Silly Season 2014

Het lijkt erop dat Gerrit en Yonny hun bronnen goed voor elkaar hebben. Dall'Igna heeft min of meer bevestigd dat Laverty en Hayden voor Aspar gaan rijden en Melandri voor WSBK Aprilia team met Guintoli. Er hoeft alleen nog maar getekend te worden aldus Dall'Igna.
 
Het lijkt erop dat Gerrit en Yonny hun bronnen goed voor elkaar hebben. Dall'Igna heeft min of meer bevestigd dat Laverty en Hayden voor Aspar gaan rijden en Melandri voor WSBK Aprilia team met Guintoli. Er hoeft alleen nog maar getekend te worden aldus Dall'Igna.


Wist niet dat jou Italiaans zoooooooooooo goed was.......en wat ik ook leuk nieuws vind , de R1 gaat misschien weer deelnemen aan het WSBK. *O*
 
Jep per 2015! :) alleen maar goed dat yamaha misschien weer terug komt! Evenals Suzuki in de GP. Nou zo goed is mn italiaans ook weer niet. Pik er een hoop uit en daar maak ik een logisch verhaal van. :P
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O*

1276764_522874287780880_1464334342_o.jpg
 
Jaja Sander! Je eerste rijder op een echte motogp machine met jouw design op zn knar toch?


:Y :Y :Y

Heb hem gister gesproken en hij zegt dat hij wel erg moet wennen aan de motor. Veel sneller en veel meer elektronica. Ze hebben op maandag eerst de motor afgesteld op zijn lichaam. (stepjes, handlebars, etc) Hij zegt zelf dat hij zijn rijstyle toch moet veranderen. Dit zal even tijd nodig hebben maar hij is wel positief over de motor. *O*
 
:Y :Y :Y

Heb hem gister gesproken en hij zegt dat hij wel erg moet wennen aan de motor. Veel sneller en veel meer elektronica. Ze hebben op maandag eerst de motor afgesteld op zijn lichaam. (stepjes, handlebars, etc) Hij zegt zelf dat hij zijn rijstyle toch moet veranderen. Dit zal even tijd nodig hebben maar hij is wel positief over de motor. *O*


netjes :D nice man :D


al op twitter gezet?
 
Zie je wel.. ik zei eerder hier op MF al ergens dat ze voor de Amerikaanse ronde best wel eens iemand uit het AMA Superbike kampioenschap zouden kunnen oproepen als vervanger van Camier. Kennen die baan goed én zijn marketing technisch gezien goed. Zeker voor Suzuki. De gixxer is populair in Amerika.
 
Helpt ook dat Young ontslagen is door zijn team vorig jaar en sindsdien elk zitje met beide handen aangrijpt.
 
Zie je wel.. ik zei eerder hier op MF al ergens dat ze voor de Amerikaanse ronde best wel eens iemand uit het AMA Superbike kampioenschap zouden kunnen oproepen als vervanger van Camier. Kennen die baan goed én zijn marketing technisch gezien goed. Zeker voor Suzuki. De gixxer is populair in Amerika.

dat is wat ik exact dacht :Y
 
Forward Racing gaf aan dat ze een 'bijna complete M1' gaan leasen van Yamaha. Dit is inclusief de motor (engine).

Maar dit is dan wel een CRT bike?
Moeten ze dan de motor zo ver terugtunen of zo?
 
Forward Racing gaf aan dat ze een 'bijna complete M1' gaan leasen van Yamaha. Dit is inclusief de motor (engine).

Maar dit is dan wel een CRT bike?
Moeten ze dan de motor zo ver terugtunen of zo?
Nee, als ik het goed begrepen heb zijn er vanaf 2014 drie soorten motorfietsen in de GP klasse:
1) MSMA-machines (fabrieksmotoren) met eigen software en daarom dus een beperkte tankinhoud en wat andere restricties;
2) Niet MSMA-machines (de productieracers zoals de te leasen Yamaha) met Magneti-Marelli software;
3) CRT-machines, tevens met Magneti-Marelli software.
 
Nee, als ik het goed begrepen heb zijn er vanaf 2014 drie soorten motorfietsen in de GP klasse:
1) MSMA-machines (fabrieksmotoren) met eigen software en daarom dus een beperkte tankinhoud en wat andere restricties;
2) Niet MSMA-machines (de productieracers zoals de te leasen Yamaha) met Magneti-Marelli software;
3) CRT-machines, tevens met Magneti-Marelli software.

Wat wordt het verschil dan tussen een Tech-3 M1 en de M1 van Forward Racing?
 
Terug
Bovenaan Onderaan