Sigma km-teller gemonteerd

De Highlander

MF veteraan
5 sep 2001
2.460
1
Utrecht
Ik heb net mijn tellertje van sigma gemonteerd, maar heb nog een vraagje.

De houdertje van de sensor heb ik aan mijn voorvork gemonteerd. Het sensortje zelf klik je dan weer in het houdertje. Maar ik vind dat nogal los zitten en ben een beetje bang dat het er een keer uittrilt. Hebben jullie het gewoon los zitten of vastgelijmd, getaped oid.
 
3790


http://www.topeak.com/
De "panorama wired" is de enige die ik tot nu toe heb gevonden die een backlight had en voor motoren geschikt is. Alleen meet hij maar tot 120 mph 120 * 1,6 = 192 km/h en ik vind hem lelijk.

Dan maar een sigma met extra verlighting.
 
De rally computers van IMO hebben ook backlight. Ze zijn alleen een beetje prijzig, maar vervangen dan ook allen instrumenten inclusief motor-temperatuur en toerental.

013-0001.jpg


Details:

For use on all motorcycles with 12 volt electrical system (with or w/o battery)
Simple to fit
Provides a lot of information and encompasses many functions
Replaces nearly all standard instruments
Can be used as replacement instrument
Adjustable gearchange light (SPORT control lamp kit or single gearchange light)
Time of day, date
Speedometer and rev counter (simultaneous display)
Display of total distance travelled up to 999 999 (adjustable)
Two short distance recorders incl. average speed (with and without break times)
Memorises maximum speed
Battery voltage indicator incl. generator monitoring
Motor temperature indicator with warning function
Backward counter indicating distance to destination incl. arrival time and time to destination
Lap recorder stores up to 300 laps including distance covered, driving time, average speed and lap time
Accelerometer
Stop watch


voor maar 375 euro!!!! ;(
 
Heeft er iemand een goede oplossing gevonden voor montage van de fietscomputer als deze niet op een stuurstang gemonteerd kan worden? Ik wil zo'n ding op de motor van m'n vrouw monteren, maar deze past niet op een stuurstang.

Nuttige tips zijn welkom (helemaal als je er plaatjes bij weet te posten!).
 
Heeft er iemand een goede oplossing gevonden voor montage van de fietscomputer als deze niet op een stuurstang gemonteerd kan worden? Ik wil zo'n ding op de motor van m'n vrouw monteren, maar deze past niet op een stuurstang.

Nuttige tips zijn welkom (helemaal als je er plaatjes bij weet te posten!).

Lijmen ergens anders op? Past ook bij mij niet op de stuurstang, ik lijm 'm op de cockpit tussen m'n km-teller en toerenteller aan de bovenkant..
Dan kan ik mooi vergelijken met km-teller, anders zit je toch telkens op je stuur te kijken.
 
Had het eerst zo geconstrueerd dat hij met 2 tie-wraps op m'n kroonplaat vast zat. Nu een metalen constructie gemaakt die ik gewoon op 1 van de bouten van m'n cockpit kan schroeven.
 
Had het eerst zo geconstrueerd dat hij met 2 tie-wraps op m'n kroonplaat vast zat. Nu een metalen constructie gemaakt die ik gewoon op 1 van de bouten van m'n cockpit kan schroeven.

Elke motor is anders he...... als je eens in de buurt bent eind augustus mag je wel een keer aanwijzen waar jij 'm goed vind zitten ;)

Ik gooi de sigma er pas volgende maand op anders ga ik echt kwijlen om een rondje te rijden... nu kan ik me nog goed inhouden..
 
De rally computers van IMO hebben ook backlight. Ze zijn alleen een beetje prijzig, maar vervangen dan ook allen instrumenten inclusief motor-temperatuur en toerental.

(Afbeelding)

Details:

For use on all motorcycles with 12 volt electrical system (with or w/o battery)
Simple to fit
Provides a lot of information and encompasses many functions
Replaces nearly all standard instruments
Can be used as replacement instrument
Adjustable gearchange light (SPORT control lamp kit or single gearchange light)
Time of day, date
Speedometer and rev counter (simultaneous display)
Display of total distance travelled up to 999 999 (adjustable)
Two short distance recorders incl. average speed (with and without break times)
Memorises maximum speed
Battery voltage indicator incl. generator monitoring
Motor temperature indicator with warning function
Backward counter indicating distance to destination incl. arrival time and time to destination
Lap recorder stores up to 300 laps including distance covered, driving time, average speed and lap time
Accelerometer
Stop watch


voor maar 375 euro!!!! ;(



...staat niet bij waar je die halen kan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan