Silly Season 2016

Had Michael niet naar Yamaha gegaan had hij, zeker gezien zijn prestaties op PI, waarschijnlijk goede kans op deze invalbeurt gehad..?
Ach, volgend jaar dan maar eens op een Yamaha proberen :P

Michael zou geen schijn van kans gehad hebben. Nicky Hayden heeft de MotoGP-ervaring, de kennis van de mensen en het team, de snelheid (ook t.o.v. Michael), de loyaliteit naar zijn werkgever. En Hayden heeft eerder dit jaar al een Grand Prix ingevallen voor Jack Miller.

Ik had Michael gerust een fantastisch GP debuut gegund, maar volgens mij heeft Hayden hier toch echt de betere papieren, zelfs al zou Michael volgend jaar nog gebleven zijn. Als GP rookie bij een klantenteam, ok, maar bij HRC? No way.
 
Michael zou geen schijn van kans gehad hebben. Nicky Hayden heeft de MotoGP-ervaring, de kennis van de mensen en het team, de snelheid (ook t.o.v. Michael), de loyaliteit naar zijn werkgever. En Hayden heeft eerder dit jaar al een Grand Prix ingevallen voor Jack Miller.

Ik had Michael gerust een fantastisch GP debuut gegund, maar volgens mij heeft Hayden hier toch echt de betere papieren, zelfs al zou Michael volgend jaar nog gebleven zijn. Als GP rookie bij een klantenteam, ok, maar bij HRC? No way.
Daar haddeen ze bij Rea toch ook geen moeite mee... :P
full

Denk dat er verder niet veel mis is met je redenatie maar we zien Mickey gewoon erg graag op de beste fiets... ;)
 
Laatst bewerkt:
Leuk voor Hayden, maar ik zou geen wonderen verwachten. Het zou me verbazen als hij uberhaubt in de top-10 finisht.

Hij werd netjes 15e met de MarcVDS Honda, precies waar je die motor ongeveer mag verwachten. Top 10 op Phillip Island is zeker een optie - achter pak 'm beet 5 factory bikes, Crutchlow en een Pramac Ducati ofzo. Bedenk: Barbera valt in voor Iannone, Pedrosa rijdt niet, en een aantal crashes op een (doorgaans koud) PI is zeer waarschijnlijk. Kan-ie hebben! :+ *O*
 
Hij werd netjes 15e met de MarcVDS Honda, precies waar je die motor ongeveer mag verwachten. Top 10 op Phillip Island is zeker een optie - achter pak 'm beet 5 factory bikes, Crutchlow en een Pramac Ducati ofzo. Bedenk: Barbera valt in voor Iannone, Pedrosa rijdt niet, en een aantal crashes op een (doorgaans koud) PI is zeer waarschijnlijk. Kan-ie hebben! :+ *O*


redelijk mee eens laten we hopen op een top weekendje voor hayden *O* *O*
 
Hayden gaat geen potten breken in Aussieland.
Mag blij zijn wanneer die in de top 10 finisht.

Het valt echt niet mee om weer aan de motor en banden te wennen.


Je hebt 2 Yammies, 2 Honda's (Crutchlow), 2 Suzuki's en 1 of 2 Duc's die ik sowieso voor hem zie eindigen.

Dan moet hij dus met de rest vechten om de laatste 2 of 3 plaatsen in de top 10.
 
Hayden gaat geen potten breken in Aussieland.
Mag blij zijn wanneer die in de top 10 finisht.

Het valt echt niet mee om weer aan de motor en banden te wennen.


Je hebt 2 Yammies, 2 Honda's (Crutchlow), 2 Suzuki's en 1 of 2 Duc's die ik sowieso voor hem zie eindigen.

Dan moet hij dus met de rest vechten om de laatste 2 of 3 plaatsen in de top 10.
In de regen is hij anders wel vrij sterk. Weet ooit nog Jacques die 2e werd en VdG 5e tijdens een invalbeurt in China.
 
Uitzonderingen zijn er altijd.
Kan me nog herinneren dat Bayliss met de Duc won met een wildcard.

Maar over het algemeen, rijden de mannen met een wildcard niet voorin mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan