siliconen ja/nee

Siliconen :Y

micf9l.jpg


Maarreuh, die jas heeft aan de binnenkant een waterdicht en ademend (als het goed is) membraan, de buitenkant is (tenzij de naden getaped zijn) niet waterdicht.. Dan helpt zo'n siliconenspray wel een beetje, maar door je naden gaat toch water komen..
 
Laatst bewerkt:
*autsj* die staat strak :X

de topic-titel doet toch anders vermoeden dan een regenjas.
maar om even ontopic te gaan, nee op dit moment ben ik geen siliconen nodig. maar mocht het ooit wat minder worden zou ik het wel overwegen ja :Y :+

Vreemdgenoeg duik jij ook altijd op in dat soort topics.... :X :P O-)
 
Vreemdgenoeg duik jij ook altijd op in dat soort topics.... :X :P O-)

Ze was gewoon nieuwschierig wat "mannen" er van denken zodat ze een onderbouwde keuze kan maken :') :+ (moest ff uiteraard met een korreltje zout nemen)
Moet je eens kijken hoe snel mensen er bij zouden zijn als je een topic begint van bijv :
"leren pijpen"
En dan gaan lullen over koeiehuidbroeken . . zal ook druk worden dan hoor :')

Wat een zinnige onzin weer allemaal :P Gloof dat ze op 6k posts zit ofzo, dus ja ze is in ieder topic te vinden :')
En wat doe jij hier dan eigenlijk ? :P Ook je aandacht "getrokken" ? :+

( Dit is niet gepost om iemand tegen de "borst" te stuiten, maar puur natuur is toch beter )
 
Vreemdgenoeg duik jij ook altijd op in dat soort topics.... :X :P O-)
En vreemdgenoeg zijn er ook altijd mensen die me volgen om me dat te vertellen :+ :P

Tja, ik hou wel van een partij dom lullen dus ik kan weinig anders :Y
Beetje rellen 8-)
 
ik ben van het type motorrijder wat half europa doorcrossed naar treffens en feesten...met een tent ed dat soort zaken.

heb geen hightecht kleding van een motorzaak ofzo altijd de goedkope reut want hoe het eruitziet intreseert me weinig tot niets.

hoofdzaak warm,water en wind dicht.
ik heb voor de winter een overjas...voormalige landmacht parka...die zijn waterdicht tot je ze in de wasmachine flikkert.dan niet meer.....heb ik wat op gevonden:er is een spray om tendoek waterdicht mee te maken....zou dat ook op mijn jas werken?...ja dus.

wel eens een waterdichte spijkerbroek gezien?
is jaren geleden een tijdje mode geweest om harleytreffens af te rijden en je spijkerbroek dan niet meer te wassen....na een treffen of drie staat het ding stijf van de bagger/bier/vet/olie...en weet ik wat meer.....en stinken! niet normaal.....maar wel waterdicht kan ik u melden.

heb mijn winterbroek(textielding van louis)volgespoten met wd40.......en ja hoor die is waterdicht.
 
Ehh. serieus? Koop een jas met goretex. Kan je een paar keer per jaar wassen en blijft waterdicht. Heb de mijne nu iets van 6 jaar en nog nooit lekkage gehad.

Niet serieus? Zie de meeste van de voorgaande posts... :Y }) }) Siliconenspray op kleding? Hydrofoob? Of hygroscopisch? Je theorie is leuk.
Probeer het. Wie weet heb je een gat in de markt ontdekt.

Maar koop dan eerst een paar aandelen in een siliconenfabriek. Wordt het op de motormarkt niets dan kun je in elk geval nog doorgaan in de after market voor tieten. *O*
 
Klinkt mischien belachelijk maar ik heb ooit alle naden in mijn lederen motorjack van binnenuit (los te klikken binnenvoering) dicht gesmeerd met vloeibare pakking ;)

Ideaal voor die onverwachtse hoosbui die Piet niet voorspeld heeft, scheelt echt een hoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan