Show your damage!Voor mannen en vrouwen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm... dat oogt niet zo mooi Orpheus... Inmiddels alles weer opgelapt??
:N

Hij was dood. '( Dit was drie jaar geleden. Inmiddels rij ik alweer een kleine 3 jaar een '00 CBR. Die heeft alleen een paar krasjes op de zijkant nadat vorig jaar een automobiliste van mening was dat haaietanden en voorrangsborden alleen voor de sier zijn.
 
de laatste keer dat onderuit gegaan ben was ergens in 98. heb wel wat foto's (ouderwets op papier ) ergens maar ben te lui om die te scannen.. Was op een polder wegetje in Frankrijk (in Maart) en ineens ging d e motor slingeren, onbestuurbaar). Bleek dat de weg spekglad was door de verzameling olie van lekkende tractoren tijdens de winter + wegdek was zo glad als maar zijn kon. En toen kwam een bocht en ben ik dus in de sloot beland, en abrupt gestopt door een steen bruggetje (ben zelf overgevlogen en in de zachte omgeploegde land aangeland (mayday - mayday ). Motor (Diversion 900 - 2 jaar oud) totalloss en WA verzekerd -O- . Maar ik had niets, behalve de normale kwaaltjes (duim ontzet etc) *O*

:W
 
Gisteren gebeurd....

full
 
Niet echt een ongeluk met de motor.. maar door de motor.. (ketting schoongemaakt met draaiende motor..)

(Afbeelding)

Eet smakelijk !!

(het kan overigens erger: www.cbr600f4.com/secondary_pages/seajay.html)

Heb je mazzel... bij een soortgelijk ketting-incident ben ik een jaar of wat terug een stuk van mijn rechterduim kwijtgeraakt. :X
Ik heb er alleen geen plaatjes van.

Best wel lullig eigenlijk: niet gevallen, wel schade en volgens Orpheus hoor ik er dan nog niet eens bij ook -O- '(

;)
 
Rijd er hier iemand wel eens met ee slokje op?
De eerste 5 jaar dat je je rijbewijs heb mag je maar 0.2 promille alcohol in je bloed hebben.. lees-> 1 glaasje.

Ikzelf drink gewoon niks...

Tis dat ze het niet kunnen verbieden, maar ik zou zelf graag een 0.0 promille grens hebben.
Ik lust absoluut een biertje o.i.d., maar als ik nog moet rijden ofzo, drink ik geen druppel alcohol.
 
Eerste keer:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

En de schade aan mijzelf:

(Afbeelding)


Foto's van de tweede keer kan ik niet meer vinden. K*t zoekfunctie. :(

Mooi he ,dat een Moderator het zelf zegt })

Zelf (gelukkig :} ) nog geen motor tot vouw fiets gereden :Y
En als het aan mij ligt blijft dat zo B|

wel jammer genoeg een paar bijna ongelukken |( ,iets te fanatiek geweest :(
Goeie manier om te peacemaker te testen of ie nog werk :X :+
 
Bij deze overhandig ik de troffee voor "Kawa-sloper van het jaar" van vorig jaar aan.... BAZ!! *O*



:+



Je zit zelf hoop ik niezo in de prak... Ik heb er wel iets over gezien hier op MF, maar hoe gaat t nu?

Kweet nou niet of ik nou blij wordt van die trofee ... wil strx weer een kawa en dat voorspelt dan niet veel goeds |(


:+

Voor de rest gaat het wel goed. Ik kan nu zonder krukken aardig vooruit komen. Doordat er complicatie's bij gekomen zijn duurt het allemaal wat langer dan normaal ;( . Maar ik ga morgen een afpraak maken om weer een fiets te kopen *O* , weet nog niet of ik al kan rijden .. maar daar kom ik dan snel genoeg achter ;)
 
Kweet nou niet of ik nou blij wordt van die trofee ... wil strx weer een kawa en dat voorspelt dan niet veel goeds |(


:+

Voor de rest gaat het wel goed. Ik kan nu zonder krukken aardig vooruit komen. Doordat er complicatie's bij gekomen zijn duurt het allemaal wat langer dan normaal ;( . Maar ik ga morgen een afpraak maken om weer een fiets te kopen *O* , weet nog niet of ik al kan rijden .. maar daar kom ik dan snel genoeg achter ;)

Altijd goed. Rustig an beginnen en later weer flink gas geven :)
 
Kweet nou niet of ik nou blij wordt van die trofee ... wil strx weer een kawa en dat voorspelt dan niet veel goeds |(


:+

Voor de rest gaat het wel goed. Ik kan nu zonder krukken aardig vooruit komen. Doordat er complicatie's bij gekomen zijn duurt het allemaal wat langer dan normaal ;( . Maar ik ga morgen een afpraak maken om weer een fiets te kopen *O* , weet nog niet of ik al kan rijden .. maar daar kom ik dan snel genoeg achter ;)

Ik wou altijd al een soes en na die crash wist ik t zeker: no more kawa for me :+
(onzin natuurlijk ;) )




Ai... een SRADje in puin :X
What happened?
 
Mooi he ,dat een Moderator het zelf zegt })

Zelf (gelukkig :} ) nog geen motor tot vouw fiets gereden :Y
En als het aan mij ligt blijft dat zo B|

wel jammer genoeg een paar bijna ongelukken |( ,iets te fanatiek geweest :(
Goeie manier om te peacemaker te testen of ie nog werk :X :+

Peacemaker:
peacemaker.jpg



Pacemaker:
pacemaker.jpg



Ik hoop dat het een tikfout is, anders kunnen de "verkeersdoden" wel eens een vertekend beeld geven ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan