Sidi Strada Tepor Laarzen

CBRGeert

Die hard MF'er
26 feb 2002
457
0
Utrecht
Ik overweeg nieuwe Sidi strada tepor motorlaarzen te kopen. Heeft iemand al ervaring met deze laarzen betreffende waterdichtheid, comfort ed?
:?
 
Ik heb ook Sidi-laarzen en ik vind ze goed. Het is een basismodel denk ik (beschermt ook m'n scheenbeen en een stuk kuit), maar ik hou ervan.

Zou waterdicht moeten zijn, maar heb er nog niet mee in de regen gereden.

Ben net eens gaan kijken: Dry Road heet het model.
 
Waarom moet bij die sidi altijd zo'n groot lelijk plastiekerig logo op die laars plakken?!
Dat heeft mij er dus van weerhouden om zulke laarzen te kopen!
 
Mij zaten die Sidi's niet lekker, dus....
Het is geen echt Goretex wat er in zit, maar wel een waterdichte laag. Ik weet nog steeds niet wat wijsheid is. Ik ken mensen die een waterdicht iets hebben, wat geen GoreTex is en er jaren mee doen, maar dat is niet altijd zo.
Wel is het zo dat GoreTex je -volgens mij- levenslang garantie geeft (tenzij je valt).
Maar ja, je moet de laarzen nemen die het beste zitten, dus....
 
Deze heb ik nu..alleen in 't zwart.

misc.php



Robocop :)

alleen niet waterdicht.

Ik heb ook waterdichte (bij toeval wist ik niet toen ik ze kocht)

Was een veel goedkoper paar laarzen ik dacht iets van 250 gulden ofzo.
 
Deze heb ik nu..alleen in 't zwart.

misc.php



Robocop :)

alleen niet waterdicht.

Ik heb ook waterdichte (bij toeval wist ik niet toen ik ze kocht)

Was een veel goedkoper paar laarzen ik dacht iets van 250 gulden ofzo.

Zoals deze eruit zien, zijn ze waarschijnlijk duurder dan mijn motorfiets :+
 
Ik heb ook de Sidi Strada Tepor laarzen maar hebben deze ook een metalen versteviging in de zool en op de hiel?
 
Wel is het zo dat GoreTex je -volgens mij- levenslang garantie geeft (tenzij je valt).

ik heb op de motorbeurs alpinestars handschoenen gekocht met goretex, het vrouwtje achter de kassa zei dat er 3 jaar garantie op goretex producten zit, mits het een fabricagefout is
 
Ze bevallen mij erg goed! Ze zitten lekker, zijn waterdicht, rijden lekker en lopen ook nog eens goed. Ik heb ze op de beurs gezien voor 149 euro.
 
Ik heb deze laarzen en ze zijn echt waterdicht en warm. En dat voor race-laarzen.
Alleen na een kwartier -3 en 120 km/u gaan mijn tenen een beetje protesteren.

Ik ga voor de zomer wel andere laarzen kopen, waarschijnlijk Sidi Vertebra, de stradas zijn gewoon te war.
 
Ik heb die sidi`s al 2 jaar en rij er elke dag mee, nog nooit natte voeten gehad, alleen slijt de onderkant van je neus langzaam weg na een jaar of 2 omdat het leer een stukje over de zool heensteekt. mAar ze lekken er nog steeds niet.

Tja, en als je (sport) laarzen zonder lelijk plastiekerig logo op de laars zoekt blijft er volgens mij weinig over.
 
ik heb ze op de beurs gekocht, ze zagen er gewoon goed uit en zaten echt lekker passend (vrij smal).

pic:
SIDI.jpg
 
Ze bevallen mij erg goed! Ze zitten lekker, zijn waterdicht, rijden lekker en lopen ook nog eens goed. Ik heb ze op de beurs gezien voor 149 euro.

Geert is denk ondertussen al aan een nieuw paar toe ;)
 
sorry!

kijk eens naar de datum van de topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



laarzen zijn onderhand al weer versleten denk ik............dus slotje?
 
sorry!

kijk eens naar de datum van de topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



laarzen zijn onderhand al weer versleten denk ik............dus slotje?

Waarom, mooi toch voor mensen die nu geïnteresserd zijn :?

En weet jij hoeveel slotjes er dan gezet moeten worden als ze jouw "beleid" door zouden voeren :+
 
Ik heb ze inmiddels alweer een tijdje (2 jaar geleden op de beurs gekocht) en ze bevallen nog steeds erg goed. Ik heb al vaker bij pleuris weer gereden en tot nu toe hebben ze niet doorgelekt. En sja, mij zitten ze gewoon erg goed... mmmm. Wellicht heb ik meer een vrouwelijke voet gezien de gemiddelde Sidi Strada Tepor eigenaar in dit topic O-)

maar euhh ik kan niet anders zeggen dan:

GOEDE KOOP :+
 
ik heb er nu ook een flinke rit mee gemaakt en ze zitten echt goed!!!
lekker passend dus tot nu toe ben ik zeer tevreden!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan