Sig veranderen

komt u maar met dat wijntje 8-)


Je had een link naar iets in je sig staan, maar omdat er teveel tekens in je sig staan werd ie halverwege de link afgekapt, dus wordt de rest van de pagina geladen in de tag van de halve link, en dat werkt niet :P


Ik heb die link er nooit ingezet :? Maar zodra ik je een keer tegenkom dan moet je me maar aanspreken om de schuld af te lossen :Y Alias krijgt dan ook wel eenbiertje hij heeft immers zijn best gedaan maar door het gebrek aan macht heeft hij het niet kunnen halen :+ :N
 
Ik heb die link er nooit ingezet :? Maar zodra ik je een keer tegenkom dan moet je me maar aanspreken om de schuld af te lossen :Y Alias krijgt dan ook wel eenbiertje hij heeft immers zijn best gedaan maar door het gebrek aan macht heeft hij het niet kunnen halen :+ :N
'( '( ben ontroerd......gewonnen van vic












large-smiley-030.gif
 
Heen en weer den haag draai je je hand tog nie voor om, maar als dat biertje genuttigd gaat worden... kunnen we dat niet beter met zijn allen in grote getale gaan doen??? :P :P
 
Heen en weer den haag draai je je hand tog nie voor om, maar als dat biertje genuttigd gaat worden... kunnen we dat niet beter met zijn allen in grote getale gaan doen??? :P :P

:^

overigens ben ik bezig met verhuizen naar oh-oh den haag, dus ik kom nog dichter bij je in de buurt wonen rob }) :P
 
Hoort dat ook nog bij NL dan :+ Mischien tref ik je oit wel tijdens een meeting , heb verlopig mijn rijbewijs nog niet (na vakantie pas lessen :( )
Geslacht: Man
Geboorte datum: 30-06-1987
Woonplaats: Omg Den Haag

........mijn zoon *D









:9 :P :+


1971-1987=16..........uh......ff denken


[edit]
vraagje: is je moeder zwart of heeft ze rood haar? _O-
 
Geslacht: Man
Geboorte datum: 30-06-1987
Woonplaats: Omg Den Haag

........mijn zoon *D









:9 :P :+


1971-1987=16..........uh......ff denken


[edit]
vraagje: is je moeder zwart of heeft ze rood haar? _O-


jij zit even terug te rekenen wie het allemaal geweest kan zijn in '87 :P
 
nee het was sept '86 _O-


ik zat laatst hier een beetje terug te rekenen bij wat mensen wanneer ze dan verwekt zijn... waren allemaal rond carnaval -O-



edit: sept.... dat kan nog net je zomerscharreltje uit die louche discotheek in zeeland zijn geweest :P
 
en dan komt er toch iets van de vader bij de zoon terecht he '( '(

wil ook motor gaan rijden :]


zou het echt die snol dat lekkere ding uit zeeland geweest zijn? :9



hoe was jouw carnaval eigelijk? :+ moeten we iets verwachten? *O*
 
geloof niet dat ik daar ben '(

waar/wanneer is dat?









hee :o dit topic bestaat ook opeens weer :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan