Sidi Strada Tepor waterdichte laars lekt

_O- Dan moet ik nog heel veel pijn gaan lijden voor het zover is :P

Bij mij in de buurt zit nog een Puma dealer maar die had ze nog niet staan.
 
Laatst bewerkt:
_O- Dan moet ik nog heel veel pijn gaan lijden voor het zover is :P

Bij mij in de buurt zit nog een Puma dealer maar die had ze nog niet staan.
Dan zal hij ze ook niet krijgen ook, of ze moeten ze nog kunnen bestellen, ze zijn door Puma als pakketten uitgeleverd namelijk. -O-

Heb vorige week nog wel 1 paar kunnen bestellen voor een klant, dus wie weet ... :Y
 
ow das mooi køt... dan moet ik inderdaad ff zoeken. Of Puma bellen waar of toch maar naar Venlo... uiteraard eerst ff passen enzo maar de andere Puma's (die Bonneville) zaten ook goed.
 
Ik heb het over motorzaken waar je terecht kunt voor garantie enzo mocht er iets mis zijn. Daar is de Vertigo Mega Gore 330 euri... en een pasvorm om te huilen.
Bij MotoWebShop heb je ook gewoon garantie hoor... In geval van problemen zullen ze dan wel opgestuurd moeten worden, maar volgens mij is dat bij een motorzaak niet anders. En een prijsverschil van 60 Euro vind ik nogal de moeite waard. Maar goed, als ze niet lekker zitten gaat het over natuurlijk.
 
ik heb "motor"schoenen van de lidl, met veters. kostten mij een tientje.

ik heb ze altijd aan als ik met de motor ga, zit schakelprotectie op en na 60 km harde regen lekken ze nog steeds niet.
leren broek past er natuurlijk niet in, maar zelf heb ik textiel pak.

ik heb ze nu 2 maanden lang elke dag aan (woon werk verkeer) en ben er tevreden over.
 
2 weken geleden m'n Vertigo Tepor weer gehad, weer nieuwe.... maandag regenrit... natte plekken op m'n linker sok. Blijkbaar pers je het er gewoon doorheen als je je voet 'kromt', met schakelen en hurken (ketting smeren).
Echt op zoek naar de Puma's.... alleen tot nu toe geen een dealer gevonden (met Puma) die de Desmo's had....
 
2 weken geleden m'n Vertigo Tepor weer gehad, weer nieuwe.... maandag regenrit... natte plekken op m'n linker sok. Blijkbaar pers je het er gewoon doorheen als je je voet 'kromt', met schakelen en hurken (ketting smeren).
Echt op zoek naar de Puma's.... alleen tot nu toe geen een dealer gevonden (met Puma) die de Desmo's had....
haha dat wordt dus een ritje naar Limburg :P

De Desmo's staan hier nog in de winkel in een aantal maten dus ...
 
Ook 45/46? Wordt dus toch bijna 200 km enkele reis voor een paar laarzen :P
Of weet jij wie de boel hier in NL distibueert zodat ik kan informeren waar ze nog meer staan? Via de Puma site kom ik alleen bij een buitenlands telefoonnummer uit.
 
Ook 45/46? Wordt dus toch bijna 200 km enkele reis voor een paar laarzen :P
Of weet jij wie de boel hier in NL distibueert zodat ik kan informeren waar ze nog meer staan? Via de Puma site kom ik alleen bij een buitenlands telefoonnummer uit.
www.xtravus.nl ;)

edit: hmm daar staan de Desmo's ook niet op de site .... |(

we hebben nog maat 42-43-45-46
 
Laatst bewerkt:
thanks!

Ik ga ff informeren :) En anders... een ritje binnendoor richting 'Down Under' :P
 
Ik heb ze... de Puma Desmo Gore Tex, bij Motoport R'dam :Y iets dichterbij voor mij ;) Heerlijke laars, alleen nog wel een binnenzooltje in voor meer steun met staan en lopen.
 
Ik heb ze... de Puma Desmo Gore Tex, bij Motoport R'dam :Y iets dichterbij voor mij ;) Heerlijke laars, alleen nog wel een binnenzooltje in voor meer steun met staan en lopen.
gefeliciteerd *O* :+

edit: dit was Vodkat |( |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan