SIDI Laarzen

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Ik heb gisteren een paar nieuwe sidi laarzen gekocht.
Had hier voor gore-tex Oxtar laarzen maar daar heb ik de zool van weg gesleten :( (1/2 jaar oud).

De nieuwe sidi laarzen zitten perfect en misschien nog wel belangrijker is dat het gevoel van deze laarzen met de pookjes optimaal is.

Alleen nu komt me vraag die krengen piepen als een oude man die net 3 pakjes sigaretten op heeft gerookt.

Is dit normaal en zoja is hier wat aan te doen.
 
En denk maar niet dat het na 'gebruik' beter wordt. Twee maal heeft één en hetzelfde paar mijn enkels gered, maar ze piepen nog steeds...
 
die van mij piepten in t begin als een gek maar inmiddels valt dat 100% mee hoor, maar k heb ze dan ook dagelijks aan en er ook al heel wat uurtjes mee gelopen :)

fantastische laarzen :}
 
piepen vind ik niet normaal, maar die van mij doen het ook. Je loopt al voor lul in je motorpak door de stad, vestig je zo ook nog extra aandacht op je. Laatst twee giechelende meisjes van een jaar of 12: "die denkt zeker dat het carnaval is"
Verder puike laarzen overigens

O ja: twee crashes hebben ze niet van het piepen afgeholpen. Door 2 x te claimen zijn ze ondertussen wel meer dan terugbetaald.
 
Op woensdag 31 juli 2002 17:58 schreef Arthur het volgende:O ja, natuurlijk! Ik had het kunnen weten. Superspul.
Afgelopen weekend nog kauwgom onder de voet van mijn dochtertje verwijderd met: WD40 :} Ga het gelijk op mijn laarzen spuiten.

trek dat arme kind dan ook een paar schoenen aan :+
 
Ja had je niet van die rare bokke pootjes
gehad }) Dan hadden die alpinestars wel
gepast bij nubo Maar ja jou pootjes zijn
nog rabbiger dan die van mij :+
 
WD40 of iets vets.

Maarre kun je die andere laarzen ook niet ff terugbrengen voor garantie? (Natuulijk zijn die Spidi's :9~ :9~ :9~ , dus dat was geen slechte keus.)
 
Ja had je niet van die rare bokke pootjes
gehad }) Dan hadden die alpinestars wel
gepast bij nubo Maar ja jou pootjes zijn
nog rabbiger dan die van mij :+

Daar heb ik een verklaring voor Jan :) , genaamd sporten. Hierdoor worden je kuitjes iets dikker.
Maar ja van dit woord heb jij nog nooit gehoord.
Bij mij groeien de kuitjes door het sporten, bij jouw groeit het iets hoger door niet te sporten })
 
Daar heb ik een verklaring voor Jan :) , genaamd sporten. Hierdoor worden je kuitjes iets dikker.
Maar ja van dit woord heb jij nog nooit gehoord.
Bij mij groeien de kuitjes door het sporten, bij jouw groeit het iets hoger door niet te sporten })
jij bedoeld toch niet mijn horeca *D spoiler
 
Terug
Bovenaan Onderaan