Silly season 2015

Japanner Hiroki Ono is tijdens zijn thuisrace geblesseerd geraakt. Hij zal in Australië door Joan Mir worden vervangen.
 
Dan stapt Mir gelijk in op een competitieve fiets. Ik ben zeer benieuwd naar Mir, ik zie wel potentie in zijn talent.
 
Dan stapt Mir gelijk in op een competitieve fiets. Ik ben zeer benieuwd naar Mir, ik zie wel potentie in zijn talent.
Het team zelf ook, want Mir rijdt in 2016 als vaste coureur voor het team. :)

Alex de Angelis wordt in Phillip Island vervangen door Damian Cudlin. Twee Australische vervangers dus: West en Cudlin, die samen achteraan kunnen meehobbelen en vast een heel mooi weekend zullen hebben. Steekt schril af tegen een ander oud Australisch coureur die wel eens op het podium gestaan heeft daar.... :P
 
Het team zelf ook, want Mir rijdt in 2016 als vaste coureur voor het team. :)

Alex de Angelis wordt in Phillip Island vervangen door Damian Cudlin. Twee Australische vervangers dus: West en Cudlin, die samen achteraan kunnen meehobbelen en vast een heel mooi weekend zullen hebben. Steekt schril af tegen een ander oud Australisch coureur die wel eens op het podium gestaan heeft daar.... :P

Zo oud was Stoner niet.
Doohan daarentegen :P
 
Het team zelf ook, want Mir rijdt in 2016 als vaste coureur voor het team. :)

Alex de Angelis wordt in Phillip Island vervangen door Damian Cudlin. Twee Australische vervangers dus: West en Cudlin, die samen achteraan kunnen meehobbelen en vast een heel mooi weekend zullen hebben. Steekt schril af tegen een ander oud Australisch coureur die wel eens op het podium gestaan heeft daar.... :P

Ik denk terecht, dat Mir daar een zitje heeft weten te bemachtigen.

Ze hebben Miller nog, Australisch hoop in bange dagen. Beetje een ruwe diamant alleen nog. Niet gek gezien z'n ervaring en leeftijd. We'll see wat hij in de toekomst brengen kan.

Tot die tijd: Juichen voor West en Cudlin. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan