Silly season 2015

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Wat ik dus wil zeggen is dat bijna iedere motorcoureur traint zoals Lorenzo, Rabat, Marquez, etc. trainen. Of ze nou in de race voor een wereldkampioenschap zijn of niet. Trainen moeten ze allemaal. Helaas voor de eerder genoemde 3 ging het fout, maar dat kan dus iedere coureur overkomen. Of ze nou de grens opzoeken of niet.
 
Volgens mij hebben ze dat allemaal wel eens gehad. Bautista heb ik ook wel eens op z'n Suzuki gehezen zien worden met gebroken ribben oid na een crosstraining. Tot die tijd dacht ik altijd dat íe gay was, maar toen dacht ik oke je hebt echt ballen haha
 
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Wat ik dus wil zeggen is dat bijna iedere motorcoureur traint zoals Lorenzo, Rabat, Marquez, etc. trainen. Of ze nou in de race voor een wereldkampioenschap zijn of niet. Trainen moeten ze allemaal. Helaas voor de eerder genoemde 3 ging het fout, maar dat kan dus iedere coureur overkomen. Of ze nou de grens opzoeken of niet.
En zelfs dan nog kan het op een andere manier fout gaan. Blesseerde Rossi zijn schouder niet omdat hij door een glazen tafel viel? Lijkt me niet dat hij op een minibike door de huiskamer scheurde met zijn vriendin achter hem aan. Alhoewel... het is Rossi, dus je weet het maar nooit. _O-

Ongelukken kunnen altijd gebeuren. Wel enorm jammer voor het kampioenschap dit.
 
Rabat gaat rijden:


Rabat to race with broken wrist at Motegi MotoGP

The Spanish MarcVDS rider sustained the injury after a technical failure caused him to crash heavily. Rabat was initially treated at the track by circuit medical staff, before being transported to the Clinica Mediterráneo in Almeria.

Doctors at the hospital operated to stabilise the fracture with a metal plate, after consulting with Doctor Ángel Charte in Barcelona. The surgery was a success and Rabat now heads to Japan determined to race this weekend, although his participation will only be confirmed once he’s undergone a medical examination on arrival in Motegi.

“The bike cut out in the chicane and I went down quite hard. I’m not sure yet what caused the crash, as I haven’t had a chance to check the bike over. Once again the marshals and medical staff at Almeria did a fantastic job of taking care of me. They immobilised my left arm at the track and I was in hospital less than an hour after the crash,” he said.

“The doctors in Almeria spoke to my doctors in Barcelona and we decided that surgery to stabilise the fracture was the best option. The surgery last night was a success and this morning I am more confident than ever that I will be able to race this weekend in Japan with few issues.”
 
Bij iedere sport komen blessures voor en dat gebeurt lang niet altijd tijdens de wedstrijd zelf. Wat dat betreft niks nieuws onder de zon. Jammer voor het kampioenschap is het ook niet echt: het is een kwestie van tijd voordat Zarco kampioen wordt. Hooguit jammer voor de strijd voor podium en winst, want daarin is Rabat toch wel een bezienswaardig coureur.
 
Karel Abraham zal in Phillip Island door Anthony West worden vervangen. Stoer! Go West! 8-)
 
Karel Abraham zal in Phillip Island door Anthony West worden vervangen. Stoer! Go West! 8-)
Er is maar één ding waar ik direct aan denk bij Go West..

Come on, come on, come on, come on

(Together) We will go our way
(Together) We will leave someday
(Together) Your hand in my hands
(Together) We will make our plans

(Together) We will fly so high
(Together) Tell all our friends goodbye
(Together) We will start life new
(Together) This is what we'll do

(Go West) Life is peaceful there
(Go West) In the open air
(Go West) Where the skies are blue
(Go West) This is what we're gonna do

(Go West, this is what we're gonna do, Go West)

(Together) We will love the beach
(Together) We will learn and teach
(Together) Change our pace of life
(Together) We will work and strive

(I love you) I know you love me
(I want you) How could I disagree?
(So that's why) I make no protest
(When you say) You will do the rest

(Go West) Life is peaceful there
(Go West) In the open air
(Go West) Baby you and me
(Go West) This is our destiny (Aah)

(Go West) Sun in wintertime
(Go West) We will do just fine
(Go West) Where the skies are blue
(Go West, this is what we're gonna do)

There where the air is free
We'll be (We'll be) what we want to be (Aah aah aah aah)
Now if we make a stand (Aah)
We'll find (We'll find) our promised land (Aah)

(I know that) There are many ways
(To live there) In the sun or shade
(Together) We will find a place
(To settle) Where there's so much space

(Without rush) And the pace back east
(The hustling) Rustling just to feed
(I know I'm) Ready to leave too
(So that's what) We are gonna do

(What we're gonna do is
Go West) Life is peaceful there
(Go West) There in the open air
(Go West) Where the skies are blue
(Go West) This is what we're gonna do

(Life is peaceful there)
Go West (In the open air)
Go West (Baby, you and me)
Go West (This is our destiny)

Come on, come on, come on, come on

(Go West) Sun in wintertime
(Go West) We will feel just fine
(Go West) Where the skies are blue
(Go West) This is what we're gonna do

(Come on, come on, come on)
(Go West)

(Go West)
(Go, ooh, go, yeah)
(Go West)
(Go, ooh, go, yeah)
(Go West)
(Go, ooh, go, yeah)
(Go West)
(Go, ooh, go, yeah)
(Gimme a feelin')
(Gimme a feelin')
(Go West)
(Gimme a feelin')
(Gimme a feelin')
(Go West)
(Gimme a feelin')
(Gimme a feelin')

:+

Laat 'em maar fijn racen, mooie vent.
 
Laatst bewerkt:
Soms wel een mooi podium. :P

791955-west-espargaro-marquez.jpg
 
Dat was toch Anthony Gobert?
Klopt, West heeft een keer een middeltje genomen tegen verkoudheid en is daarvoor 'bestraft' (net als Haga).

'Hij behaalde twee podiumplaatsen, maar op 31 oktober werd bekend dat hij positief was getest op het gebruik van methylhexanamine tijdens de Grand Prix van Frankrijk. Hij verloor zijn zevende plaats tijdens deze race en mocht een maand niet deelnemen aan door de FIM georganiseerde races. In 2013 bleef hij actief voor Speed Up, maar in november oordeelde het Hof van Arbitrage voor Sport door middel van een protest ingediend door de World Anti-Doping Agency tegen het besluit van de FIM om West een ban van slechts een maand te geven na zijn positieve drugstest. Het hof verlengde zijn ban tot 18 maanden en oordeelde dat al zijn resultaten tussen 20 mei 2012 en 19 oktober 2013 werden geschrapt. Desondanks keerde West in 2014 terug bij Speed Up, om elf jaar na zijn eerste overwinning voor de tweede keer de TT van Assen te winnen.'

Bron: wikipedia.
 
Laatst bewerkt:
De spoeling wordt zo langzamerhand wel dun natuurlijk, maar met ook De Angelis die in de kreukels ligt ben ik heel erg benieuwd wie hem dan gaat vervangen. Met nog drie races te gaan mag het team volgens mij drie races, inclusief de race waarin een rijder geblesseerd raakt, laten schieten. Dat betekent volgens mij dat er in Valencia in ieder geval vervanging moet worden gevonden voor De Angelis.

Ben benieuwd wie dat wordt. Sam Lowes doorschuiven om hem alvast te laten wennen aan een MotoGP machine? Een Aprilia World Superbike coureur de kans geven?
 
De spoeling wordt zo langzamerhand wel dun natuurlijk, maar met ook De Angelis die in de kreukels ligt ben ik heel erg benieuwd wie hem dan gaat vervangen. Met nog drie races te gaan mag het team volgens mij drie races, inclusief de race waarin een rijder geblesseerd raakt, laten schieten. Dat betekent volgens mij dat er in Valencia in ieder geval vervanging moet worden gevonden voor De Angelis.

Ben benieuwd wie dat wordt. Sam Lowes doorschuiven om hem alvast te laten wennen aan een MotoGP machine? Een Aprilia World Superbike coureur de kans geven?

Melandri, die heeft toch niks te doen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan