dag lieve mensen, 💕om even het topic weer wat nieuw leven in te blazen en voor mischien net wat meer animo weer ff een berichtje.
Heb er zin in. *O* Ondertussen heb ik mijn ( tentje ) ⛺ voor de eerste keer op kunnen zetten. supper snel en makkelijk op te zetten ( een echte aanrader dus) en dikke kwalliteit. wel wat keine haringen.
Aan de grote kant dat wel maar daar heb ik hem voor gekocht. 1 pers. met tentje kun je bijna niet meer maken als er weinig plaats is whahahahah 😇😅 ( gaan we toch wel doen ) Ben er blij mee en kan niet wachten om te gaan kamperen.
krijg vandaag hopelijk de olie filter en de olie binnen om de grote beurt uit te voeren en het seizoen kan beginen.
Voor de mensen die ook de kriebels krijgen/hebben 28/29 lekker komen voor een dagje gezelligheid en plezier.
groeten.

Bekijk bijlage 1853982
Mooie tent, maar is die niet erg groot en zwaar om mee te nemen?
 
@freon,
Nee, niet groot niet zwaar 13.6 kg Dit stond op het verzonden pakket incl. 50l dry bag.
In de beschrijving staat dat de tent 6kg weegt dit is denk zonder de stokken en tas.
Vogens mij weegt de meer met tentstokken, haringen en zak.
De motor kan meestal bij de tent staan, de keer dat dit niet gaat zal ik er mischien hoog uit 25 meter mee moeten lopen en ook daar is in ontwerp goed over na gedacht. Je hangt hem zo over je schouders.
De tegels zijn 60x60 tas is +/- L60xb20xh20cm de tent zit in hier de 50l drybag.
tent tas.jpg
 
Laatst bewerkt:
@freon,
Nee, niet groot niet zwaar 13.6 kg Dit stond op het verzonden pakket incl. 50l dry bag.
In de beschrijving staat dat de tent 6kg weegt dit is denk zonder de stokken en tas.
Vogens mij weegt de meer met tentstokken, haringen en zak.
De motor kan meestal bij de tent staan, de keer dat dit niet gaat zal ik er mischien hoog uit 25 meter mee moeten lopen en ook daar is in ontwerp goed over na gedacht. Je hangt hem zo over je schouders.
De tegels zijn 60x60 tas is +/- L60xb20xh20cm de tent zit in hier de 50l drybag.
Bekijk bijlage 1855739
Dank je wel, voor je uitgebreide reactie.
Geweldig dat de tent inclusief drybag geleverd wordt.
Dank dat je niet alleen je mening geeft, maar ook de afmetingen en gewicht noemt.
Jij en ik hebben een verschillend idee wat groot en zwaar is. Ik heb een tas achterop van 9kg 60x25x25 met daarin mijn tentje, slaapzak en luchtbed.
Dat tentje is oud en ik ben op zoek naar iets nieuws. Ik weet nu dat de Redverz fors groter is om mee te nemen. Maar ik vind hem wel leuk. Wellicht kan ik besparen op de rest van mijn bagage, maar ik vrees dat het verschil te groot is.
 
@freon het valt toch allemaal wel mee wat je aan totaal gewicht mee neemt allemaal denk ik dan. iemand achterop weegt gemiddeld mischien 55kg daar kom ik niet aan hoor. met alle spulletje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan