Sidi Vertigo Lei Dameslaarzen (mt. 39)

D-S

MF veteraan
5 mei 2008
3.472
9
Heemskerk
Hierbij zet in mijn Sidi Vertigo Lei, maat 39, te koop. Ik heb ze nu bijna een jaar en met veel plezier mee gereden. Mijn bijpassende pak heb ik verkocht en daarmee mogen ook deze laarzen in de verkoop! Vooral de verstelbare kuitmaat is geweldig :)

De informatie even gekopieerd van één van de vele motorzaken die deze laarzen verkoopt.

De dameslaars van Sidi, gebaseerd op de Sidi® Vertigo racelaars

- High-tech race-laars van Lorica
- Verstelbaar kuitstuk door middel van het TECNO VR systeem
- Uitwisselbare nylon scheenbeenbeschermer
- Slagabsorberend polyurethaan stootkussen op de hak
- Luchtverversingssysteem aan de zijkanten
- Ademactieve binnenvoering met teflon toplaag
- Slidepads (too-pads), uitwisselbaar
- Rubberen race-zool met stalen inzet
- Schachthoogte circa 30 cm in maat 38


De uit polyurethaan bestaande schacht is uitgerust met het SIDI gepatenteerde TECNO VR sluitsysteem. Deze maakt een perfecte passing van de laars rond de kuit mogelijk door middel van een nylondraad gestuurd mechanisme. Om het mechanisme te openen dient de sluiting in de richting van de pijl gedrukt te worden. Als de laars aangetrokken is laat het geopende systeem zich alleen sluiten door de sluitknop kloksgewijs te draaien. Eenmaal vast moet de laars de voet goed omsluiten. Het mechanisme biedt een maximale verstelmogelijkheid van 5 cm waarbij de sluitknop NIET tegen de klok in gedraaid mag worden!


Foto's:

2ho8kr4.jpg

20v0n6p.jpg

35d9nph.jpg

29dvjpk.jpg

Kleine beschadiging op de achterkant van de linkerlaars.


Vraagprijs: €125,-
 
Laatst bewerkt:
Handig om ff te weten voor geïnteresseerden, Sidi's willen vaak kleiner uitvallen! Hb zelf maat 37/38 maar in Sidi maat 39.
:)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan