Show je tent naast je motor poll 2023

Heb je interesse in weekendje show je kampeer uitrusting?


  • Totaal aantal stemmers
    62
Status
Niet open voor verdere reacties.
@freon
Heb voor de gijn alles is gewogen *O*
8.8 kg Redverz tent 3p in de dry bag.
3.7 kg Motor tas 2x 20l
5.4 kg tafeltje en stoeltje
3.3kg slaapzak en action luchtbed ( wil wel slaapmat exped :+ )
5,5 rugzak kookgerei, gas , koffie spullen zaklamp e.d. 🍽️
5 kg +/- toilet spullen, handoeken en kleding.🩳
3 kg +/- eten en drinken per dag gemiddeld ?🍞
2 kg gereedschap en prularia. nog dan ⚒️
1,5 kg als ik niet gescheten heb:+

Afgerond met marge totaal: 37 kg en het rijd zo mee

Ik denk wat ik bij heb heb ik ook nodig om een beetje confortabel te kunnen afzien en neem aan dat ik niks te veel bij heb.
Je kunt altijd lichter, duurder, groter maar het rijd mee he zelfs als ik het tegelijk moet dragen is het draagbaar. 500m:+ en zeker die 1,5kg
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf trouwens dit weekend een nachtje 🌃 generale repetitie gehouden met mijn nieuwe tent ⛺ en de rest van mijn zooi lol
resultaat was : dat mijn gaspitje ❤️‍🔥 kapot was, geen kofie kon zetten met mijn nieuwe koffie maler ( super handig ) geen eten kon klaarmaken, een grote steekvlam 🔥 een stukje nieuwe tent kapot verbrand, twee eieren 🥚🥚kapot in mijn rugzak 😫. en een lek luchtbed ( action ). tijden de steekvlam dacht ik daar gaat mijn nieuwe tentje 🥵.
een goeie generale voor dit jaar 8)7*O*:+:+:+:+. beter nu dan later denk ik dan maar ( wé een geklungel )
 
Heb zelf trouwens dit weekend een nachtje 🌃 generale repetitie gehouden met mijn nieuwe tent ⛺ en de rest van mijn zooi lol
resultaat was : dat mijn gaspitje ❤️‍🔥 kapot was, geen kofie kon zetten met mijn nieuwe koffie maler ( super handig ) geen eten kon klaarmaken, een grote steekvlam 🔥 een stukje nieuwe tent kapot verbrand, twee eieren 🥚🥚kapot in mijn rugzak 😫. en een lek luchtbed ( action ). tijden de steekvlam dacht ik daar gaat mijn nieuwe tentje 🥵.
een goeie generale voor dit jaar 8)7*O*:+:+:+:+. beter nu dan later denk ik dan maar ( wé een geklungel )
De tent is nog wel te gebruiken. Of wordt het een nieuwe.
 
Gewicht vind ik niet zo belangrijk. Ik ben op zoek naar compact. En dat is meestal ook wel licht. Mijn slaapmatje heeft grote van een melkpak. Mijn iso matje ook. Mijn dons slaapzak heeft de grootte van een flinke zak meel. Mijn brandertje past in je handpalm. Plankje, pannetje, bekers passen allemaal wel een beetje in elkaar. Tafeltje is een rolletje. Ik heb twee koffers waar alles in moet passen en een platte tanktas voor de kleine zooi. Tent en tafeltje gaan op de bagagedrager.
 
Gewicht vind ik niet zo belangrijk. Ik ben op zoek naar compact. En dat is meestal ook wel licht. Mijn slaapmatje heeft grote van een melkpak. Mijn iso matje ook. Mijn dons slaapzak heeft de grootte van een flinke zak meel. Mijn brandertje past in je handpalm. Plankje, pannetje, bekers passen allemaal wel een beetje in elkaar. Tafeltje is een rolletje. Ik heb twee koffers waar alles in moet passen en een platte tanktas voor de kleine zooi. Tent en tafeltje gaan op de bagagedrager.
Zit in de zelfde hoek, maar dan zonder tafeltje 😁
 
Ik zit rond de 20 kg, met klein en licht spul, met minder dan kom ik onder mijn comfort grens🤣
Gewicht is voor mij niet heel belangrijk.
Geen zin om me te moeten behelpen in de vakantie.

Als het spul goed aan/ op de motor kan gaat 't gewoon mee.
Ik zal 't komende zomer eens wegen. Zou me niet verbazen als 't richting 40kg gaat.

2x zijkoffers 35L en 1x topkoffer 48L
2x rolbag 35L en 1x tanktas 10L
O ja, bovenop nog mijn regisseurstoel.

20200801 Ballon Alsace  (2).jpg
 
Gewicht is voor mij niet heel belangrijk.
Geen zin om me te moeten behelpen in de vakantie.

Als het spul goed aan/ op de motor kan gaat 't gewoon mee.
Ik zal 't komende zomer eens wegen. Zou me niet verbazen als 't richting 40kg gaat.

2x zijkoffers 35L en 1x topkoffer 48L
2x rolbag 35L en 1x tanktas 10L
O ja, bovenop nog mijn regisseurstoel.

Bekijk bijlage 1859755
Ik heb het idee dat het ruim daarover heen gaat
 
Misschien kunnen we dit soort gesprekken verdervoeren in het kampeertopic? Hier gaat het over het kampeerweekend.

Er zijn tot nog toe 8 inschrijvingen. Zijn er nog late beslissers?
 
Misschien kunnen we dit soort gesprekken verdervoeren in het kampeertopic? Hier gaat het over het kampeerweekend.

Er zijn tot nog toe 8 inschrijvingen. Zijn er nog late beslissers?
Vast wel, maar waarschijnlijk zijn er een x tal, dat eerst de weervoorspellingen afwacht. })
 
Ik heb het in de agenda staan, ben zeker voornemens te komen. Nog niet opgegeven. Drukke periode met van alles en nog wat. Vandaar kleine slag om de arm.
 
Ik lees ook nog af en toe mee, zal inderdaad van weersomstandigheden en andere verplichtingen afhangen.

Om wat meer animo te krijgen zou je de titel van dit topic wellicht wat duidelijker kunnen maken of een bericht plaatsten in "waar is wat te doen"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan