show your HARDTAIL!

ik heb de paintjob zelf gedaan samen met mijn vriendin, eerst heb ik alles wit gespoten en vervolgens heeft zij met de hand er vlammen op getekend, deze heeft ze met 3mm fineline tape afgeplakt en ik heb alles een keer of 8 zwart gespoten
daarna de tape er voorzichtig afhalen en de paintjob was klaar super simpel en erg goedkoop mocht het niks worden ben je nog geen 30 euries kwijt en kun je het alsnog door een echte spuiter laten doen *D
 
Het enige wat jij gedaan hebt is de tape gehaald en liggen spuiten, het echte "handwerk" heeft toch echt wel je vriendin gedaan.
O-)
 
Laatst bewerkt:
Hier mijn eerste zelfbouw projectje maar weer is dan 8-)

final01.jpg
 
Yep :9
Ga een mooie oldschool bouwen, hardtail met monoseat, sissybar, mega hoge apehangers 1" , brede harley tank en het liefst een springervork maar die zijn nog een beetje prijzig dus dat zie ik nog wel. En de kleur ben ik ook nog niet uit haha...Mischien wel 70's paars grof-metallic met goud metallic vlammen ofzo. Ik heb alle spullen al verzameld dus het bouwen kan beginnen. Mooi winterprojectje.

Jij gaat ook lekker hard met bouwen, toppie!....hou je site wel in de gaten hoor :}
 
Yep :9
Ga een mooie oldschool bouwen, hardtail met monoseat, sissybar, mega hoge apehangers 1" , brede harley tank en het liefst een springervork maar die zijn nog een beetje prijzig dus dat zie ik nog wel. En de kleur ben ik ook nog niet uit haha...Mischien wel 70's paars grof-metallic met goud metallic vlammen ofzo. Ik heb alle spullen al verzameld dus het bouwen kan beginnen. Mooi winterprojectje.

Jij gaat ook lekker hard met bouwen, toppie!....hou je site wel in de gaten hoor :}

Heel goed, hou ons op de hoogte!
En veel succes, het klink allemaal wel veel belovend
*D
 
Dit is mijn vorige(van de week verkocht)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/408687/70b8b8016d6381402a58dd41dbe1ae78 (MVC-051S.JPG)​
 
en dit is de nieuwe

binnenkort in de big-twin :) :)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/408704/57617cfff559315b4e720a77f9dfb2e2 (frankie 082.jpg)​
 
INderdaad, bij den dieje hebben we nog staan kijken hé knukkel! Bietje Jesse james meets Billy Lane idee........

Welkom madfrankie :]
 
OK, dan zeg ik het wel; ik vind het niet mooi. Een bruinzadel op zo'n fiets met die kleurcombinatie?
En ik hou niet zo van die klimrek-look. Vooral niet als er dan ook nog zo'n hinderlijk stukkie bij tussen de down & toptube geplaatst moet worden.

....... mijn 2 kwartjes.
 

OK, dan zeg ik het wel; ik vind het niet mooi. Een bruinzadel op zo'n fiets met die kleurcombinatie?
En ik hou niet zo van die klimrek-look. Vooral niet als er dan ook nog zo'n hinderlijk stukkie bij tussen de down & toptube geplaatst moet worden.

....... mijn 2 kwartjes.
Met dat hinderlijk stukkie bedoel je de linkerstuurhelft?Is de trend tegenwoordig schijnbaar.Mijn ding ook niet.Ben zelf ook geen klimrekkeman maar ik vind deze wel mooier dan een siembike van OCC. :)
Yep..vinnut wel een cool ding.
 
Nee, er zit een xtra pijpje tussen de downtube en de bovenste framebuis. Zal wel nodig zijn.

Ben zelf geen fan van highneck's, vind het bruine zadel echter niet storend hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan