Showa rear shock (achter-schokdemper) VFR800

Joe Tosh

MF veteraan
23 feb 2003
5.941
3
Incl. de link om 'm te bevestigen.
In prima staat, heeft 14.000 km gereden.

60 euro.

full
 
Laatst bewerkt:
Hij is van het midden van het bevestigingsoog tot het ander oog 32.5 cm (1)(uitgeveerd).
De link zelf is 11.5 cm van oog tot oog (3), en de gaten van de driehoek (2)staan 7 cm uit elkaar.
:)

full
 
Stomme vraag maar is dit gewoon een "originele" achterdemper in geval dat bv je demper kapot/versleten is of is deze achterveer iets "speciaals" voor verbeterde vering zoals bv WP veren?
 
Stomme vraag maar is dit gewoon een "originele" achterdemper in geval dat bv je demper kapot/versleten is of is deze achterveer iets "speciaals" voor verbeterde vering zoals bv WP veren?

Is gewoon de originele! :)
Gerecupereerd uit een ombouw-projectje. En ja, hij heeft maar 14.000 km gemonteerd geweest, dus handig als je eigen shock versleten moest zijn. ;)
 
Bij de originele kun je de uitgaande (of ingaande :+ ) demping instellen, hoe gaat dat bij deze dan?

Is ie 14.000 km oud of heb jij hem 14.000 km? Voor 4 tientjes koop ik 'em wel, indien het om een echte originele gaat.

Gaat het om het 1998-2001 type???
 
Laatst bewerkt:
Bij de originele kun je de uitgaande (of ingaande :+ ) demping instellen, hoe gaat dat bij deze dan?

Is ie 14.000 km oud of heb jij hem 14.000 km? Voor 4 tientjes koop ik 'em wel, indien het om een echte originele gaat.

Gaat het om het 1998-2001 type???


Aangezien het de originele is, kun je idd de ingaande demping regelen, alsook de veervoorspanning. Hij heeft 14.000 km totaal gebold.

Is idd als ik het goed heb, van een '00.

Je hebt mail! :)

~[edit] je hebt geen mail, want je adres is onzichtbaar, mail mij eens aub. Je vindt mijn adres door op m'n naam te klikken in het topic.
 
Laatst bewerkt:
Mmm, vreemd. Dan maar zo. Hoe gaan we het regelen en kan ik 'em voor 40 euro krijgen? Ik las dat je uit d'Anvers komt en dat is in Belgie. Opsturen ben ik niet zo'n fan van. Kom je weleens in Nederland?
 
Mmm, vreemd. Dan maar zo. Hoe gaan we het regelen en kan ik 'em voor 40 euro krijgen? Ik las dat je uit d'Anvers komt en dat is in Belgie. Opsturen ben ik niet zo'n fan van. Kom je weleens in Nederland?

Ding is origineel, link is erbij en is in prima staat, ik wil er 50 euro voor. :) Lijkt me niet overdreven.

Kom wel eens in Nl ja, maar dan niet veel verder dan Breda (Ikea :P, binnenkort nog eens trouwens)
Kan 'm opsturen voor 13 euro als je wil, doe ik eigenlijk constant, gaat goed! Your choice! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan