Sidi Vertigo Corsa maat 46

Drinkyoghurt

MF veteraan
19 apr 2007
25.550
3
Te koop: Sidi Vertigo Corsa wit maat 46

Ik doe deze laarsjes weg omdat ik een andere kleur ga kopen die bij mijn nog te aanschaffen pak past en omdat je deze laarzen toch wel af en toe moet poetsen :+. Ik heb een schuiver gemaakt met deze laarzen en ik moet zeggen dat ze je voeten echt goed beschermen, helaas is daarbij bij de linker laars het mechanisme aan de voorkant om je voet vast te zetten kapot gegaan. Op zich is dat geen probleem, ik gebruik het nu gewoon zonder het daar vast te zetten, is ook niet echt nodig bij de normale Vertigo modellen. Het mechanisme kun je ook nog (laten) vervangen voor niet al te veel geld. Het leer heeft helemaal geen schade ondervonden van de glijpartij, wel zitten er hier en daar kleine krasjes op de plastic delen.

Het is een maat 46, maar Sidi's vallen nogal klein uit, want mijn normale schoenmaat is 44


Prijs: Bieden


laarzenmf1.jpg


laarzenmf2.jpg


laarzenmf3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gok dat je een aardig stukje zult moeten zakken met je prijs om deze nog kwijt te raken....

Kick. :)
 
Bieden is toegestaan hoor, dit is slechts een vraagprijs, laarzen zijn net iets ouder dan een half jaar
 
Laatst bewerkt:
Dat sluitmechanisme dat kapot is .. hangt die flap dan gewoon te bengelen wanneer je op de motor zit of kan je dat nog enigszins vasthangen zonder het aan te spannen ofzo?

Dat mechanisme vervangen zou niet veel kosten? Waar kan je dat dan laten doen?
 
Ik kan hem nu gewoon nog vastmaken aan het haakje, dus hij bungelt niet, alleen kun je hem daar niet aandraaien. Ik zou niet zo 1,2,3 weten waar je het zou kunnen laten vervangen
 
Terug
Bovenaan Onderaan