silly is nie blij:(

Drzaadberg

MF veteraan
31 jul 2004
4.477
0
Eindhoven (Noord Brabant)
kom ik net van safemotors af om ff info te gaan vragen over een thundercat krijg ik van die k*t verkoper te horen da hij nie 25KW kan :(

witte hoe klote!!!!! is al de zoveelste keer dak nee te horen krijg en da allemaal door die stomme nederlandse regering die loopt te mekeren over die klote 2de type goedkeuring
ik ben het echt helemaal zat hoor met die klote zooi

zo nou da moes ik ff kwijt
bedankt voor het aanhoren

groetjes sil
 
kom ik net van safemotors af om ff info te gaan vragen over een thundercat krijg ik van die k*t verkoper te horen da hij nie 25KW kan :(

witte hoe klote!!!!! is al de zoveelste keer dak nee te horen krijg en da allemaal door die stomme nederlandse regering die loopt te mekeren over die klote 2de type goedkeuring
ik ben het echt helemaal zat hoor met die klote zooi

zo nou da moes ik ff kwijt
bedankt voor het aanhoren

groetjes sil

Schiet niet op nee, maar wat kan die verkoper daar aan doen dan :? Of bedoelde je die KATverkoper ;)
 
Schiet niet op nee, maar wat kan die verkoper daar aan doen dan :? Of bedoelde je die KATverkoper ;)

:^ Don't shoot de messenger.

Wees blij dat hij je goed advies geeft en niet puur voor de verkoop gaat. Beetje lullig als je daar dan later achterkomt als je je verzekering een keertje nodig hebt...
 
22 LVT deze jongen was net 20 toen hij zen rijbewijs haalde
maarjah ik kijk die verkoper ook nie echt super erop aan maarjah wel de regering
maarjah nu nog ff kijken wa wel kan en wa een beetje leuke fiets is
honda cbr 600f
of maybe r6 da iemand weet?
 
22 LVT deze jongen was net 20 toen hij zen rijbewijs haalde
maarjah ik kijk die verkoper ook nie echt super erop aan maarjah wel de regering
maarjah nu nog ff kijken wa wel kan en wa een beetje leuke fiets is
honda cbr 600f
of maybe r6 da iemand weet?

Probeer eerst eens fatsoenlijk leesbaar te typen. hoeft van mij niet 100% correct (dat kan ik zelf ook niet). Maar dit moet ik echt 3x lezen voordat ik het snap. Niet echt prettig als je ook wil dat mensen zinnig antwoord geven. (ze kunnen niet antwoorden op iets wat ze niet kunnen lezen)

Maar ontopic: Er zijn toch lijsten beschikbaar met welke machines er wel/niet op 25kw op kenteken kunnen? en die machines moeten ook officieel als 25kw motor geleverd zijn om het helemaal legaal te kunnen maken toch?

Ik zou gewoon gaan kijken naar een motor die 25kw op kenteken is. Kom je ook geen onprettige verrassingen tegen als de verzekering een keertje moet uitkeren.

witte hoe klote!!!!! is al de zoveelste keer dak nee te horen krijg en da allemaal door die stomme nederlandse regering die loopt te mekeren over die klote 2de type goedkeuring
ik ben het echt helemaal zat hoor met die klote zooi
Je kunt toch gewoon zelf achterhalen welke motoren er als 25kw model geleverd zijn? En tja. Die 25kw regeling is er in principe om jou iets langer in leven te houden. Net als de helmplicht. Je kunt het er mee eens zijn of niet..

En je HOEFT niet te gaan motorrijden. Als je het zat bent kun je ook gewoon gaan fietsen ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Dom dom dom \(

Ook een 600 Yamaha is op 25 kw te verkrijgen. Als dit niet volgens een officiele typegoedkeuring kan dan met een vermogensuitdraai van een erkende zaak. Heb er inmiddels wel wat ervaring mee dus dat komt echt wel goed.

En jawel.....verzekeringen nemen wel genoegen met een vermogensuitdraai...ook hier inmiddels genoeg ervaring mee.
 
Je kunt toch gewoon zelf achterhalen welke motoren er als 25kw model geleverd zijn? En tja. Die 25kw regeling is er in principe om jou iets langer in leven te houden. Net als de helmplicht. Je kunt het er mee eens zijn of niet..

En je HOEFT niet te gaan motorrijden. Als je het zat bent kun je ook gewoon gaan fietsen ofzo.
hey oke klopt typen kan ik nie maar luister ik heb totaal geen probleme met het fenomeen 25 kw alleen wel met die 2de type goedkeuring want als da er nie was had ik nu een 25kw fiets gehad en kunnen verzekeren maarjah
 
Dom dom dom \(

Ook een 600 Yamaha is op 25 kw te verkrijgen. Als dit niet volgens een officiele typegoedkeuring kan dan met een vermogensuitdraai van een erkende zaak. Heb er inmiddels wel wat ervaring mee dus dat komt echt wel goed.

En jawel.....verzekeringen nemen wel genoegen met een vermogensuitdraai...ook hier inmiddels genoeg ervaring mee.
:^ Klop oa Unive verzekert met een vermogenuitdraai. Verder kan de politie nog wel moeilijk gaan doen, die boete ligt zoon beetje rond de 200 euro geloof ik. Maar vaak zien agenten dit wel door de vingers.
 
Dom dom dom \(

Ook een 600 Yamaha is op 25 kw te verkrijgen. Als dit niet volgens een officiele typegoedkeuring kan dan met een vermogensuitdraai van een erkende zaak. Heb er inmiddels wel wat ervaring mee dus dat komt echt wel goed.

En jawel.....verzekeringen nemen wel genoegen met een vermogensuitdraai...ook hier inmiddels genoeg ervaring mee.
ow kijk das wel mooi maar heb je ook eventueel wa info
zaken voor begrenzen en uitdraai
en verzekeringsmatschappijen?
 
Leer eerst eens rijden.
Je hebt nog mazzel dat die 125cc regel nog niet is ingevoerd.
Dan zou je zo moeten beginnen:

DeemerPam01.jpg
 
over DE geweldige 2de type goedkeuring
en over het feit dat ik daardoor geen thundercat kan kopen

maar kan ik wel met uitdraai rijden?
Volgens sommigen mag ik het daar niet meer over hebben.
Die zien liever dat je door eigen schade en schande wijs word dan dat ze zien dat ik het nog eens ergens neerzet O-) O-) :X :X


Nee, van politie mag het NIET. Die regelingen zijn niet gemaakt om ook fraudegevoelige oplossingen via de achterdeur ook toe te staan.
Het kenteken dat op de uitdraai staat is er opgezet, maar hoeft niet dat van de juist motor te zijn, diegene die ook op de testbank staat bv ;)


Van de verzekering wel, bij/volgens sommigen althans.
Alleen persoonlijk blijf ik ervan overtuigd als je echt veroorzaker (en dus aansprakelijk bent te stellen,) van lichamelijk letsel bij een ander, zij plots hun keutel intrekken en mompelen dat degene die jou toestemming gaf "niet bevoegd" was ofzo en dat je dus dan kans loopt zeer ernstig zuur te zijn.
 
kom ik net van safemotors af om ff info te gaan vragen over een thundercat krijg ik van die k*t verkoper te horen da hij nie 25KW kan :(

witte hoe klote!!!!! is al de zoveelste keer dak nee te horen krijg en da allemaal door die stomme nederlandse regering die loopt te mekeren over die klote 2de type goedkeuring
ik ben het echt helemaal zat hoor met die klote zooi

zo nou da moes ik ff kwijt
bedankt voor het aanhoren

groetjes sil


pak de grootste baksteen die je kunt vinden en keil hem bij je dealer door het raam, een thundercat kan namelijk wel gewoon op 25kw :)



edit: nee niet die baksteen hierboven, die gooit al vaak genoeg van alles op straat O-)
 
Yamaha YZF 600 R THUNDERCAT 27785 1997 4999,- Blauw/zilver Eventueel 25 KW(op kenteken) Zeldzame kleur, in zeer goede staat.

thcat97blzil.jpg


AMC Motoren, Handelsweg 12, 8152 BN, Lemelerveld

Tel: 0572-372920 / 0653349560

Bel ze op en je weet alles....
 
Terug
Bovenaan Onderaan