show your HARDTAIL!

Oh, dan nog maar een keer!

rechts.jpg


links.jpg



Weet iemand waar je zo'n Duits kruis kan kopen?
NitroMax? jij misschien???? :W
 
Weet iemand waar je zo'n Duits kruis kan kopen?
NitroMax? jij misschien???? :W
Wat voor kruis????


_O-



Duits kruis = Maltezer kruis = van Malta = was Engels = dus eigenlijk een Engels kruis!? :?

Don't mention the war .....
 
Duits kruis = Maltezer kruis = van Malta = was Engels = dus eigenlijk een Engels kruis!? :?

Don't mention the war .....


Aahhhhhhh.... NitroMax help!!!!! Nu snap ik er helemaal niets meer van. Zijn die Engelse dan ook fout geweest in de oorlog???????
 
he law, ik heb zo'n kruis in de states gekocht, dit waren van die dikke stickers zoals die liquid flames die je her en der kunt kopuh! heb er toen $3,50 voor betaald, maar je kan ook beltbuckles kopen en dan de overtollige troep dr af slijpuh en op je tankie plakkuh of waar je maar wilt! je kan ook ebay es probere!
greeetz
 
hier 'n ploatie van m'n 650, ziet er geveerd uit maar daar is geen beweging in te krijgen. ;) mag dus ook hardtail genoemd worden????................
full

gr MIKE
 
[Weet iemand waar je zo'n Duits kruis kan kopen?

he THE law,

ik heb er nog wel een paar,

ik heb ze zelf laser gesneden.

ik heb nog een mooie in 8 mm RVS-316 ( zie piccie)
full

kosten 17,50 euro.
 
[spam mode] ja ik verdien me brood met laser snijden laser1340@gmail.com [/spam mode off]

let op laser snijden is een duur proces en de materiaal prijs ligt zeeeeeeeer hoog op dit moment.
 
dit is de mijne

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/404486/2f87c9a96a2373b5e101a9758164c10a (motor d1.jpg)​
 
en dit ook :+

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/404489/ab3a3e365317380da3ae229d751ca3b2 (motor d2.jpg)​
 
dit is dan de mijne, heb m nu 4 jaar en rijdt geweldig! op de sierklinkerwegen na dan.
n kennis heeft m ruw gebouwd waarna n maat van me m heeft gekocht, die was er na n jaar al flauw van, dus he ik m maar overgenomen.
iedereen raadde het me af om hardtail te rijden, maar na 4 jaar nog steeds vol te houden.
heb m vd winter helemaal uit elkaar getrokken en alles gespoten en de bouten verwisseld door rvs, met dit als resultaat!
Ben wel benieuwd of er meer van die bijzondere hardtails rondrije, dus show your hardtail!
(Afbeelding)

Mooi Ding! :}
 
Laatst bewerkt:
Hey Shepperd

wat een mooie fiets heb jij.

echt retegaaf :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Ik heb nog wat trubbels met de elektro maar dat nieuwe blok rijd op 2 cilinders beter dan die ouwe met vier :} :}
Wanneer kom je weer een 1340 drinken?
Kom dan maar niet met je 1340.
Kunnen misschien ook wat eten halen bij 1340

Nu kunnen we ook al laten laseren bij 1340

Ich wear gek!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan