Sidi 2009 collectie

ik begrijp echt niet de nood van iemand om er als een oude lul uit te zien. lees textiel smurf, helemaal zwart, liefst budget merk, zwarte helm, nolan, en vooral rijdend op een bmw motor...

Moet je toch wat vaker buiten komen in je koeienvel.

Als textielsmurf profiteer ik van de modernste vezeltechnieken op textielgebied, leverbaar in iedere wenselijke kleur. En niet koud in te krijgen, was immers heerlijk rijweer vandaag.

Voor de nodige afkoeling dan wel met een Nolan potje op. Niet koud en toch een frisse bek gehaald :] Bijkomend voordeel is dat zo'n jetvizier amper beslaat.
 
Je rijdt 2000/3000 km per jaar ('t moet zeker boven de 20°c zijn en droog) en voor de rest posen ze met hun star wars powerranger lookalike pakjes op de verschillende forums ...... daarom

Ik heb al sinds eind augustus gereden(tsja, had toen pas m'n motor :') ), en rijd nu nog steeds, 99% van de tijd in een geperforeerd leren pak bij gebrek aan textiele motorbroek.

Waarom moet ik nou altijd zo'n watje zijn -O-
 
Je rijdt 2000/3000 km per jaar ('t moet zeker boven de 20°c zijn en droog) en voor de rest posen ze met hun star wars powerranger lookalike pakjes op de verschillende forums ...... daarom
Jij
CowSideCar.jpg


vs

Het modieuze motorvolk
315658_large.jpg


Goh waar zou ik me fijner in vinden....

:W
 
mijn probleem is geld

ik heb al een jas van 100 euro, zit niet al te fijn(is ook niet echt een model wat geschikt is voor sport motoren, meer voor tour waar je rechtop zit), jas + broek kost minimaal zo'n 200 euro, en daar koop ik liever andere accessoires voor mijn motor voor, doorbikkelen in leer met thermo eronder is niet zo'n probleem :)
 
mijn probleem is geld

ik heb al een jas van 100 euro, zit niet al te fijn(is ook niet echt een model wat geschikt is voor sport motoren, meer voor tour waar je rechtop zit), jas + broek kost minimaal zo'n 200 euro, en daar koop ik liever andere accessoires voor mijn motor voor, doorbikkelen in leer met thermo eronder is niet zo'n probleem :)

Je bent aan het sparen voor winterbanden?

Groot gelijk, beter kou lijden dan op je smoel omdat de bandjes niet warm worden..
 
Precies! *O*

Nee doe mij maar een mooi motorpak. Ik vind het gewoon gaaf, en vind het ook heel mooi..

Ik heb ook een winterpak, daar niet van :$ Die is gewoon saai zwart, maar wel heerlijk warm *O*

idd, mooi motorpak is stoer

IMG_6149.jpg


zelfs als het eruit ziet dat je moet schijten :+

(middelste btw, met de mooie sidi corsa's *D )
 
Wel respect voor de "mannen" (m/v) die gedurende deze periode (rond de 0 en overwegend natte wegen) op hun Powerranger-mobiel met gladde bandjes rondsturen. Zou ik niet durven.

Met een recht stuur en neutrale banden dan wel weer. Tijdens de introductie van de Tuono destijds ook maar even het zand en gras geprobeerd. Was te doen. Wel een verbaasde blik bij terugkomst vanwege het viesmaken :+

Maar ook daar zou ik me 's winters niet zo lekker op voelen als op mijn eigen RanszAapje :]

Verstand komt met de jaren, over 10 jaar rijden de hedendaagse powerrangers ook op een hoge brommer in textielpak :Y

Of helemaal niet meer vanwege gezin en ik rijdt me nog eens ......

(vul zelf maar in)
 
Wel respect voor de "mannen" (m/v) die gedurende deze periode (rond de 0 en overwegend natte wegen) op hun Powerranger-mobiel met gladde bandjes rondsturen. Zou ik niet durven.

Met een recht stuur en neutrale banden dan wel weer. Tijdens de introductie van de Tuono destijds ook maar even het zand en gras geprobeerd. Was te doen. Wel een verbaasde blik bij terugkomst vanwege het viesmaken :+

Maar ook daar zou ik me 's winters niet zo lekker op voelen als op mijn eigen RanszAapje :]

Verstand komt met de jaren, over 10 jaar rijden de hedendaagse powerrangers ook op een hoge brommer in textielpak :Y

Of helemaal niet meer vanwege gezin en ik rijdt me nog eens naar belgië

(vul zelf maar in)

zo, ingevuld *D

van het eerste komt niks in, en belgië probeer ik te vermijden :+
 
Wel respect voor de "mannen" (m/v) die gedurende deze periode (rond de 0 en overwegend natte wegen) op hun Powerranger-mobiel met gladde bandjes rondsturen. Zou ik niet durven.

Met een recht stuur en neutrale banden dan wel weer. Tijdens de introductie van de Tuono destijds ook maar even het zand en gras geprobeerd. Was te doen. Wel een verbaasde blik bij terugkomst vanwege het viesmaken :+

Maar ook daar zou ik me 's winters niet zo lekker op voelen als op mijn eigen RanszAapje :]

Verstand komt met de jaren, over 10 jaar rijden de hedendaagse powerrangers ook op een hoge brommer in textielpak :Y

Of helemaal niet meer vanwege gezin en ik rijdt me nog eens een rondje rond de wereld

(vul zelf maar in)
Hoge brommert, ja misschien wel, mijn rug gaat het niet lang volhouden op een SS. In textielpak? Nee sorry :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan