Sidi 2009 collectie

Verstand komt met de jaren.

Wel medelijden dat je de verstandeloze periode moet doorbrengen in een pak en motor in verschillende kleurstellingen. Kan echt niet in dit "wijven-topic" })

Heb nu een andere kleurstelling, heb nu de "gewone" blauw met witte uitvoering.......niet dat dit veel uitmaakt, het is nog steeds blauw........
 
Zijn weer mooie laarsjes van sidi hoor :Y
maar moet zeggen vind de vertigo corsa's mooier ik hou wel van de carbon look :D
 
leuke laarzen, als je kneiter smalle voeten hebt.

Voor mij alleen alpinestars en niets anders :N
 
Laatst bewerkt:
Vind Sidi laarzen altijd erg mooi, maar ik kom er gewoon niet in met mijn voeten.
Heb normaal een maatje 43 ofzo, wil ik een sidi laars aan dan mag het wel een maatje 48 zijn.
Stomme italianen met hun smalle voetjes B|

[afbeelding]
super vet pak :)

Wilde volgend jaar toch al andere laarsjes, die sidi's zien er zeer smakelijk uit :Y
Zit een beetje wijd??

Natuurlijk omdat je die zelf hebt. Maar die wilde ik dus gaan kopen, toch maar ff de site gecheckt. En toen zag ik daar nieuwe laarsjes :):} Supper vet, voraal met dat carbon look.Idd een top pak. Toen ik jouw foto zag in het show je pak topic moest ik die ook hebben. En de laarsjes zullen er echt heel goed bij passen. Je moet ze maar eens een keertje gaan proberen !

Na-aperds B| :(
Kunnen jullie niet lezen????

Vandaag eindelijk binnen, Heb er sinds februari op moeten wachten, maar het was het meer dan waard *O* :
2537959211_70c2b2c802_o.jpg

EN owee als ik op de 2e MM van dit jaar iemand in het zelfde tegen kom B|
:+
:+

:P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan