Sidi Vertigo Racelaarzen in erg goede staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

NR34

Give us a number 1 score!
1 aug 2008
49.960
12.397
Omdat ik ook Enduro laarzen heb, zijn mijn Sidi Vertigo laarzen op zoek naar een nieuw baasje. Ben er altijd erg zuinig op geweest, vandaar dat ze er ook nog als nieuw uit zien. Recentelijk nog voorzien van nieuwe zolen. Sidi maat 42 (is normaal maat 41).

1602943770328.jpeg


1602943791323.jpeg


1602943810530.jpeg


1602943826882.jpeg


1602943842668.jpeg


Vraagprijs: -
Te passen en op te halen -
 
Laatst bewerkt:
Het zijn ook super fijne en goed beschermende laarzen. Maar soms moet je keuzes maken. En mocht niemand zich melden, dan is het ook geen straf om ze zelf nog te gebruiken.
 
Dat ze nog niet verkocht zijn. Nog hele nette laarzen. Heb ze gepast maar helaas een maatje te klein.

gratis ;) schopje
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Dat ze nog niet verkocht zijn. Nog hele nette laarzen. Heb ze gepast maar helaas een maatje te klein.

gratis ;) schopje
Thanks! Ja als je kijkt naar de staat van deze laarzen dan is het best bijzonder dat ze nog niet verkocht zijn. Maar dat geldt voor meer gebruikte items. Ik constateer dat er steeds minder mensen zijn die uberhaupt nog in de "te koop kleding" sectie kijken. Een paar jaar geleden was dat echt wel anders.
 
Bovenstaande lijkt wederom bevestigd te worden: Via MF geen enkele concrete reactie. Dit was jaren geleden echt anders.
Inmiddels zijn de laarzen via Marktplaats verkocht :t
 
Bereik van MF is gewoon wat kleiner, gevoelsmatig heeft dat er meer mee te maken. Of dit gevoel klopt, daar ga ik snel achter komen, mijn laarzen gaan binnenkort ook op MF :Y.
 
Bereik van MF is gewoon wat kleiner, gevoelsmatig heeft dat er meer mee te maken. Of dit gevoel klopt, daar ga ik snel achter komen, mijn laarzen gaan binnenkort ook op MF :Y.
Paar jaar geleden was er echt een groter bereik hier. Voorbeeld: Als je in 2012 een advertentie zag zonder foto, dan kwamen dezelfde dag nog meerdere reacties met: "Goede advertentie, mooie foto's ook!" _O-

Recentelijk meerdere advertenties hier gezien waar amper moeite voor gedaan is en niemand die er nog op reageert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan