Sidi Laarzen waar (online) kopen?

Eric-B

MF'er
7 mei 2008
98
0
Hey,

Ik wil graag Sidi Vertigo laarzen kopen 8-) Iemand misschien tips waar ze voor een leuke prijs (online) te krijgen zijn? Ja je kan ze overal kopen / bestellen dat weet ik wel, maar misschien dat ze bij een bepaalde internet shop die ook een redelijke reputatie heeft misschien net iets goedkoper zijn ofzo?

Jaja moet in deze bittere tijden op de kleintjes letten he :+
 
TS komt uit Oosterhout NB ..... rijd eens een keer naar MC-Rijen :Y Is iets van 15 Km. van je vandaan, ofzo....

Ik heb ze daar een paar weken geleden gehaald (met korting) voor €189,-

Als je ze toch online wil bestellen: Bestel ze sowieso één maat groter dan dat je normaal aan schoeisel hebt. Sidi's vallen vrij klein/smal uit qua maten :Y
 
Laatst bewerkt:
Als je ze toch online wil bestellen: Bestel ze sowieso één maat groter dan dat je normaal aan schoeisel hebt. Sidi's vallen vrij klein/smal uit qua maten :Y


en ik zou ze eerst ergens passen voordat je ze online besteld, ik vond de sidi's niet fijn zitten, te smal voor die brede voeten van mij :+
 
www.motowebshop.com staan ze ook voor 199,-

Heb daar mijn Sidi laarzen ook gekocht, was prima.
En inderdaad wel even van te voren gepast
 
TS komt uit Oosterhout NB ..... rijd eens een keer naar MC-Rijen :Y Is iets van 15 Km. van je vandaan, ofzo....

Ik heb ze daar een paar weken geleden gehaald (met korting) voor €189,-

Als je ze toch online wil bestellen: Bestel ze sowieso één maat groter dan dat je normaal aan schoeisel hebt. Sidi's vallen vrij klein/smal uit qua maten :Y

Neem maar 2 maten groter, normaal heb ik schoenmaat 43 Sidi 44 en eigenlijk
nog wat te krap.
 
Neem maar 2 maten groter, normaal heb ik schoenmaat 43 Sidi 44 en eigenlijk
nog wat te krap.

Ik heb ze zelf ook bewust (én op advies van de verkoopster) twee maten groter genomen dan dat ik normaliter heb (44 ipv 42). De 43 zat érg lekker op het moment dat ik daar aan het passen was met een normale kous/sok en met voeten die normaal op temperatuur waren. In de zomermaanden worden je voeten wat groter vanwege de extra warmte maar draag je vaker wat dunnere kousen/sokken.... dus die 43 was eigenlijk perfect, maar in het voor/najaar als het wat minder warm is (tegen "nachtvorst" aan) dan wil ik ook wel eens een paar ski-sokken dragen in m'n motorlaarzen... dus dan is een extra-extra maat wel prettig :Y

Maar misschien is Te Koop: SIDI laarzen Mt 43 wel iets voor TS ;)

Ziet 'ie iig dat dat "maten" verhaal géén gel*l is _O-
 
Laatst bewerkt:
Neem maar 2 maten groter, normaal heb ik schoenmaat 43 Sidi 44 en eigenlijk
nog wat te krap.

Inderdaad, heb zelf normaal 44 qua schoenmaat, maar mijn Sidi's zijn toch echt maatje 46 en passen perfect met een beetje dikke sokken
 
Ik heb toevallig vorige week nieuwe schoenen gekocht... maatje 43

en op de beurs laatste keer Sidi vertigo laarzen... maatje 46

En ze zitte allebij perfect.... dat zegt maar weer dat het wel eens kan schelen met maten :P :/
 
Laatst bewerkt:
Hey Tnx voor de alle reacties.

TS komt uit Oosterhout NB ..... rijd eens een keer naar MC-Rijen :Y Is iets van 15 Km. van je vandaan, ofzo....

Ik heb ze daar een paar weken geleden gehaald (met korting) voor €189,-

Als je ze toch online wil bestellen: Bestel ze sowieso één maat groter dan dat je normaal aan schoeisel hebt. Sidi's vallen vrij klein/smal uit qua maten :Y
Ben daar idd geweest daar heb ik de B2 en Vertigo gepast. Vertigo vond ik echt vele malen beter zitten dan de B2. Graag had ik ook de Mega Gore ook gepast omdat die breder van zouden vallen en ik ook een breede voet heb, maar die hadden ze daar niet. Toch vond ik de "normale" vertigo niet zo heel strak zitten (ja maatje groter idd) en denk dat ze misshcien wel een klein beetje uitrekken / naar je voet gaan staan toch?

Woww die motototaal is idd goedkoop € 179,- !! goede tip! Maar webshop ziet er beetje vreemd uit ook zo klein... iemand ervaring met deze site? Wel eens iets besteld?
Bij Heco zijn ze € 198,- niet echt interessant.

Ik heb mijn eigen sidi's bij gpmoto.de – Motorradbekleidung und Zubehör gehaald.
179 betaald voor de sidi vertigo's.
Tja inflatie denk ik, ze staan er nu op voor € 189,95
Maar geen slechte tip tnx!
 
Hey Tnx voor de alle reacties.Ben daar idd geweest daar heb ik de B2 en Vertigo gepast. Vertigo vond ik echt vele malen beter zitten dan de B2. Graag had ik ook de Mega Gore ook gepast omdat die breder van zouden vallen en ik ook een breede voet heb, maar die hadden ze daar niet. Toch vond ik de "normale" vertigo niet zo heel strak zitten (ja maatje groter idd) en denk dat ze misshcien wel een klein beetje uitrekken / naar je voet gaan staan toch?Woww die motototaal is idd goedkoop € 179,- !! goede tip! Maar webshop ziet er beetje vreemd uit ook zo klein... iemand ervaring met deze site? Wel eens iets besteld?
Bij Heco zijn ze € 198,- niet echt interessant.Tja inflatie denk ik, ze staan er nu op voor € 189,95
Maar geen slechte tip tnx!

Dat uitrekken valt zwaar tegen :N zoals geschreven neem wat groter
zodat je de laarzen ook kunt gebruiken met dikke sokken.
 
Van sportschoenen heb ik maat 43 en van mn Sidi's ook. Zijn inderdaad smal, maar A* SMX's waren voor mij juist veel te breed. Ik had ze via een online webshop, maar echt enorm spijt van gehad. Had ze al betaald en ze stonden toen 2 maanden in backorder. Later ging ik mn pak + helm kopen bij reguliere winkel, en daar kon ook nog genoeg met de prijs worden gedaan. Voor mij geen online aankopen meer :)
 
Hier ook een Vertigo drager :Y Ik heb ze ook twee maten groter dan normaal gekocht. Misschien was één maat ook voldoende geweest maar wilde echt het risico niet nemen dat ze te smal zouden zijn.

De B2 van Sidi is overigens echt über smal. Die wilde ik eerste hebben maar dat was gewoon geen doen :N
 
je moet wel wat geduld hebben maar ik heb de mijne gewoon van marktplaats geplukt...er zijn namelijk zat kneuzen die iets via internet kopen en dan een maat te klein bestellen... _O-

sidi b2, 2 x gedragen, 100 euro *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan