silly is nie blij:(

22 LVT deze jongen was net 20 toen hij zen rijbewijs haalde
maarjah ik kijk die verkoper ook nie echt super erop aan maarjah wel de regering
maarjah nu nog ff kijken wa wel kan en wa een beetje leuke fiets is
honda cbr 600f
of maybe r6 da iemand weet?

Honda CBR 600F kan ook! Wel met uitdraai maar verzekering (KNMV) accepteert dat. Betaal 200 per jaar nu met 1 schadevrij jaar ondertussen. Toen ik hem kocht 0 schadevrije jaren en ik was 19...

Succes met zoeken!
 
Oftewel:
even je kenteken onder de scanner,...
....80 Pk fotosoepen naar 35 Pk,...

En klaar! *D
Op de rollerbank hoef je toch niet

[me]Nightbat® is niet verantwoordelijk voor het zelf uitvoeren van dit idiote advies[/me]
 
Als ik jou was zou ik gewoon zo officieel mogelijk gaan, hoef je ook niet telkens in je broek te poepen als er een zuurstok auto of motor langsrijdt. B| Neem een zx6r of cbr600 ;) Zijn nog een gros aan andere motoren, ik heb hetzelfde probleem ook gehad.

Nu doe ik het maar met deze, kostte met nog 180 euro ook voor het ombouwen :) '(
 
:^ Klop oa Unive verzekert met een vermogenuitdraai. Verder kan de politie nog wel moeilijk gaan doen, die boete ligt zoon beetje rond de 200 euro geloof ik. Maar vaak zien agenten dit wel door de vingers.


ik denk dat iedere verzekering een dergelijke motor wel wil verzekeren. maar wat heb je eraan? als je er iets mee krijgt blijkt dat je niet met een geldig rijbewijs op die motor hebt gereden dus zullen ze alles op jou kunnen claimen. De motor is dan wel verzekerd, maar jij hebt daar niets aan.
 
Yamaha YZF 600 R THUNDERCAT 27785 1997 4999,- Blauw/zilver Eventueel 25 KW(op kenteken) Zeldzame kleur, in zeer goede staat.

(Afbeelding)

AMC Motoren, Handelsweg 12, 8152 BN, Lemelerveld

Tel: 0572-372920 / 0653349560

Bel ze op en je weet alles....
eey bedankt hier ga ik zeker ff achteraan want jah liefst wel een thundercat he

maarjah ik zag net ook dat safe hier in eindhoven ook nog een GS500F tekoop heeft da is ook wel een strak motortje en helemaal 100% zeker op 25 kw duz we zien het allemaal nogwel he!

alvast bedankt voor jullie reactie en tips en dergelijke en ga zo door en dan zal ik ZSM laten weten wak nou doe :}
 
Dom dom dom \(

Ook een 600 Yamaha is op 25 kw te verkrijgen. Als dit niet volgens een officiele typegoedkeuring kan dan met een vermogensuitdraai van een erkende zaak. Heb er inmiddels wel wat ervaring mee dus dat komt echt wel goed.

En jawel.....verzekeringen nemen wel genoegen met een vermogensuitdraai...ook hier inmiddels genoeg ervaring mee.

Is een leuke theorie, maar de agenten gegen je er gewoon een boete voor. Kenteken staat geen 25kw, dus wettelijk gezien ook geen 25kw motor.

Als ik een auto neem, het motorblok eruit haal, en er een brommer motor inzet, wordt dat ding nogsteeds gezien als een auto. Wettelijk kijkt gewoon naar het papiertje. Enige manier waarop je het kunt krijgen is laten ombouwen en dan opnieuw RDW laten keuren, dan krijg je een kenteken met de notatie erin. Alle andere mogelijkheden zijn niet rechtsgeldig.

En denk maar niet dat als je een zwaar ongeluk maakt met veel (economische) schade, dat de verzekeringsmaatschappij dan nog thuis geeft. Die kunnen zich er erg makkelijk achter verschuilen.
 
Honda CBR 600F kan ook! Wel met uitdraai maar verzekering (KNMV) accepteert dat. Betaal 200 per jaar nu met 1 schadevrij jaar ondertussen. Toen ik hem kocht 0 schadevrije jaren en ik was 19...

Succes met zoeken!

Voor gewone WA?

Ik heb een oud beest van 1980, maar voor de WA maakt dat niet uit: WA is alleen veroorzaakte schade. En die van mij heeft meer vermogen, en ik ben 90 euro op jaarbasis kwijt met 0 jaren schade vrij (21, ben nu 22, bijna eerste jaar erop zitten)
 
jah maarjah das duz nie officieel he dan bende nie verzekerd
Bij KNMV verzekering ben je 100% ckr verzekerd met een uitdraai van 25kw!!! Alleen als je door die Smerissen gepakt wordt zonder dat je 25kw op kenteken hebt krijg je vette boete voor rijden zonder rijbewijs dus mijn tip niet doen.. ik heb het zelfde gezeik gehad met een Cbr600RR die niet 25kw op kenteken kon :( :(
 
22 LVT deze jongen was net 20 toen hij zen rijbewijs haalde
maarjah ik kijk die verkoper ook nie echt super erop aan maarjah wel de regering
maarjah nu nog ff kijken wa wel kan en wa een beetje leuke fiets is
honda cbr 600f
of maybe r6 da iemand weet?
Hmmmmm CBR 600F is toch wel 25KW te krijgen???

Vriend van me had een CBR 600RR op 25 KW dus waarom zou dat niet kunnen vraag ik me dan af. En een test bank uitdraai is legaal ja (ik heb er nog over na zitten denken om meteen een ZZR te kopen maar dat was te duur :P )
 
Voor de laatste keer:

rijden met slechts een uitdraai 25Kw is RIJDEN ZONDER GELDIG RIJBEWIJS. De wet kent geen uitdraai, doch slechts 25Kw OP KENTEKEN!!!!

Kijk vervolgens eens naar de polis van je verzekering, daar staat namelijk ALTIJD bij: er wordt ALLEEN UITGEKEERD ALS DE BESTUURDER IN HET BEZIT IS VAN EEN GELDIG RIJBEWIJS!!!!

Natuurlijk zal de verzekering graag geld pakken van die sukkels, die denken dat een uitdraai "wel goed" is. Strict wettelijk gezien ben je dan namelijk wel verzekerd, er is dus geen woord aan gelogen als de tussenpersoon je dat vertelt..... Maar via de algemene polisvoorwaarde (niet uitbetalen als er geen geldig rijbewijs is) kan de verzekering ALTIJD onder de uitbetaling uitkomen.....
 
En een test bank uitdraai is legaal ja (ik heb er nog over na zitten denken om meteen een ZZR te kopen maar dat was te duur :P )
Zijn mensen nu echt zo hardleers? B| Hou toch op man, het topic van BasE wordt onderhand zo vaak naar gelinkt omdat men blijft volhouden dat dit 'legaal' is. Het is gewoon niet legaal, je rijdt namelijk niet met een geldig rijbewijs. Klaar uit. Zie ook JanB ;)
 
Zijn mensen nu echt zo hardleers? B| Hou toch op man, het topic van BasE wordt onderhand zo vaak naar gelinkt omdat men blijft volhouden dat dit 'legaal' is. Het is gewoon niet legaal, je rijdt namelijk niet met een geldig rijbewijs. Klaar uit. Zie ook JanB ;)

En op het moment dat je niet met een geldig rijbewijs rondrijdt, dan geven de verzekeraars ineens ook niet meer thuis...

Owkee, er zijn vast goudzoekers die het geluk aan hun zijde hebben, maar er zijn er genoeg die dat niet hebben en die dus met dikke pech te maken krijgen... :X
 
Voor de laatste keer:

rijden met slechts een uitdraai 25Kw is RIJDEN ZONDER GELDIG RIJBEWIJS. De wet kent geen uitdraai, doch slechts 25Kw OP KENTEKEN!!!!

Kijk vervolgens eens naar de polis van je verzekering, daar staat namelijk ALTIJD bij: er wordt ALLEEN UITGEKEERD ALS DE BESTUURDER IN HET BEZIT IS VAN EEN GELDIG RIJBEWIJS!!!!

Natuurlijk zal de verzekering graag geld pakken van die sukkels, die denken dat een uitdraai "wel goed" is. Strict wettelijk gezien ben je dan namelijk wel verzekerd, er is dus geen woord aan gelogen als de tussenpersoon je dat vertelt..... Maar via de algemene polisvoorwaarde (niet uitbetalen als er geen geldig rijbewijs is) kan de verzekering ALTIJD onder de uitbetaling uitkomen.....


Nu maar hopen dat iedereen dit leest, want dit is (imo) ook de enige goede beredenering!
Vergeet niet, verzekeringsmaatschappijen zullen er alles aan doen om ergens onderuit te komen! Anders kost het ze geld namelijk, en dat willen ze niet :)
 
Voor de laatste keer:

rijden met slechts een uitdraai 25Kw is RIJDEN ZONDER GELDIG RIJBEWIJS. De wet kent geen uitdraai, doch slechts 25Kw OP KENTEKEN!!!!

Kijk vervolgens eens naar de polis van je verzekering, daar staat namelijk ALTIJD bij: er wordt ALLEEN UITGEKEERD ALS DE BESTUURDER IN HET BEZIT IS VAN EEN GELDIG RIJBEWIJS!!!!

Natuurlijk zal de verzekering graag geld pakken van die sukkels, die denken dat een uitdraai "wel goed" is. Strict wettelijk gezien ben je dan namelijk wel verzekerd, er is dus geen woord aan gelogen als de tussenpersoon je dat vertelt..... Maar via de algemene polisvoorwaarde (niet uitbetalen als er geen geldig rijbewijs is) kan de verzekering ALTIJD onder de uitbetaling uitkomen.....

Jahmaar...jamaar...weet dat je dat wel heel erg zeker JanB???

Want ik hoorde laatst op een verjaardag dat de neef van mijn zwager in de kroeg had gehoord dat zijn overbuurman een horlogeverkoper had gesproken die tijdens het wafels bakken van een klant had gehoord dat zijn achterneef, (inmiddels gescheiden van zijn nicht dus officieel niet meer zijn achterneef, maar toch geloofwaardig hè??) via de grijze markt ook zo'n snelheids monster* had gekocht en die had 'm ook gewoon via uitdraai verzekerd. Zie nou wel dat het WEL kan.



* jah, zo'n rooie.
 
die neef van m'n buurman zijn accountent die haar vrouw een zusje haar broer de zijn kameraad en daar weer een vader van zijn zoon z'n vrind waar zijn zusje mee samen woont zijn neef van een vader en moeder die broer en zus zijn die kinderen hebben gekregen die jongen die is gepakt want je moet zwart op wit van de verzekeringsmaatschappij hebben dat als je een ongeluk maakt dat ze uit betalen als je een ongeluk maakt en volgens kentkeken niet 25 kw is want alleen op kenteken is hij 25 kw niet via een uit draai bij een rollerbank daar zit geen keuring aan vast en is als zodanig niet rechtsgeldig een de verzekerinsgmaatschappij maar vangen?







l :+ l
 
die neef van m'n buurman zijn accountent die haar vrouw een zusje haar broer de zijn kameraad en daar weer een vader van zijn zoon z'n vrind waar zijn zusje mee samen woont zijn neef van een vader en moeder die broer en zus zijn die kinderen hebben gekregen die jongen die is gepakt want je moet zwart op wit van de verzekeringsmaatschappij hebben dat als je een ongeluk maakt dat ze uit betalen als je een ongeluk maakt en volgens kentkeken niet 25 kw is want alleen op kenteken is hij 25 kw niet via een uit draai bij een rollerbank daar zit geen keuring aan vast en is als zodanig niet rechtsgeldig een de verzekerinsgmaatschappij maar vangen?

:? :? :?

*D :}
 
Volgens sommigen mag ik het daar niet meer over hebben.
Die zien liever dat je door eigen schade en schande wijs word dan dat ze zien dat ik het nog eens ergens neerzet O-) O-) :X :X


Nee, van politie mag het NIET. Die regelingen zijn niet gemaakt om ook fraudegevoelige oplossingen via de achterdeur ook toe te staan.
Het kenteken dat op de uitdraai staat is er opgezet, maar hoeft niet dat van de juist motor te zijn, diegene die ook op de testbank staat bv ;)


Van de verzekering wel, bij/volgens sommigen althans.
Alleen persoonlijk blijf ik ervan overtuigd als je echt veroorzaker (en dus aansprakelijk bent te stellen,) van lichamelijk letsel bij een ander, zij plots hun keutel intrekken en mompelen dat degene die jou toestemming gaf "niet bevoegd" was ofzo en dat je dus dan kans loopt zeer ernstig zuur te zijn.


Hee bakkie,

we hebben vorig jaar de proef op de som genomen met een motorfiets met een gecertificeerde vermogensuitdraai van 24,5 kw. We hebben de motor laten verzekeren en vervolgens heeft de bestuurder een boete gekregen van een iets overijverige agent in Noord Holland. Vervolgens hebben we dit proces verbaal aangevochten bij de rechter waarbij de uitspraak van de rechter was dat:

Een bestuurder van een motorfiets met een geldig licht rijbewijs opzak bevoegd is het motorvoetuig te besturen wanneer deze een 25 KW aantekening op het kentekenbewijs heeft EN ook daadwerkelijk max 25 KW vermogen produceerd, danwel wanneer onomstotelijk wordt/kan worden aangetoond doormiddel van een vermogensuitdraai en/of een naderhand uit te voeren vermogenstest dat het desbetreffende motorvoertuig een vermogen heeft dat de 25KW grens niet overschrijdt.

conclusie.......proces verbaal geseponeerd en de beschikking vernietigd. *D

't is maar even datudaweet.
 
Mensen doe niet zo moeilijk, koop zo'n 25 kw-er gewoon in duitsland. daar kun je elke bike voor minder euri dan hier kopen met 25 kw op kenteken, en wordt hier zo goedgekeurd.
Daar komt nog bij dat de duitse aansprakelijkheid voor gebruikte goederen veel srenger is dan hier, ( je mag daar niets verkopen met verborgen gebreken) dus als daar in de advertentie staat alleen voor export of handelaren, dan stinkt het meestal, verder kun je dar de meeste advertentie's op hun woord geloven
dit b.v

Yamaha YZF 600 Thundercat, Sportler/Supersportler Fahrzeug parken Details ansehen

EUR 4.290
D-39439 Güsten, 599 ccm, EZ: 03/98, Hubraum: 599 ccm, 22.000 km, 25 kW (34 PS), schwarz, die 24000 Durchsicht wurde gemacht. Z...




succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan