Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kabel is ongeveer een meter langer wat geen probleem mag wezen. het verlengstuk laten solderen (heb zelf geen goeie soldeerbout) in electronica winkeltje waar ik met de neus op zat en is goed. verder een stekkerverbinding onder de tank aangezien de sigma op de kroonplaat geplakt zit en wel demontabel moet wezen. deze stekker er zelf tussen gemaakt en zit goed. zijn inderdaad extra zwakke plekken maar daar ligt het niet aan.de draad loopt enkel boven de bobines langs maar minimaal 10 cm afstand. verder langs de andere kant van de accu dan waar de rest van de electronica zit.
heb trouwens bewust gekozen voor het achterwiel aangezien dat buiten het zicht zit weggewerkt en je voor altijd het ziet zitten. daarnaast de voorkant zo kaal mogelijk dus liever een draad of kabel minder dan 1 meer.
zelf heb ik momenteel mn twijfels omtrend de magneet. de originele is een rond staafje, ik heb een plat rondje, zou kunnen dat die de ene keer aan de ene rand wordt opgepikt en de andere ronde van het wiel langs de achterste rand bijvoorbeeld. lijkt me onwaarschijnlijk maar toch.
zijn er niet meer mensen met deze vreemde waarden op de sigma?
opzich doet ie het best aardig, geeft redelijk de snelheid aan (al is het wel een paar km. teveel) maar springt soms op gekke waarden en neemt niet stapgewijs toe.
geinig was het echter wel (heb een langere eerste versnelling) dat ik op deze teller bijna de 100 haal in de eerste versnelling
kabel is ongeveer een meter langer wat geen probleem mag wezen. het verlengstuk laten solderen (heb zelf geen goeie soldeerbout) in electronica winkeltje waar ik met de neus op zat en is goed. verder een stekkerverbinding onder de tank aangezien de sigma op de kroonplaat geplakt zit en wel demontabel moet wezen. deze stekker er zelf tussen gemaakt en zit goed. zijn inderdaad extra zwakke plekken maar daar ligt het niet aan.de draad loopt enkel boven de bobines langs maar minimaal 10 cm afstand. verder langs de andere kant van de accu dan waar de rest van de electronica zit.
heb trouwens bewust gekozen voor het achterwiel aangezien dat buiten het zicht zit weggewerkt en je voor altijd het ziet zitten. daarnaast de voorkant zo kaal mogelijk dus liever een draad of kabel minder dan 1 meer.
zelf heb ik momenteel mn twijfels omtrend de magneet. de originele is een rond staafje, ik heb een plat rondje, zou kunnen dat die de ene keer aan de ene rand wordt opgepikt en de andere ronde van het wiel langs de achterste rand bijvoorbeeld. lijkt me onwaarschijnlijk maar toch.
zijn er niet meer mensen met deze vreemde waarden op de sigma?
opzich doet ie het best aardig, geeft redelijk de snelheid aan (al is het wel een paar km. teveel) maar springt soms op gekke waarden en neemt niet stapgewijs toe.
geinig was het echter wel (heb een langere eerste versnelling) dat ik op deze teller bijna de 100 haal in de eerste versnelling