Sidi Strada Tepor waterdichte laars lekt

Was ook de bedoeling ;) Alleen wel met slider en bij Puma is dat een 'lapje' rubber wat doorloopt. A-Stars heeft geen sportieve laars meer met Gore Tex, dat is vervangen door een ander waterdicht membraan.
Ik kijk het ff aan... Die Puma's zaten wel goed, alleen de vormgeving vind ik wat minder (al zag ik wel op de voorpagina van de nieuwe Motor, met de Hypermotard, die rijder met een onbekend Puma model rijden).
Motorgoedkoop, Helmen, Bagage, Laarzen, motorkleding, REVIT, SHARK, HELD, ALPINESTARS, AGV, SHOEI, RICHA, GC Bikewear, PREMIER :)

Heb ik ook en bevallen prima. Kan zijn dat ze uit de collectie zijn inmiddels, maar ze zijn iig nog te bestellen hier. Of zijn deze niet sportief genoeg?
 
Als je dat verteld in de winkel waar je het gekocht hebt dan nemen ze je waarschijnlijk wel serieus, er komen meer klachten binnen over de waterdichtheid van sommige jassen van Rev'it .....

Hmm, is dat zo? Ik ben met m'n handschoenen omdat de naden letterlijk los begonnen te laten terug geweest en ze waren niet bepaald gemakkelijk. Terwijl het normaal gesproken een prima motorzaak is. Mompelde iets over "slecht behandeld". Tss, en dat na 7000 km normaal gebruik :(

Het draagcomfort en de ventilatie is wel super. Dat weer wel.

excuus voor deze hijack. Ik ga er iig achteraan
 
http://www.motorgoedkoop.nl/motor-onderdeel/681.htm :)

Heb ik ook en bevallen prima. Kan zijn dat ze uit de collectie zijn inmiddels, maar ze zijn iig nog te bestellen hier. Of zijn deze niet sportief genoeg?
Toppertje, misschien overwegen ze te bestellen :Y
Weet alleen niet of ze goed passen.

Edit:
Volgens mij noemen ze ze Gore Tex maar zijn ze het niet meer, het labeltje 'Waterproof' hoort niet bij de GoreTex variant, dat hoort een metalen GoreTex logo te zijn en die waren ook 269 euri in de winkel. De nieuwe versie (zonder GT) was volgens mij 229 euri.
 
Laatst bewerkt:
Deze hebben wel een teenslider:

[afbeelding]

Dit zijn dus echt geen goretex laarzen en zeken niet waterdicht (wel mooie dingen trouwens).

Mijn vriendin heeft ook slechte ervaring met de Sidi strada Tepor, na een paar jaar al lek. Zelf heb ik Oxtar goretex (met mooie titanium toeslider) Na 4 jaar nog steeds waterdicht.
 
Ja, meestal de Gore Tex versies. Die 'ademen' meestal ook redelijk tot goed. Vooral prettig in de zomer.

Dan wordt het tijd dat ik mijn laarzen eens even ga vervangen (2 jaar oud), vorige week tijdens een weekje ardennen weer gemerkt dat ze net zo lek zijn als een vergiet.

Op zoek naar gore-tex dus .
 
Alleen zit er weinig bescherming rond de enkel en onderbeen. Verder kan er geen leren pak in en combineert het dus niet met een leren pak

Er zitten inderdaad geen harde kappen op enkel en bovenbeen, maar dat wil je ook niet altijd hebben. Zit ook niet echt comfortabel lijkt me...kun je net zo goed skischoen aantrekken.... :X

enne......motorpak IN de laarzen? Nog nooit van gehoord. Geen wonder dat het bij jullie naar binnen regent. _O-
Ik heb gewoon een zwarte lederen motorbroek, met of leren motorjack eraan vastgeritst of een goretex jas (ook met rits).
Ik heb wel warme en droge voeten. Met kistjes kun je, mits goed onderhouden (lees elke dag gepoetst met het juiste vet), tot boven de enkels in een beek gaan staan zonder natte voeten te krijgen...
 
Toppertje, misschien overwegen ze te bestellen :Y
Weet alleen niet of ze goed passen.

Edit:
Volgens mij noemen ze ze Gore Tex maar zijn ze het niet meer, het labeltje 'Waterproof' hoort niet bij de GoreTex variant, dat hoort een metalen GoreTex logo te zijn en die waren ook 269 euri in de winkel. De nieuwe versie (zonder GT) was volgens mij 229 euri.
Wij hebben nog 2 dozen met alpinestars goretex, zal zo eens kijken welke maten het zijn en welk model. :Y
 
laat maar, tis geen sportief model :N

Wat we wel hebben, dat is de Puma Desmo, mét GoreTex én teenslider :Y

DesmoEnglish.jpg
 
rijd al jaren met kistjes, ideale, motor laarzen/schoenen.
vet houden en ze blijven soepel en 100% waterdicht. zijn mooi zwart dus past overal bij
 
laat maar, tis geen sportief model :N

Wat we wel hebben, dat is de Puma Desmo, mét GoreTex én teenslider :Y

[afbeelding]
:o die zag ik op de Motor!! Kost die? Zal wel poepduur zijn omdat het voor Ducati is....

Ow, 289... valt mee, goedkoper dan de Sidi's Mega Gore.... eens overwegen ergen te kijken!!!
 
Laatst bewerkt:
Hier ook. Lekte ook water. :N

Maar dat kwam door mijn eigen toedoen. Lekker je rechtervoet over het asfalt laten schuren. :9 Vind je het gek dat de linkervoetzool helemaal open ligt en er liters water doorheen komt.
Dan maar een tijdje rondgereden met een plastic botorham zakje over mn sokken. :+
Het voelt misschien koud aan.. maar geen enkel waterdruppel die er doorheen komt. :P
Dat je schoenen gaan stinken?? Elk nacht buiten laten staan.

Een veel betere tijdelijke oplossing dan 300+ uitgeven aan nieuwe laarzen. Die toch weer gaan slijten.
Geld die je toch veel beter kan gebruiken voor je motor. *D

En nu maar wachten totdat de "Vertigo Corsa Air" waterdicht wordt geleverd. :9~
 
Laatst bewerkt:
Mijn schoenen had ik ook mooi ingevet enzo. weekje later (maandag) motor weggebracht naar dealer voor wat onderhoud. en ongeveer halverwege de rit komt me er toch een plensbui, echt een zware plensbui. Mja, ik zat echt in de middle of nowhere dus ik moest gewoon doorrijden (achter een tractor aan met 40 en 5cm water op het wegdek). nou, mooi niet waterdicht he! maargoed, hij droogt wel weer snel op blijkt. dat is wel weer een + punt }) :j
 
Ik heb het oude type Alpinestars SMX Goretex.
Daarmee kun je gewoon door een beekje lopen.
Andere membranen ademen veel minder en zijn na korte of langere tijd niet waterdicht.

Heel vreemd: Ik heb ook nog een stel Gaerne laarzen, type aqua tech.
Gekocht in Oostenrijk toen de zolen van mijn vorige A-stars eraf gevallen waren.
Soms lekken ze al bij lichte regen, soms blijven ze droog bij een zware onweersbui met een paar centimeter water op de weg. :?
Zweetvoeten zijn wel gegarandeerd bij warm weer.
 
Ik heb laarzen van Gearne
gsp1_aqua_lge.jpg

Heb ze nu 1,5 jaar en rij in weer en wind, zomer en winter maar nog nooit natte voeten gehad.
(op de foto zijn de nieuwe en ik heb het vorige model, Gearne Drytech. nu heten ze aquatech)
 
Terug
Bovenaan Onderaan