Sidi Laarzen waar (online) kopen?

Mijn Sidi Vertigo ook gekocht via een handelaar op Marktplaats. Nieuw uiteraard incl doos etc. voor €165 :) Heb maat 46 genomen terwijl ik normaal 44.5 oid heb. Past precies.
 
Hey Tnx voor de alle reacties.Ben daar idd geweest daar heb ik de B2 en Vertigo gepast. Vertigo vond ik echt vele malen beter zitten dan de B2. Graag had ik ook de Mega Gore ook gepast omdat die breder van zouden vallen en ik ook een breede voet heb, maar die hadden ze daar niet. Toch vond ik de "normale" vertigo niet zo heel strak zitten (ja maatje groter idd) en denk dat ze misshcien wel een klein beetje uitrekken / naar je voet gaan staan toch?Woww die motototaal is idd goedkoop € 179,- !! goede tip! Maar webshop ziet er beetje vreemd uit ook zo klein... iemand ervaring met deze site? Wel eens iets besteld?
Bij Heco zijn ze € 198,- niet echt interessant.


Wat betreft je verhaal van de Vertigo en B2 moet ik je gelijk geven... De B2 is eigenlijk een verder ontwerp van de strada rain maar qua pasvorm identiek dus niet te vergelijken met de Vertigo.
De vertigo Goretex is inderdaad breder maar veel scheelt het niet, wat betreft de lengte is het altijd raadzaam om je maat af te ronden naar boven + 1... Dus 44,5 wordt 46 in Sidi.

Met betrekking tot Motototaal kan ik simpel zijn... Het is m'n eigen site ;)

Het is vrij klein dit jaar vanwege het feit dat ik zelf een huis aan het bouwen ben en er dit jaar geen tijd voor heb gehad op de laarzen na omdat dat altijd wel goed loopt en ik er minder nazorg aan heb dan bv pakken of andere zaken. En die tijd heb ik gewoon niet momenteel dus heb ik er voor gekozen om het dit jaar wat kleiner te houden qua collectie omdat ik niet wil dat ik de mensen de service niet kan bieden die ze verdienen en dus effe in 1 jaar m'n (goede) naam om zeep help...
 
Terug
Bovenaan Onderaan